Zag het ook ja . . .quote:Op zondag 21 december 2008 16:53 schreef muisje-eliza het volgende:
heeej op dat onderbalkje stond iets over FOK![]()
![]()
![]()
Ja, we gaan je lipgloss veranderen. Ook de contouren om je ogen worden geaccentueerd door de lichtbruine lokken van je haar.quote:
leuke foto'squote:Op zondag 21 december 2008 16:53 schreef miss_bleu het volgende:
net even wezen kijken in Breda
Foto!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 december 2008 16:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, we gaan je lipgloss veranderen. Ook de contouren om je ogen worden geaccentueerd door de lichtbruine lokken van je haar.
Geloof me, dit wil je niet weten...quote:Op zondag 21 december 2008 16:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Weet ik nog niks
Of is het een zegen dat ik niks weer ??![]()
Nee meer highlights en iets langer laten groeien.... en nog iets over de make-up.quote:
Ik hoop morgen ook zulke mooie foto's te makenquote:Op zondag 21 december 2008 16:53 schreef miss_bleu het volgende:
net even wezen kijken in Breda
Foto!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voorkant was niet mogelijk. Was daar onwijs drukquote:Op zondag 21 december 2008 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuke foto'sde achterkant van Annemiek
Ja maar draai die plaat dan ook!quote:Op zondag 21 december 2008 16:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geloof me, dit wil je niet weten...
Alhoewel... het is ook al erg duidelijk dat het een grap is dat Jordi van Loon de theme wordt. Er worden aan de lopende band grappen gemaakt over nepbloed en Mars,
Zo'n make over homo. Blij dat ik er geen tientje an besteed heb.quote:Op zondag 21 december 2008 16:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee meer highlights en iets langer laten groeien.... en nog iets over de make-up.
Dit is Mari: [ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 december 2008 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuke foto'sde achterkant van Annemiek
quote:Op zondag 21 december 2008 16:57 schreef JDude het volgende:
Nu ga ik het toch eens vragen...
Wat the heck is "Mars" waar iedereen het over heeft?
de voorklant zien we ook steeds op TVquote:Op zondag 21 december 2008 16:56 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
voorkant was niet mogelijk. Was daar onwijs druk![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 16:57 schreef henkde_j het volgende:
Ik bied 100¤ om die jordy af te tuigen.
Ja, moet hij maar niet van die agressieve muziek maken.quote:Op zondag 21 december 2008 16:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]durf je wel, tegen een jong jongetje
Tja of ze je plaat draaien, is natuurlijk nog maar de vraag. En vorig jaar hebben ze voor ons ook nog de verkeerde plaat gedraaid. Ik vond het wel de 20 euro waard hoor, was erg leuk en er werd 2x gezegd dat er nog meer mensen aan het wachten waren en of we wilden opschieten hahaha.quote:Op zondag 21 december 2008 16:57 schreef gateway het volgende:
hmmzz, een of andere modepipo dus...... Blij dat ik er niet was met 10 euro! dan liever 10 euro voor een goeje plaat (dubbelzinnig: muziek en van SHE)
hehequote:Op zondag 21 december 2008 16:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, moet hij maar niet van die agressieve muziek maken.
Dit is ook niks.quote:
Daarom bied ik ook maar 100¤.quote:Op zondag 21 december 2008 16:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]durf je wel, tegen een jong jongetje
vet nummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |