quote:Op zondag 21 december 2008 10:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Editten om zo de fipo te hebben.
quote:Op zondag 21 december 2008 10:25 schreef Timo20 het volgende:
Dit is dus wel gewoon een goede plaat van BSB. Volgens mij de enige die ze hebben gemaakt
jaquote:Op zondag 21 december 2008 10:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga je vandaag ook nog naar 't Bredasche?
gisterochtend kregen ze tussenstandquote:Op zondag 21 december 2008 10:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoeveel is er eigenlijk al binnen bij SR?
Gistermiddag dik drie ton, vanmiddag nieuwe tussenstandquote:Op zondag 21 december 2008 10:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoeveel is er eigenlijk al binnen bij SR?
wat hoe wie hoelaat wanneer waarom ?quote:Op zondag 21 december 2008 10:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, jij bent de eerste die ik aan ga geven
Laat dat maar snel oplopenquote:Op zondag 21 december 2008 10:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Gistermiddag dik drie ton, vanmiddag nieuwe tussenstand
Hoor jij als mod niet in te grijpen tegen Fipo'ers?quote:Op zondag 21 december 2008 10:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Editten om zo de fipo te hebben.
Laten we het er maar op houden dat het vroeg is, een hersenkronkel dacht dat het de peppers warenquote:
Fipo'en. Het is hier geen ONZquote:Op zondag 21 december 2008 10:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
wat hoe wie hoelaat wanneer waarom ?
quote:Op zondag 21 december 2008 10:29 schreef Ambrosius het volgende:
Vader en dochter, die eigenlijk zoon is.
als niemand mag fipo'en hoe kunnen we dan ooit een topic starten?quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 10:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat het vroeg is, een hersenkronkel dacht dat het de peppers waren
Nee die snurkt.quote:Op zondag 21 december 2008 10:28 schreef hakkkuh het volgende:
slaapt coen eindelijk?
pak emquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 10:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
als niemand mag fipo'en hoe kunnen we dan ooit een topic starten?
Degene die het topic opent heeft al de fipo. Daarbij heb ik het over mensen die Fipo roepen, niet postenquote:Op zondag 21 december 2008 10:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
als niemand mag fipo'en hoe kunnen we dan ooit een topic starten?
heb ik fipo geroepen?quote:Op zondag 21 december 2008 10:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Degene die het topic opent heeft al de fipo. Daarbij heb ik het over mensen die Fipo roepen, niet posten
Uit mijn hoofd was het 327.709,--quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 10:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hey Roel..... 792 posts in 24 uur is wel iets te veel van het goede hedamn
ja tot 2:30quote:Op zondag 21 december 2008 10:34 schreef peaceman het volgende:
Iemand hier die de nacht na 2 uur heeft meegemaakt?
quote:Op zondag 21 december 2008 10:33 schreef jmac het volgende:
Als we gaaaaaaaaaaaaaaaan dan gaaaan we met z'n aaaaallen!
Een hardloopradio had je al wel?quote:Op zondag 21 december 2008 10:34 schreef JJH het volgende:
Ik ga eerst ff douchen, ff zweet afspoelen.
* JJH moet onthouden dat ie een doucheradio voor z'n volgend verjaardag jaar wil.
tot 4 uur, hoezo? Het was geweldig, Ilsequote:Op zondag 21 december 2008 10:34 schreef peaceman het volgende:
en was het wat na 2 uur?quote:
vertel vertel....quote:Op zondag 21 december 2008 10:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
tot 4 uur, hoezo? Het was geweldig, Ilse.
Lekker bakkie gaat er altijd inquote:
neuh..quote:Op zondag 21 december 2008 10:37 schreef Urquhart het volgende:
Zijn er vannacht nog spectaculaire dingen gebeurd?
quote:Op zondag 21 december 2008 10:38 schreef Cee het volgende:
Zou Giel ook aan wisselgeld doen? Als je een briefje van 50 door de bus gooit en zegt dat je 30 wil storten?
Ze ging samen met Paul hakkenquote:
Ja, die Hansquote:Op zondag 21 december 2008 10:38 schreef borisz het volgende:
Even eenvoor Hans in twee dagen +- 1500 berichten posten
.
Ik ontken allesquote:Op zondag 21 december 2008 10:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren ook een aantal neergezet
Ja, netquote:Op zondag 21 december 2008 10:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Iemand begint hem na te doen...
Heb je wel eens geslapen?
Jammer dat ik dat gemist heb.quote:Op zondag 21 december 2008 10:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze ging samen met Paul hakken. Meezingen met 'Brabant' van Guus. En natuurlijk het zo lang wakker blijven überhaupt
.
Net zoveel als Coen zekerquote:
Wie weet had ik nog wat leuke bijpassende smileys gehad.quote:
Zou kunnenquote:Op zondag 21 december 2008 10:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah. Zeker 5 minuten later gaan slapen en 5 minuten eerder opgestaan dan ik.
jah echt een geil wijfquote:Op zondag 21 december 2008 10:50 schreef Shoombak het volgende:
Wij willen Ilse terug!
ze is wel 100 plekken in waardering gestegen na vannacht![]()
dood?quote:Op zondag 21 december 2008 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn kat is echt sooow cooowl, springt hij met een salto uit het raam van 1 hoog![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 10:51 schreef Longmen het volgende:
Just a flirt aanvragen
Dat nummer hoor je constant op de radio, bied dan op een plaat die je zelden tot nooit hoort...
tss..quote:
Stand: 327.709 EUR de tussenstand van gisterenmiddagquote:Op zondag 21 december 2008 10:52 schreef The_Dean het volgende:
Is er al een tussenstand van het opgehaalde bedrag? Zag gistermiddag dat er na een dag al ruim 140.000 euro opgehaald was
wat? kan toch, als ie van 1 hoog springtquote:
ja, en die muts van de headlines zij vanacht rond 1 uur dat die net binnen was gekomenquote:Op zondag 21 december 2008 10:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Stand: 327.709 EUR de tussenstand van gisterenmiddag
GMTA.quote:Op zondag 21 december 2008 10:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ja, en die muts van de headlines zij vanacht rond 1 uur dat die net binnen was gekomen
quote:
Heuj! Annemieke is geen muts.quote:Op zondag 21 december 2008 10:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ja, en die muts van de headlines zij vanacht rond 1 uur dat die net binnen was gekomen
quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 10:55 schreef Dagoduck het volgende:
die muts van de hoofdlijnen weer
Nee, maar niet nodig ook, ik wil geen herrie aan de kop als ik aan het lopen ben. dat doe ik voor m'n rust.quote:Op zondag 21 december 2008 10:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een hardloopradio had je al wel?
hey heyquote:Op zondag 21 december 2008 10:56 schreef Shoombak het volgende:
Waar ze die hoer vandaan geplukt hebben is nog steeds een raadsel, dat voegt echt niets toe
NSB'er!quote:Op zondag 21 december 2008 10:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
Daarom ga naar Studio Brussel!Music For Life
ik luister meestal slamfm of radio veronicaquote:Op zondag 21 december 2008 10:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hey hey![]()
![]()
duidelijk dat je nooit 3fm luistert
Nee idd, ik lig hier dubbelquote:Op zondag 21 december 2008 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk filmpje dit, had ik nog niet gezien.
George Baker - Little Green Bagquote:Op zondag 21 december 2008 10:59 schreef Dagoduck het volgende:
Hioe heet dat muziekje? die nu hoort
is ook 1e keerquote:Op zondag 21 december 2008 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk filmpje dit, had ik nog niet gezien.
thanxquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 11:02 schreef Diaan73 het volgende:
Die vrouw van de NS is ook wel een muts trouwens....
quote:Op zondag 21 december 2008 11:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kom jullie vanaf een uur of 12:30 voor een paar uur versterken, lastig zo'n gezinsleven
Was maar grapjequote:
kan hij zelf nietquote:Op zondag 21 december 2008 11:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was maar grapje, kleine slaapt als het goed is vanmiddag paar uurtjes, daarna door naar verjaardag van vriendje van hem
kan wel maar is kudquote:Op zondag 21 december 2008 11:05 schreef gateway het volgende:
jammer dat je niet 24 uur wakker kunt zijn en dit kunt kijken!
Kan best. Ik denk dat je dan alleen veel mist van de volgende 24 uur.quote:Op zondag 21 december 2008 11:05 schreef gateway het volgende:
Aandacht tekort.quote:Op zondag 21 december 2008 11:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Reageer jij echt op elke post?
O, wacht, ik zie je leeftijd..
quote:Op zondag 21 december 2008 11:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lekker nummerquote:
quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 11:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
O jawel hoor, ik ben al vanaf vrijdagmiddag bezig, met alleen gisterochtend een paar uurtjes slaap.quote:Op zondag 21 december 2008 11:05 schreef gateway het volgende:
Dan ben ik er juist niet... vanmiddag even naar de surprisetruck hier in de stad. Meteen nog wat cadeautjes kopen.quote:Op zondag 21 december 2008 11:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kom jullie vanaf een uur of 12:30 voor een paar uur versterken, lastig zo'n gezinsleven
Jep, stom hè.quote:Op zondag 21 december 2008 11:10 schreef marcodej het volgende:
Zo, ben alweer even wakker (heb tot 04:30 zitten luisteren)...
Is Ilse al weg?
Tsja dat is het nadeel op dit soort tijdstippen. Doen ze in de reguliere programmering helaas ook veel te vaak. Als het wat later wordt, zie je dat ze daar een stuk minder van draaien.quote:Op zondag 21 december 2008 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind wel dat ze allemaal van die mainstream nummers draaien voor vrij weinig geld...
O Iron Maiden..,,
Leuk meisjequote:Op zondag 21 december 2008 11:07 schreef Timo20 het volgende:
Dit zouden ze in het 3FM glazen ook eens doen
Watquote:Op zondag 21 december 2008 11:13 schreef hakkkuh het volgende:
stenders deed veel meer jongen bandjes in de nacht een kans bieden.
En leuke dingen zoals:bejaardengezang en dit jaar doen ze niks meer dan wat plaatjes aan elkaar lullen.
om 5 uur was ze nog op... Heeft die uberhaupt geslapeb?quote:Op zondag 21 december 2008 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
Nou behalve het swaffelen en de hakkuhmixen heb ik weinig gemist.
Alleen euh, tot hoe laat is Ilse nog opgebleven dan?
quote:Op zondag 21 december 2008 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze dit jaar ook minder gasten in het huis krijgen....
zoek een user uit en benader hemquote:Op zondag 21 december 2008 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, dat is het probleem TheArt. Ik wil every you and every me van placebo aanvragen voor ¤50, maar dan willik ik wel dat ie gewoon overdag gedraaid wordt. Niet om 4 uur snachts in die week waarin ze alle nummers draaien die niet tijdens het huis gedraaid konden worden. Anders haak ik misschien bij iets van fok aan... Maar er is nog geen topic voor een mannelijke naaktreportage geloof ik...
Toen ik om 8 uur beneden was, was ze in ieder geval wakker..quote:Op zondag 21 december 2008 11:14 schreef gateway het volgende:
[..]
om 5 uur was ze nog op... Heeft die uberhaupt geslapeb?
Ilse heb niet geslapen, ik ook niet.quote:Op zondag 21 december 2008 11:14 schreef gateway het volgende:
[..]
om 5 uur was ze nog op... Heeft die uberhaupt geslapeb?
Swaffelen?quote:Op zondag 21 december 2008 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
Nou behalve het swaffelen en de hakkuhmixen heb ik weinig gemist.
Ik vraag me af of er uberhaupt een anthem komt... er komen maar weinig platen voor in aanmerking.quote:Op zondag 21 december 2008 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
Coen heeft overigens geen één keer Fake Blood - Mars gedraaid![]()
![]()
Hoe moet die plaat nou een anthem worden als ze hem niet minstens 1x per uur draaien?
wie wat waar swaffelen?quote:Op zondag 21 december 2008 11:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Swaffelen?hebben ze Ilse voor geld geswaffeld of wat?
Het huis is geswaffeld stond er in de eventlogquote:Op zondag 21 december 2008 11:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2008 11:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee het huis, tijdens de headlines.quote:Op zondag 21 december 2008 11:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vraag 'm aan.quote:Op zondag 21 december 2008 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
Coen heeft overigens geen één keer Fake Blood - Mars gedraaid![]()
![]()
Hoe moet die plaat nou een anthem worden als ze hem niet minstens 1x per uur draaien?
Dat was hilarischquote:Op zondag 21 december 2008 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het huis is geswaffeld stond er in de eventlog![]()
Ohja en dat Paul & Ilse zich naar binnen hebben geluld in het callcenter om Imca Marina aan te vragen lijkt me eigenlijk ook wel leuk. Iemand caps?
het is duidelijke welke plaat, de sr 08 plaat gaat worden.quote:Op zondag 21 december 2008 11:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er uberhaupt een anthem komt... er komen maar weinig platen voor in aanmerking.
Dat is zo'n typisch sms ding. Voorgaande jaren toch ook met o.a. soep.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 11:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was hilarisch, die callcentermedewerker zat TV te kijken en had het dus vrij rap door.
Welke dan? Die van novastar?quote:Op zondag 21 december 2008 11:19 schreef hakkkuh het volgende:
[..]
het is duidelijke welke plaat, de sr 08 plaat gaat worden.
quote:
Net na 3'en ben ik in slaap gesukkeld dus ik heb al het moois weer gemist.quote:Op zondag 21 december 2008 11:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was hilarisch, die callcentermedewerker zat TV te kijken en had het dus vrij rap door.
Jonge bands dus, zonder Nquote:Op zondag 21 december 2008 11:14 schreef hakkkuh het volgende:
[..]
bandjes die nog niet zo bekend zijn.
quote:Op zondag 21 december 2008 11:21 schreef Sirolf het volgende:
Hmmm... door te slapen heb ik 4 topics ofzo gemist.
Maar ik zie dat er redelijk wat in het logboek is geplaatst.
Ze nam Coen wel mee hoor topwijf, en toen Paul ler zat was het al stukken beter, die haalde regelmatig mensen van buiten erbij.quote:Op zondag 21 december 2008 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is zo'n typisch sms ding. Voorgaande jaren toch ook met o.a. soep.
En nu heet die Tamagotchi baby ook nog Maya
Overigens heeft Coen gisteravond ook niemand van buiten aan de mic gelaten (alleen "algemeen" met z'n allen), was bahoorlijk saai eigenlijk, Ilse was de smaakmaker en heeft toch voor een vermakelijke avond gezorgd.
Ik vind dat Paul het echt leuk doet. Giel is een beetje een chaoot maar past ook wel. Coen heeft het gewoon niet. Ik denk dat ik Gerard mis... en de dennengeur,,, en die lucht!quote:Op zondag 21 december 2008 11:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze nam Coen wel mee hoor topwijf, en toen Paul ler zat was het al stukken beter, die haalde regelmatig mensen van buiten erbij.
quote:Op zondag 21 december 2008 11:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jonge bands dus, zonder N. Maar goed, met zo'n username kun je moeilijk van normaal NL uitgaan.
Voor een Anthem draaien ze die dan wel weinig.quote:
Giel is ook eigenlijk de enige die hem 3x per uur draaitquote:Op zondag 21 december 2008 11:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor een Anthem draaien ze die dan wel weinig.
Paul maakt zoiezo een fitte indruk vind ik.quote:Op zondag 21 december 2008 11:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze nam Coen wel mee hoor topwijf, en toen Paul ler zat was het al stukken beter, die haalde regelmatig mensen van buiten erbij.
Gerard zal er volgend jaar wel weer bij zijn, maar hij wilde eens een keeer een normale kerst vieren. Wat ook goed te begrijpen is.quote:Op zondag 21 december 2008 11:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dat Paul het echt leuk doet. Giel is een beetje een chaoot maar past ook wel. Coen heeft het gewoon niet. Ik denk dat ik Gerard mis... en de dennengeur,,, en die lucht!
Nou, het is wel een beetje droogklotenvolk daar, in Den Haag en Utrecht was het wel een stuk gezelliger buiten heb ik het idee. Maarja, als je dat huis hier in Den Helder neer zet heb je ook van dat droogklotenpubliek wat niet mee doet. Breda lijkt me net zo.quote:Op zondag 21 december 2008 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow verschrikkelijk ja, al doet hij wel goed "werk" moet ik bekennen.
tot een uur of 4, was echt een top nachtquote:Op zondag 21 december 2008 10:34 schreef peaceman het volgende:
woon je in DEN HELDER dan?quote:Op zondag 21 december 2008 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou, het is wel een beetje droogklotenvolk daar, in Den Haag en Utrecht was het wel een stuk gezelliger buiten heb ik het idee. Maarja, als je dat huis hier in Den Helder neer zet heb je ook van dat droogklotenpubliek wat niet mee doet. Breda lijkt me net zo.
Uiteraard, maar je merkt nu wel dat er toch de 1e dagen minder een klik is tussen de dj's zoals dat voorgaande jaren er meer was. Ik weet niet, ik mis toch iets. Chemie denk ik.quote:Op zondag 21 december 2008 11:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Gerard zal er volgend jaar wel weer bij zijn, maar hij wilde eens een keeer een normale kerst vieren. Wat ook goed te begrijpen is.
quote:Op zondag 21 december 2008 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou, het is wel een beetje droogklotenvolk daar, in Den Haag en Utrecht was het wel een stuk gezelliger buiten heb ik het idee. Maarja, als je dat huis hier in Den Helder neer zet heb je ook van dat droogklotenpubliek wat niet mee doet. Breda lijkt me net zo.
Haha nou echt welquote:Op zondag 21 december 2008 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
woon je in DEN HELDER dan?
gezellig![]()
![]()
Paulquote:Op zondag 21 december 2008 11:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dat Paul het echt leuk doet. Giel is een beetje een chaoot maar past ook wel. Coen heeft het gewoon niet. Ik denk dat ik Gerard mis... en de dennengeur,,, en die lucht!
Maar veel mensen wil niet zeggen dat ze allemaal gezellig zijn en meedoenquote:Op zondag 21 december 2008 11:26 schreef hakkkuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nergens waren zoveel mensen als in breda.
Ik zou 's nachts wat vaker kijken. De hele markt ging los.quote:Op zondag 21 december 2008 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Den helder is vet coolquote:Op zondag 21 december 2008 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Haha nou echt welNee, Helders volk is niet echt gezellig hoor
Het was gisternacht, mede dankzij Ilse, echt een fesstje hoor, buiten!quote:Op zondag 21 december 2008 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar veel mensen wil niet zeggen dat ze allemaal gezellig zijn en meedoen
Giel is voornamelijk bezig om zichzelf te profileren en die interesseert zich weinig voor die andere 2....quote:Op zondag 21 december 2008 11:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je merkt nu wel dat er toch de 1e dagen minder een klik is tussen de dj's zoals dat voorgaande jaren er meer was. Ik weet niet, ik mis toch iets. Chemie denk ik.
Laten we er maar vanuit gaan dat het even weer inkomen is, het zijn immers 2 nieuwe en 1 die een jaar niet heeft meegedaan. Vandaag is wel de beruchte 3e dag, dus wie weet wat er nog komt.quote:Op zondag 21 december 2008 11:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Paul
Mijn mening over Giel mag duidelijk zijn![]()
en Coen durft zich niet te laten gaan, zit niet helemaal op zijn gemak lijkt het wel
quote:
Idd ja.quote:Op zondag 21 december 2008 11:29 schreef Tito het volgende:
Coen is gewoon moe en heeft honger.
Dat merk je aan alles
We zullen zien.quote:Op zondag 21 december 2008 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laten we er maar vanuit gaan dat het even weer inkomen is, het zijn immers 2 nieuwe en 1 die een jaar niet heeft meegedaan. Vandaag is wel de beruchte 3e dag, dus wie weet wat er nog komt.
Ik weet alleen wel dat er vorig jaar op de 3e dag al veel meer memorabele momenten waren.
dan moet hij gaan slapen en wat etenquote:Op zondag 21 december 2008 11:29 schreef Tito het volgende:
Coen is gewoon moe en heeft honger.
Dat merk je aan alles
Dat eten mag dus net nietquote:Op zondag 21 december 2008 11:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
dan moet hij gaan slapen en wat eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |