Ik leef zoals het me uitkomt.quote:Op zondag 21 december 2008 07:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat is er erg aan net wakker zijn?
Ik doe het niet vaak, om 7 uur opstaan, maar ik vind ochtenden wel prettig.
En net wakker?quote:Op zondag 21 december 2008 07:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik leef zoals het me uitkomt.
Ken nauwelijks verschil tussen dag en nacht.
07:04 en ik zit al aan het bier. Ook mijn kookgerecht voor vandaag is al af.
Bourgondisch gestoord
Nope vanaf 04:15 of zo.quote:Op zondag 21 december 2008 07:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En net wakker?
Mijn ritme is ook redelijk fucked up, zwaar onregelmatig iig. Ik heb mijn warme maaltijd net op.
Er zijn volgens mij al eens eerder pogingen ondernomen. Maar dat gaat best ver terug.quote:Op zondag 21 december 2008 07:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hé Drugshond. TS van deel 1. Zonder jou was dit topic er nooit geweest.
Het is dat het met onverkoopbare huizen niet kan..quote:Op zondag 21 december 2008 07:42 schreef Drugshond het volgende:
Nieuw fenomeen! De Autoberg
[NWS] of [AEX] ?. Wel ironic.
Ik let over het algemeen meer op het plaatje bij de user dan op de naam. Die namen zijn over het algemeen vrij willekeurig heb ik het idee.quote:Op zondag 21 december 2008 00:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ow gelukkig![]()
nou ja. one of the few..
Als je in POL post en je mening geeft en je hebt dan zo naam. Kan me indenken dat sommigen dat denken, wat denkt hij wel niet... (terwijl ik dat net denk)
Maar het is gewoon een nummer van Pink Floyd
Kijk je nu dan anders tegen me aan dan toen ik nog een FC Groningen-speler in mijn avatar had?quote:Op zondag 21 december 2008 13:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik let over het algemeen meer op het plaatje bij de user dan op de naam. Die namen zijn over het algemeen vrij willekeurig heb ik het idee.
FC Groningen zorgt automatisch voor wat extra sympathiequote:Op zondag 21 december 2008 13:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kijk je nu dan anders tegen me aan dan toen ik nog een FC Groningen-speler in mijn avatar had?
Misschien ben ik een slecht voorbeeld, maar toch.
Check!quote:Op zondag 21 december 2008 13:41 schreef du_ke het volgende:
FC Groningen zorgt automatisch voor wat extra sympathie.
ja doe ik ook meestal, sterker nog soms bestel ik s'ochtends vroeg voor 21:00quote:Op maandag 22 december 2008 22:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Eet smakelijk.![]()
De mijne is due om 23.00 uur. Hoef ik me tenminste niet af te vragen waar ie blijft.
Best riskant als je het vergeet. Sta je net te koken..quote:Op maandag 22 december 2008 22:22 schreef sp3c het volgende:
ja doe ik ook meestal, sterker nog soms bestel ik s'ochtends vroeg voor 21:00
ROMANAquote:wat voor pizza heb je besteld?
Nee morgen ik kon al 3 dagen niet postenquote:Op maandag 22 december 2008 22:22 schreef sp3c het volgende:
kan dat overmorgen?
[..]
ja doe ik ook meestal, sterker nog soms bestel ik s'ochtends vroeg voor 21:00
wat voor pizza heb je besteld?
ik zou liegen als ik zei dat dat me nog nooit is overkomenquote:Op maandag 22 december 2008 22:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Best riskant als je het vergeet. Sta je net te koken..![]()
quote:[..]
ROMANA
tomaat, kaas, ham, salami, champignons, asperges, spaanse pepers en kappertjes
Weer in het normale ritme dus?quote:Op maandag 22 december 2008 22:38 schreef Drugshond het volgende:
Vanmiddag al gegeten in de bedrijfskantine.
En nu whisky-cola en wat poker.
Hod. Goei weekeni gehai?quote:
ienk het, heb niet gekookt vanavoni.quote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef du_ke het volgende:
Ben ik dan de enige die netjes aan het begin van de avond z'n maaltje heeft gekookt?
Jawel. Jdj?quote:
ik denk het wel, bij mij in de wijk rijden de bezorgscooters af en aan iig, ik geloof dat nu de vierde rondjes aan het draaien is op zoek naar het juiste adresquote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef du_ke het volgende:
Ben ik dan de enige die netjes aan het begin van de avond z'n maaltje heeft gekookt?
Haha hier is ook niet zo heel veel keuze in bezorgtroep dan draai ik meestal liever zelf even wat in elkaar.quote:Op maandag 22 december 2008 22:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk het wel, bij mij in de wijk rijden de bezorgscooters af en aan iig, ik geloof dat nu de vierde rondjes aan het draaien is op zoek naar het juiste adres
HET ZIJN PORTIEKWONINGEN, BOVEN ZITTEN NOG MEER HUISJES DOMME ... domino's pizza dit keer
Ik verdoezel mijn geneuzel liever. Kan dan beter het wachtwoord opvragen van Troubles trouwens.quote:Op maandag 22 december 2008 22:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jawel. Jdj?![]()
Wist je trouwens al dat je je foknaam kunt laten veranderen voor 25 euri?
Leek me net wat voor jou.
Waar ik ook altijd veel geduld voor heb.quote:Op maandag 22 december 2008 22:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha hier is ook niet zo heel veel keuze in bezorgtroep dan draai ik meestal liever zelf even wat in elkaar.
Yep, 2e.quote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik verdoezel mijn geneuzel liever. Kan dan beter het wachtwoord opvragen van Troubles trouwens..
Maar wat zag ik net? Je zit bij de vijf paar sloffen he..
quote:Op maandag 22 december 2008 23:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waar ik ook altijd veel geduld voor heb.
Cheap ass/Turbo koken in 10 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |