in deel 89 ofzoquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is die Eredivisie OP nog ergens te vinden?
Uitzondering en regel verhaal.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:33 schreef Kerol het volgende:
Matthijs speelt best ok tbh
Twee pingels zo te zien. Vier kansen, vier goals dus.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:34 schreef Karrs het volgende:
[..]
Twee pingels zo te zien. Vier kansen, vier goals dus.
5-2=?quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:34 schreef Karrs het volgende:
[..]
Twee pingels zo te zien. Vier kansen, vier goals dus.
Granqvist...![]()
Tel maar na... Roda heeft één keer gescoord, Groningen zes keer...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Oh ik dacht je bedoelt penalty is een halve kans.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:37 schreef Karrs het volgende:
[..]
Tel maar na... Roda heeft één keer gescoord, Groningen zes keer...
Ah zo, verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:37 schreef Karrs het volgende:
[..]
Tel maar na... Roda heeft één keer gescoord, Groningen zes keer...
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:37 schreef Kerol het volgende:
Omdat ik bang was dat ik teruggepakt(omdat ik dacht dat Grunn zou verliezen) zou worden als ik Heerenveen ging uitlachen met de 4-1 nederlaag maak ik het nu even goed.
Nu durf k idd ook wel even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dámn, dat voelt goed
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
Makkelijk. Hij is beter dan die stumper in je ava.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Fraaie doelpunt van Berg zeg.
Maar 15 miljoen waard? Hou toch op Mario.
Vandaar dat ie ook naar Real is vertrokken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Makkelijk. Hij is beter dan die stumper in je ava.
Die zien we nooit meer te-rug..quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vandaar dat ie ook naar Real is vertrokken.
de statistieken zo bekeken vielen vrijwel al onze kansen erin. Daar waar je tegen Twente Boscker/het hout op je weg vindt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
Lekker grillig team hebben we toch.
Mooi zoquote:Op zondag 21 december 2008 01:42 schreef Espabilado het volgende:
met een beetje pech staat vitesse voor de winterstop onderaan
Dat leek hij in de samenvatting ook. Luinge wilde hem in 1e instantie ook niet geven zo leek het. Maar na z'n overtreding ging hij met de bal aan de haal en wilde hem daarna niet terug geven aan een NAC speler. Dat irriteerde volgens mij Luinge waarna hij toch maar geel trok.quote:Op zondag 21 december 2008 02:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
De tweede gele kaart voor Van Wolfswinkel vond ik trouwens belachelijk.
11:30quote:
Nicequote:Op zondag 21 december 2008 10:44 schreef Plato1980 het volgende:
Het belooft een mooie voetbaldag te worden: finale van de wereldbeker, PSV-Feyenoord, Arsenal-Liverpool, Villarreal-Barcelona en nog een paar leuke eredivisiewedstrijden.
Hup NEC, Ajax, PSV en Twentequote:Op zondag 21 december 2008 11:26 schreef Kerol het volgende:
Hup ADO, Graafschap, Feyenoord, Willem2!
Mooie voetbaldag idd, beetje jammer alleen dat ik de hele dag moet lerenquote:Op zondag 21 december 2008 10:44 schreef Plato1980 het volgende:
Het belooft een mooie voetbaldag te worden: finale van de wereldbeker, PSV-Feyenoord, Arsenal-Liverpool, Villarreal-Barcelona en nog een paar leuke eredivisiewedstrijden.
Heb je geen vakantie?quote:Op zondag 21 december 2008 11:46 schreef GustavFTW het volgende:
[..]
Mooie voetbaldag idd, beetje jammer alleen dat ik de hele dag moet leren
quote:Op zondag 21 december 2008 11:53 schreef Prosac het volgende:
Hup de Graafschap, Heracles, Feyenoord, Willem II en ADO
nepsupporterquote:Op zondag 21 december 2008 12:19 schreef RayMania het volgende:
Oh, Ajax is al 12:30. Goed dat ik maar opgestaan ben dan.
quote:Erik Heijblok
Resit Schuurman
Stephan Keller (Zwi)
Joost Volmer (C)
Purrel Fränkel
Rogier Meijer
Peter Jungschläger
Leon Hese
Joep van den Ouweland
Jason Oost
Geert den Ouden
quote:Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Oleguer (Spa)
Jan Vertonghen (Bel)
Thomas Vermaelen (C) (Bel)
Gabri (Spa)
Eyong Enoh (Kam)
Urby Emanuelson
Luis Suarez (Uru)
Darío Cvitanich (Arg)
Miralem Sulejmani (Ser)
Sta op als je voor Ajax bent,quote:
Je kunt je beter afvragen hoe erg je club dan is afgezakt.quote:Op zondag 21 december 2008 12:16 schreef RayMania het volgende:
Hoe ver ben je afgezakt als ik zenuwachtig ben voor De Graafschap uit?
Hij heeft vorig jaar Ajax ook al de das omgedaanquote:Op zondag 21 december 2008 12:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Eens zien of Den Ouden weer zo fraai kan scoren als tegen Feyenoord
Barbara Barend.quote:Op zondag 21 december 2008 12:24 schreef Wilskracht het volgende:
Wat is erger Humberto Tano of Pierre van Hooydonck?
Wat een duo zou dat zijn.quote:
Zeg maar gewoon Houniet hoorquote:
Nou de snelle goal tegen Slavia hielpt niet echt hoorquote:Op zondag 21 december 2008 12:33 schreef RayMania het volgende:
De snelle openingsgoal is heel belangrijk. Anders wordt het weer een Volendam - Ajax-wedstrijd.
En daar zit niemand op te wachtenquote:Op zondag 21 december 2008 12:33 schreef RayMania het volgende:
De snelle openingsgoal is heel belangrijk. Anders wordt het weer een Volendam - Ajax-wedstrijd.
Hielptquote:Op zondag 21 december 2008 12:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou de snelle goal tegen Slavia hielpt niet echt hoor
quote:
We kunnen er het Crane uitspraken bingo spel van maken!quote:Op zondag 21 december 2008 12:37 schreef RayMania het volgende:
Ajax speelt weer en het hele topic zit vol met Ajacieden .
Feyenoord verliest en de Ajacieden komen weer uit hun hol .
Ajax-forum .
Ajax-mods
Ik voorspel dat er drie langskomen. Van Crane.
Ik roep dat tweede geregeld, dus als Crane die andere drie dan doetquote:Op zondag 21 december 2008 12:37 schreef RayMania het volgende:Ajax speelt weer en het hele topic zit vol met Ajacieden .
Feyenoord verliest en de Ajacieden komen weer uit hun hol .
Ajax-forum .
Ajax-mods
Ik voorspel dat er drie langskomen. Van Crane.
Geen idee maar ik vind het niet lelijk.quote:Op zondag 21 december 2008 12:39 schreef venomsnake het volgende:
Waarom speelt Ajax met zwarte sokken aan?
Is uitverkocht stadion al langsgekomen?quote:Op zondag 21 december 2008 12:39 schreef Prosac het volgende:
je vergeet iets met grote bek en arrogantie Ray.
Omdat de Graafschap blauw wit is als thuisshirt heeft, KNVB en haar regelsquote:Op zondag 21 december 2008 12:39 schreef venomsnake het volgende:
Omdat ze niet met wit-rode sokken spelen. Wat een stomme vraag, venomquote:Op zondag 21 december 2008 12:39 schreef venomsnake het volgende:
quote:
Hoezo?quote:Op zondag 21 december 2008 12:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat ze niet met wit-rode sokken spelen. Wat een stomme vraag, venom.
Best snel toch?quote:Op zondag 21 december 2008 12:33 schreef RayMania het volgende:
Die hebben we volgens mij allemaalquote:Op zondag 21 december 2008 12:42 schreef El-Salvador het volgende:
Mn russische stream loopt gewoon 3 min achter
quote:Op zondag 21 december 2008 12:43 schreef bacoboyb het volgende:
Zet het anders ff in spoilertags, mijn stream loopt 3 minuten achter.........
Ok dat is het nu dusquote:Op zondag 21 december 2008 12:43 schreef Kerol het volgende:
Er wordt hier zovaak JAAA gepost, ik dacht dat het al 2-0 ofzo was.
Is het ookquote:Op zondag 21 december 2008 12:43 schreef Kerol het volgende:
Sopcast 68868 doet het ook goed.quote:Op zondag 21 december 2008 12:42 schreef El-Salvador het volgende:
Mn russische stream loopt gewoon 3 min achter
Dat staat het ookquote:Op zondag 21 december 2008 12:43 schreef Kerol het volgende:
Dat schreeuwde ik ook tegen Slaviaquote:Op zondag 21 december 2008 12:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
10 10 10 10 10 10 10 10 10.
Dat is 1.quote:
Dat was er 1. Nu liggen er al 2 inquote:Op zondag 21 december 2008 12:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat schreeuwde ik ook tegen Slavia.
Zeker! Die hebben Oost!quote:Op zondag 21 december 2008 12:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
De Graafschap komt nog wel terug
jaquote:Op zondag 21 december 2008 12:45 schreef tevebe het volgende:
[..]
Heeft die wel Nederlands commentaar?
Vink jij 'm af?quote:
Doe ikquote:
Ik pak er even een bakkie bijquote:Op zondag 21 december 2008 12:47 schreef Mr.Mills het volgende:
Gvd ik heb zin in döner
Vertel mij wat....quote:Op zondag 21 december 2008 12:47 schreef Mr.Mills het volgende:
Gvd ik heb zin in döner
Het zijn de graafschaap hoolies, jeweettzzzquote:
De Spinnenkoppenquote:Op zondag 21 december 2008 12:50 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Het zijn de graafschaap hoolies, jeweettzzz
quote:Op zondag 21 december 2008 12:50 schreef sjimz het volgende:
Wat heerlijk dat Sulejmani wel een goede voorzet heeft.
Mag ook wel voor dat geld.quote:Op zondag 21 december 2008 12:50 schreef sjimz het volgende:
Je bent gewoon heel voorspelbaarquote:Op zondag 21 december 2008 12:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja even vergeten dat het hele VBL crew voor Ajax is
Sorry
Radio 1 moest het nog melden toen jij dit al postte!quote:Op zondag 21 december 2008 12:51 schreef sjimz het volgende:
Wat een redding van Vermeer
Ik had hem al geteld.
wat een acties ookquote:Op zondag 21 december 2008 12:50 schreef sjimz het volgende:
Klinkt al een stuk beter dan dat de Tukkers het gaan zingen. Wat een gedrocht is dat.quote:Op zondag 21 december 2008 12:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
YNWA bij De Graafschap voor een overleden suporter
Ze willen Mickey achter de spitsen zetten, Elia op rechts... zou wel eens een gouden greep kunnen zijn... met Aisatti als back-upquote:Op zondag 21 december 2008 12:52 schreef toma het volgende:
[..]
wat een acties ook
En dan willen ze Elia halen
Vandaar de zwarte kousen!quote:Op zondag 21 december 2008 12:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
YNWA bij De Graafschap voor een overleden suporter
Oké maar verzin dan iets orgineels...quote:Op zondag 21 december 2008 12:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooi toch voor een overleden supporter?
wat dacht je van Aisatti in de basis, een nog goudere greepquote:Op zondag 21 december 2008 12:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze willen Mickey achter de spitsen zetten, Elia op rechts... zou wel eens een gouden greep kunnen zijn... met Aisatti als back-up
wel jammer dat ze de kutversie inzetten. Alone ohhoone ooone ooneequote:Op zondag 21 december 2008 12:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooi toch voor een overleden supporter?
Aissati heeft toch 5 miljoen gekost? Daar ga je hem toch niet als backup voor gebruiken?! Weggegaan bij PSV omdat hij te weinig speelde..quote:Op zondag 21 december 2008 12:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze willen Mickey achter de spitsen zetten, Elia op rechts... zou wel eens een gouden greep kunnen zijn... met Aisatti als back-up
ja idd.quote:Op zondag 21 december 2008 12:58 schreef Cheiron het volgende:
Waarom schiet Sulejmani niet gewoon?
Tenenkrommend inderdaad, ik kan me echt niet voorstellen dat er ook maar 1 supporter in het stadion is die dat mooier vind dan het op de normale manier te zingen.quote:Op zondag 21 december 2008 12:57 schreef toma het volgende:
[..]
wel jammer dat ze de kutversie inzetten. Alone ohhoone ooone oonee
Ik vind hem veel actiever dan Huntelaar. Viel me tegen Slavia ook al op. Kan denk ik in het team als geheel veel belangrijker worden als het zo doorgaatquote:Op zondag 21 december 2008 12:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben trouwens erg gecharmeerd van Cvitanich... hij doet het toch erg lekker zo als vervanger van KJH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |