Ja, jij ook gefeliciteerd, maar de clue is uiteraard dat we nog lang niet zeker zijn dat het ook daadwerkelijk zal plaats vinden hè.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Sowieso een prachtige dag, want het is mijn verjaardag.
Gefeliciteerd!![]()
Briljante reply van mijn aanstaande....quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:41 schreef Stali. het volgende:
tvp.
briljant forum ook om dit te postenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Briljante reply van mijn aanstaande.....
De #filo's zijn weg... Er moet altijd op zijn minst 1 user bij zitten die alles afkraakt. Cheers.quote:
Simpel:quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:30 schreef Seborik het volgende:
Hoe komt je schoonmoeder bij die datum, Ryan3?
Geen idee, het werd later en later, Stali en haar vader (Coen) waren reeds lange naar bed, en Mabel (bewuste toekomstige schoonmoeder dus) kwam met die datum. Waarom weet ik niet. Wie weet 4 mei dodenherdenking, 5 mei bevrijdingsdag, 6 mei moord op Fortuyn, 7 mei trouwerij Stali en Ryan3... Grappige is wel. ik heb hen er al eerder naar gevraagd, zij waren van de hippie-generatie en zijn dus zo'n beetje meteen getrouwd (begin jaren 70), why the fuck. Ik ben van de post-hippie-generatie (zoals luuucida zeg maar), mensen die zich afzetten tegen die hippie-generatie, en mijn neus staat eerlijk gezegd niet zo naar trouwen. Trouwen is toch vooral een romantisch instituut. Wat overigens die toekomstige schoonmoeder, zijnde notariëel jurist, ook wel toegeeft. Een samenlevingscontract, niet bij hun firma vanwege de prijs, is genoeg. Ik sta maw nog in dubio. Anyway we hebben nog 418 etmalen om die glitch te beslechten...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:30 schreef Seborik het volgende:
Hoe komt je schoonmoeder bij die datum, Ryan3?
Aah, genoeg tijd om roet in het eten te gooien.quote:
Inderdaad...quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Aah, genoeg tijd om roet in het eten te gooien.
Geen idee.quote:
Bel Fatima nog maar eens op dan.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik ben bijna 4 maanden weggeweest en heb inmiddels zelf ook een vrindinnetje.![]()
Maar ja, die zie ik pas over een maand of 8 weer.
Genoeg tijd om rond te rotzooien binnen de marge enzo.
Ik weet zeker dat zij het nog heeft.quote:
dat vroeg ik dus ook al, maar dan ben ik de user die alles afkraakt......quote:Op woensdag 16 maart 2005 07:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
Uhmm, ja....
Wat zijn de argumenten om dit in TTK te plaatsen??
Zet 'em op.quote:Op woensdag 16 maart 2005 19:34 schreef Ryan3 het volgende:
Deze topic zal, in de traditie van Corfu en Lila Pauze, het relaas zijn van hoe we wel of niet in het huwelijk zullen treden.
Verstandig, beter eerst per ledemaat verbinden, voordat je helemaal in de boot zitquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:19 schreef Ryan3 het volgende:
Anyway net ruzie #zoveel gehad, the marriage is off.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |