quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 16:50 schreef Sirolf het volgende:
Degene waar Michiel mee praat heet Mario... en daarbij moet ik dus meteen denken aan die loodgieter van Nintendo...
Ik moest denken aan die neger loverboy met You Should let me love youquote:Op zondag 21 december 2008 16:50 schreef Sirolf het volgende:
Degene waar Michiel mee praat heet Mario... en daarbij moet ik dus meteen denken aan die loodgieter van Nintendo...
quote:
Eén hele goeden middag . . .quote:Op zondag 21 december 2008 16:51 schreef peaceman het volgende:
Goede middag!
Sweetquote:Op zondag 21 december 2008 16:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]en ik heb een superadvies gekregen....
Ow en hij heeft mij 7-8 jaar jonger geschat.
![]()
Dat streelt het egoquote:Op zondag 21 december 2008 16:52 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Nee, je hebt het niet gemist: je wilt het niet gelovenquote:Op zondag 21 december 2008 16:51 schreef ThunderChild het volgende:
En wat is nou het anthem ?? Denk dat ik dat ff gemist heb . . .![]()
En dat alleen maar om Coen te pestenquote:
Niet dat het advies nieuw is... ik zei dat ook al meerdere keren.quote:Op zondag 21 december 2008 16:52 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn ogen worden minder he?!quote:Ow en hij heeft mij 7-8 jaar jonger geschat.
![]()
Wie the helll is dat?quote:Op zondag 21 december 2008 16:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mari vd Ven in de surprisetruc.
Gooi je haar los?quote:Op zondag 21 december 2008 16:52 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Ja, de mensen wel.quote:Op zondag 21 december 2008 16:52 schreef Tito het volgende:
Als straks de nieuwe energieprijzen doordrukken merken de mensen het pas.
merken de mensen pas dat er geld te weinig is..
Dus de terugweg moest jij zwaar verankert worden ??quote:Op zondag 21 december 2008 16:52 schreef Diaan73 het volgende:en ik heb een superadvies gekregen....
![]()
![]()
Leukquote:Op zondag 21 december 2008 16:53 schreef miss_bleu het volgende:
net even wezen kijken in Breda
Foto!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik nog niksquote:Op zondag 21 december 2008 16:52 schreef 3FMaster het volgende:
Nee, je hebt het niet gemist: je wilt het niet geloven![]()
whehequote:
Zag het ook ja . . .quote:Op zondag 21 december 2008 16:53 schreef muisje-eliza het volgende:
heeej op dat onderbalkje stond iets over FOK![]()
![]()
![]()
Ja, we gaan je lipgloss veranderen. Ook de contouren om je ogen worden geaccentueerd door de lichtbruine lokken van je haar.quote:
leuke foto'squote:Op zondag 21 december 2008 16:53 schreef miss_bleu het volgende:
Foto!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 december 2008 16:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, we gaan je lipgloss veranderen. Ook de contouren om je ogen worden geaccentueerd door de lichtbruine lokken van je haar.
Geloof me, dit wil je niet weten...quote:Op zondag 21 december 2008 16:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Weet ik nog niks
Of is het een zegen dat ik niks weer ??![]()
Nee meer highlights en iets langer laten groeien.... en nog iets over de make-up.quote:
Ik hoop morgen ook zulke mooie foto's te makenquote:Op zondag 21 december 2008 16:53 schreef miss_bleu het volgende:
Foto!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voorkant was niet mogelijk. Was daar onwijs drukquote:Op zondag 21 december 2008 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuke foto'sde achterkant van Annemiek
Ja maar draai die plaat dan ook!quote:Op zondag 21 december 2008 16:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geloof me, dit wil je niet weten...
Alhoewel... het is ook al erg duidelijk dat het een grap is dat Jordi van Loon de theme wordt. Er worden aan de lopende band grappen gemaakt over nepbloed en Mars,
Zo'n make over homo. Blij dat ik er geen tientje an besteed heb.quote:Op zondag 21 december 2008 16:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee meer highlights en iets langer laten groeien.... en nog iets over de make-up.
Dit is Mari: [ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 december 2008 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuke foto'sde achterkant van Annemiek
quote:Op zondag 21 december 2008 16:57 schreef JDude het volgende:
Nu ga ik het toch eens vragen...
Wat the heck is "Mars" waar iedereen het over heeft?
de voorklant zien we ook steeds op TVquote:Op zondag 21 december 2008 16:56 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
voorkant was niet mogelijk. Was daar onwijs druk![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 16:57 schreef henkde_j het volgende:
Ik bied 100¤ om die jordy af te tuigen.
Ja, moet hij maar niet van die agressieve muziek maken.quote:Op zondag 21 december 2008 16:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]durf je wel, tegen een jong jongetje
Tja of ze je plaat draaien, is natuurlijk nog maar de vraag. En vorig jaar hebben ze voor ons ook nog de verkeerde plaat gedraaid. Ik vond het wel de 20 euro waard hoor, was erg leuk en er werd 2x gezegd dat er nog meer mensen aan het wachten waren en of we wilden opschieten hahaha.quote:Op zondag 21 december 2008 16:57 schreef gateway het volgende:
hmmzz, een of andere modepipo dus...... Blij dat ik er niet was met 10 euro! dan liever 10 euro voor een goeje plaat (dubbelzinnig: muziek en van SHE)
hehequote:Op zondag 21 december 2008 16:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, moet hij maar niet van die agressieve muziek maken.
Dit is ook niks.quote:
Daarom bied ik ook maar 100¤.quote:Op zondag 21 december 2008 16:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]durf je wel, tegen een jong jongetje
vet nummerquote:
Inderdaadquote:
Toch een sexy meid heurquote:Op zondag 21 december 2008 17:03 schreef D.Rose het volgende:
Ik las nu ook Fok op tv
Wel jammer dat het dan icm die aandachts..uhh...dame is
quote:
Ik zag het net.quote:
* Impry ook!quote:Op zondag 21 december 2008 17:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vond het lekker wel een leuk nummer.
quote:Op zondag 21 december 2008 17:04 schreef marcodej het volgende:
Is Jordy van Loon echt het anthem geworden? Schitterend!
Neequote:Op zondag 21 december 2008 17:04 schreef marcodej het volgende:
Is Jordy van Loon echt het anthem geworden? Schitterend!
Is ie verdwaald onderweg naar Breda misschien?quote:
CIA ofzoquote:Op zondag 21 december 2008 17:05 schreef Dagoduck het volgende:
Yeah hoe heet die moderne versie van dezE?
Gelderblom remix? (Zo oud is dit nummer trouwens niet)quote:Op zondag 21 december 2008 17:05 schreef Dagoduck het volgende:
Yeah hoe heet die moderne versie van dezE?
Ach, liever een stukje 'foute' gezelligheid/joligheid dan dat nietszeggende dancenummer waar iedereen het over heeft.quote:
Ja, lopen de fileberichten uit of zo?quote:Op zondag 21 december 2008 17:05 schreef Frumzel het volgende:
Hm, volgens mij hebben ze een cd opgezet
ohja ...quote:Op zondag 21 december 2008 17:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
CIA ofzo
The Girl who lost the Cocaine
Nu niet meerquote:Op zondag 21 december 2008 17:06 schreef Timo20 het volgende:
goh, andere muziek op de stream dan van de uitzending zelf
Ik dacht al... Maar gaat nu weer goed.quote:Op zondag 21 december 2008 17:06 schreef Timo20 het volgende:
goh, andere muziek op de stream dan van de uitzending zelf
Gezelligheids/joligheid?!quote:Op zondag 21 december 2008 17:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ach, liever een stukje 'foute' gezelligheid/joligheid dan dat nietszeggende dancenummer waar iedereen het over heeft.
Jij speelt echt met je neusbotje . . .quote:Op zondag 21 december 2008 17:04 schreef marcodej het volgende:
Is Jordy van Loon echt het anthem geworden? Schitterend!![]()
Allemaal kutnummers dus dat klopt welquote:Op zondag 21 december 2008 17:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Gezelligheids/joligheid?!
Gast! Ken je het liedje. Kon jij 15 seconde naar die rotkop kijken, 15 seconde naar die rukstem luisteren!? Dit verdient de SR-anthem niet. Zie het alleen al op wikipedia:
. ..
The Fratallis
The Wombats
Jordy van Loon
Soms welquote:Op zondag 21 december 2008 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat komt ook altijd zo mooi naar voren op foto's
quote:Op zondag 21 december 2008 17:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Allemaal kutnummers dus dat klopt wel
The Fratallisquote:Op zondag 21 december 2008 17:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Gast! Ken je het liedje. Kon jij 15 seconde naar die rotkop kijken, 15 seconde naar die rukstem luisteren!? Dit verdient de SR-anthem niet. Zie het alleen al op wikipedia:
. ..
The Fratallis
The Wombats
Jordy van Loon
Ja, het is zo fout dat het leuk wordt. Maar wat ik zeg: wat is er zo bijzonder aan Mars?quote:Op zondag 21 december 2008 17:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
. ..
The Fratallis
The Wombats
Jordy van Loon
Dat staat beterquote:Op zondag 21 december 2008 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
The Fratallis
The Wombats
Fake Blood
quote:Op zondag 21 december 2008 17:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
. ..
The Fratallis
The Wombats
Jordy van Loon
anders komt er Guido Weijers te staan met Als we gaanquote:Op zondag 21 december 2008 17:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, het is zo fout dat het leuk wordt. Maar wat ik zeg: wat is er zo bijzonder aan Mars?
Enige nummer wat ik een beetje in het rijtje Lidell/Wombats/Fratellis vind passen dit jaar is Kings of Leon - Sex on Fire...
Komt ook wel es voorbijquote:Op zondag 21 december 2008 17:11 schreef Seam het volgende:
Waarom zenden ze altijd alleen maar Phil Collins uit en nooit Genesis
Welke map kan ik dat zien?quote:Op zondag 21 december 2008 17:09 schreef gateway het volgende:
damn, zo'n stream trekt aardig wat data! gister niks bijzonders gedaan dan een beetje stream kijken en internetten, 9,8 GB!
* JJH pakt dankbaar een setje aanquote:Op zondag 21 december 2008 17:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel deelt luchtdrumstokjes uit
Bekend probleem, mijn dataverbruik voor gisteren was *zoekt snel op* 9072 MB!quote:Op zondag 21 december 2008 17:09 schreef gateway het volgende:
damn, zo'n stream trekt aardig wat data! gister niks bijzonders gedaan dan een beetje stream kijken en internetten, 9,8 GB!
Thanks broquote:Op zondag 21 december 2008 17:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Precies! Dat moet de anthem worden: De hele markt die meeschreeuwt: Alls wee gaaan!! Daaan Gaan wee mett Znn Aalle! En niet: Liefde is een toverbalquote:Op zondag 21 december 2008 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
anders komt er Guido Weijers te staan met Als we gaan
32.045.024 pakketten volgens mijn 'Status van LAN-verbinding'. Geen idee hoeveel GB'tjes dat zijn . . .quote:Op zondag 21 december 2008 17:09 schreef gateway het volgende:
Hoiquote:
Ik pak we mn echtequote:Op zondag 21 december 2008 17:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Erg veel. Ik heb toch ook een groot deel van de dag gekeken via vijf streams en kom niet boven de GB uitquote:Op zondag 21 december 2008 17:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bekend probleem, mijn dataverbruik voor gisteren was *zoekt snel op* 9072 MB!
Buut MutZquote:Op zondag 21 december 2008 17:11 schreef MutZ het volgende:
*om hoekje gluurt
quote:Op zondag 21 december 2008 17:14 schreef tha_dark het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ben ik even wat te eten pakken mis ik Soko!
* Timo20 neemt er 2 aanquote:Op zondag 21 december 2008 17:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damn, betraptquote:
JIj wil trouwens nog steeds een Wii winnen als ik naar je avatar kijk?quote:Op zondag 21 december 2008 17:13 schreef Tito het volgende:
muziek is vanmiddag wel wat magertjes.. vond het gisteravond/nacht beter.
Die zou veel toepasselijker zijnquote:Op zondag 21 december 2008 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
anders komt er Guido Weijers te staan met Als we gaan
Nou, dit is toch wel erg prettigquote:Op zondag 21 december 2008 17:13 schreef Tito het volgende:
muziek is vanmiddag wel wat magertjes.. vond het gisteravond/nacht beter.
Welke map kan ik dat zien??quote:Op zondag 21 december 2008 17:09 schreef gateway het volgende:
Merciquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 21 december 2008 17:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die zou veel toepasselijker zijnik zie het ook niet gebeuren dat die toverballen track vaak aangevraagd gaat worden
neee de wii heb ik al, maar fok maakt er maar geen andere van.quote:Op zondag 21 december 2008 17:15 schreef Impry het volgende:
[..]
JIj wil trouwens nog steeds een Wii winnen als ik naar je avatar kijk?
Waar kun je dat zien dan?quote:Op zondag 21 december 2008 17:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
32.045.024 pakketten volgens mijn 'Status van LAN-verbinding'. Geen idee hoeveel GB'tjes dat zijn . . .![]()
Roosjequote:
Goed werk!quote:
geen idee, hier haal ik dat uit de DUmeter stats (dumeter is een programma dat je up- en download hoeveelheden bijhoud)quote:
Ach, ik ken ergere popartiesten hoorquote:
Start --> Instellingen --> Netwerkverbindingen --> LAN verbinding (of wat voor verbinding je ook met het internet verbind)quote:Op zondag 21 december 2008 17:16 schreef peaceman het volgende:
Waar kun je dat zien dan?
Waar heb je die ?quote:Op zondag 21 december 2008 17:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik switch naar de audiostream van 3FM.
Die zul je toch echt zelf moeten veranderenquote:Op zondag 21 december 2008 17:16 schreef Tito het volgende:
[..]
neee de wii heb ik al, maar fok maakt er maar geen andere van.
En ik heb geen zin om een nieuwe te zoeken.
Ik ookquote:Op zondag 21 december 2008 17:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik switch naar de audiostream van 3FM.
ja maar daar pakt hij de stream van 3FM nietquote:
Dat ligt dan aan jouw pc.quote:Op zondag 21 december 2008 17:22 schreef Seam het volgende:
[..]
ja maar daar pakt hij de stream van 3FM niet
Wacht!quote:Op zondag 21 december 2008 17:23 schreef Krambo het volgende:
[..]
Of je luistert gewoon naar den ouderwetsche etherfrequentie
http://www.omroep.nl/radio3/live64.asxquote:Op zondag 21 december 2008 17:22 schreef Seam het volgende:
[..]
ja maar daar pakt hij de stream van 3FM niet
quote:Op zondag 21 december 2008 17:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie Paul McCartney maar ik hoor 'm wel
Ja ik moet alleen dan ff een andere radio zoeken, want zusje zit TV te kijkenquote:
quote:
Naar de wc gaan tijdens Serious Request is ook zo 2007quote:Op zondag 21 december 2008 17:25 schreef tha_dark het volgende:
Godverdomme dit ga je niet menen!
Eerst mis ik Soko als ik ben eten en nu was ik ff naar de wc en mis ik Mars!!![]()
whaaaah geen radio op de wc?quote:Op zondag 21 december 2008 17:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Naar de wc gaan tijdens Serious Request is ook zo 2007![]()
Tot vannacht, lekker hakkuh hequote:Op zondag 21 december 2008 17:27 schreef Impry het volgende:
* Impry gaat eten en daarna weg.
Tot vannacht!![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 17:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Naar de wc gaan tijdens Serious Request is ook zo 2007![]()
Tot laterquote:Op zondag 21 december 2008 17:27 schreef Impry het volgende:
* Impry gaat eten en daarna weg.
Tot vannacht!![]()
Mars, Twix, Raider....quote:Op zondag 21 december 2008 17:27 schreef gateway het volgende:
[..]
waar slaat dat plaatje eigenlijk op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |