Dat is toch geen goede sample voordat je er geld aan uit geeft.quote:Op zondag 21 december 2008 17:28 schreef eNaSnI het volgende:
Kom op mensen, meer meer meer!!!![]()
[ afbeelding ]
Ja, in een fatsuit.quote:Op zondag 21 december 2008 17:45 schreef skippy22 het volgende:
SHE zal persoonlijk voor een verrassing zorgen voor de ≥200 euro donateurs. Komt ze dan langs ?
quote:Op zondag 21 december 2008 17:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Ik ben de eerste man op FOK die SHE uit de kleren gaat krijgen![]()
![]()
quote:Admiraal_Anaal zondag 21 december 2008
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE] Naaktreportage van SHE! - deel3 voor aanmeldenOja en hier [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR even stemmen voor mijn kerstavatar, gewoon omdat het kan
respectloze oenquote:Op zondag 21 december 2008 17:48 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Betaal alleen die 200 euro als ze ook met de achterpootjes wijd gaat
Ik denk het wel!quote:Op zondag 21 december 2008 17:19 schreef Abbadon het volgende:
tvp
Die 5000 moet toch nog wel gaan lukken?!
ik ook maar dat hoef je niet in elk topic te vertellenquote:
Mooi zo.quote:Op zondag 21 december 2008 17:53 schreef SHE het volgende:
[..]
digitaal of print, wat jij wil.
Zodra actie over is, krijgen alle donateurs bericht.
als dat waar is lap ik de rest ookquote:Op zondag 21 december 2008 17:45 schreef skippy22 het volgende:
SHE zal persoonlijk voor een verrassing zorgen voor de ≥200 euro donateurs. Komt ze dan langs ?
Ik had het nog nergens gezegd hoorquote:Op zondag 21 december 2008 17:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook maar dat hoef je niet in elk topic te vertellendaar is de OP voor!
Ah, ik zag iedereen bewijsjes posten dus dacht dat dat moest...quote:Op zondag 21 december 2008 17:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook maar dat hoef je niet in elk topic te vertellendaar is de OP voor!
bedankt voor het erbij zettenquote:Op zondag 21 december 2008 17:55 schreef DumDaDum het volgende:
[ afbeelding ]
Stond al op het lijstje donateurs; geld is onderweg
ik zal er 1 weghalenquote:Op zondag 21 december 2008 17:57 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ah, ik zag iedereen bewijsjes posten dus dacht dat dat moest...
Je hebt mij nu 2x erbij staan bij 15e donaties
als je het nog nergens gezegd hebt hoe kan je dan bovenaan het 25 euro lijstje staanquote:Op zondag 21 december 2008 17:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had het nog nergens gezegd hoor
Dat weet je nooit; ik heb alle centen van de eerdere acties ook allemaal zelf gehouden. Degenen die het hadden moeten ontvangen, heb ik omgelegdquote:Op zondag 21 december 2008 17:21 schreef _Pelle_ het volgende:
Hoe weet ik dat het geld naar de actie gaat en dat degene van de rekening het niet zelf houdt?
vette shitquote:Op zondag 21 december 2008 18:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat weet je nooit; ik heb alle centen van de eerdere acties ook allemaal zelf gehouden. Degenen die het hadden moeten ontvangen, heb ik omgelegd
Helaas, morgen druk, dinsdag ook, woensdag ook.quote:Op zondag 21 december 2008 17:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
je mag t morgen ook ff Cash bij mij brengendan doe ik t over maken
Dit vond ik eigenlijk wel een heel leuk idee.. en dan moet SHE 'm gaan brengen (als ze wil)quote:Op zondag 21 december 2008 17:54 schreef GauloisesB. het volgende:
Even voor de algemene informatie: misschien slim om een einddatum te bepalen? Dus tot wanneer kunnen users zich aanmelden? Dan weet je nl. tijdig het eindbedrag en kun je nog een leuke cheque in elkaar knutselen en iemand naar Breda sturen
En dan mag SHE een plaatje uitkiezen, houd ze er ook wat aan over.quote:Op zondag 21 december 2008 18:14 schreef De_Fotograaf het volgende:
[..]
Dit vond ik eigenlijk wel een heel leuk idee.. en dan moet SHE 'm gaan brengen (als ze wil)
het is haar stoere actie
komt SHE op TV ???quote:Op zondag 21 december 2008 18:14 schreef De_Fotograaf het volgende:
[..]
Dit vond ik eigenlijk wel een heel leuk idee.. en dan moet SHE 'm gaan brengen (als ze wil)
het is haar stoere actie
Rick Astley!quote:Op zondag 21 december 2008 18:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En dan mag SHE een plaatje uitkiezen, houd ze er ook wat aan over.
quote:Op zondag 21 december 2008 17:48 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Betaal alleen die 200 euro als ze ook met de achterpootjes wijd gaat
Ik zou het slimmer vinden als ze de top 5 of top 10 ofzo had gezegd. Ipv boven de 200.quote:SHE zal persoonlijk voor een verrassing zorgen voor de ≥200 euro donateurs.
dat is wel slim jaquote:Op zondag 21 december 2008 18:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zou het slimmer vinden als ze de top 5 of top 10 ofzo had gezegd. Ipv boven de 200.
Dan zouden de biedingen nog wel eens wat meer op kunnen lopen
you and me both...maar ja, komt er iets anders in aanmerking?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |