Toen was ik nog jong enzo.quote:Op zondag 21 december 2008 01:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Stali. met een puntje. Hmmzzz..
Deze komt me wel bekend voor.
Die trouwerij is er alsnog gekomen alleen niet op 7 mei 2006, en dan maar zonder die ex-Fok!kertjes aangezien die ons toch liever wilden ombrengen, omdat ze door eigen wangedrag geband waren, dan feliciteren.quote:
OllieA.quote:Op zondag 21 december 2008 01:45 schreef Staal het volgende:
7 mei 2006
Ervoor kan ik niet meer vinden helaas.
OllieA zou ik hierin nooit vergeten trouwens.
Zijn het allemaal ex-fokkers inmiddels?quote:Op zondag 21 december 2008 01:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die trouwerij is er alsnog gekomen alleen niet op 7 mei 2006, en dan maar zonder die ex-Fok!kertjes aangezien die ons toch liever wilden ombrengen, omdat ze door eigen wangedrag geband waren, dan feliciteren..
Funny ol' world.
Die zin begrijp ik niet.quote:Maar het paradigma is nog immer niet verschoven iig, en dat gaat de komende jaren, zoals de afgelopen jaren, niet gebeuren, vermoedelijk.
We hadden een trouwdatum gepikt op zondag. Trouwen is maar niet zonder OllieA.quote:Op zondag 21 december 2008 01:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zijn het allemaal ex-fokkers inmiddels?
Als je iemand bent die de Nederlandse vlag uitsteekt is 7 mei wel een goeie datum. 4, 5 en 6 en dan je eigen anniversary.![]()
[..]
Die zin begrijp ik niet.
Volgens mij viel 7 mei toen op ene zondag, en ik had gekeken of ik vrij was, en dat was ik...quote:Op zondag 21 december 2008 01:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zijn het allemaal ex-fokkers inmiddels?
Als je iemand bent die de Nederlandse vlag uitsteekt is 7 mei wel een goeie datum. 4, 5 en 6 en dan je eigen anniversary.![]()
[..]
Is ook alleen interessant voor debiele meelurkers,quote:Die zin begrijp ik niet.
SR?quote:Op zondag 21 december 2008 01:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kijken/luisteren jullie naar 3fm ofzo?
Ik kijk naar 3FM en draai af en toe wat op Youtube.quote:Op zondag 21 december 2008 01:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kijken/luisteren jullie naar 3fm ofzo?
Ik zapp net van een oninteressante film naar snooker op de BBC.quote:Op zondag 21 december 2008 02:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik kijk naar 3FM en draai af en toe wat op Youtube.
En jij?
Snookerquote:Op zondag 21 december 2008 02:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zapp net van een oninteressante film naar snooker op de BBC.
Trusten.quote:Op zondag 21 december 2008 02:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
Bijna een 147.![]()
Als jullie dit nog lezen, welterusten.
Goedemorgen dan maar.quote:Op zondag 21 december 2008 06:31 schreef sp3c het volgende:
ik drink nog 1 bier en dan ga ik onwijs slapen
Ik leef zoals het me uitkomt.quote:Op zondag 21 december 2008 07:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat is er erg aan net wakker zijn?
Ik doe het niet vaak, om 7 uur opstaan, maar ik vind ochtenden wel prettig.
En net wakker?quote:Op zondag 21 december 2008 07:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik leef zoals het me uitkomt.
Ken nauwelijks verschil tussen dag en nacht.
07:04 en ik zit al aan het bier. Ook mijn kookgerecht voor vandaag is al af.
Bourgondisch gestoord
Nope vanaf 04:15 of zo.quote:Op zondag 21 december 2008 07:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En net wakker?
Mijn ritme is ook redelijk fucked up, zwaar onregelmatig iig. Ik heb mijn warme maaltijd net op.
Er zijn volgens mij al eens eerder pogingen ondernomen. Maar dat gaat best ver terug.quote:Op zondag 21 december 2008 07:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hé Drugshond. TS van deel 1. Zonder jou was dit topic er nooit geweest.
Het is dat het met onverkoopbare huizen niet kan..quote:Op zondag 21 december 2008 07:42 schreef Drugshond het volgende:
Nieuw fenomeen! De Autoberg
[NWS] of [AEX] ?. Wel ironic.
Ik let over het algemeen meer op het plaatje bij de user dan op de naam. Die namen zijn over het algemeen vrij willekeurig heb ik het idee.quote:Op zondag 21 december 2008 00:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ow gelukkig![]()
nou ja. one of the few..
Als je in POL post en je mening geeft en je hebt dan zo naam. Kan me indenken dat sommigen dat denken, wat denkt hij wel niet... (terwijl ik dat net denk)
Maar het is gewoon een nummer van Pink Floyd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |