Dat leek hij in de samenvatting ook. Luinge wilde hem in 1e instantie ook niet geven zo leek het. Maar na z'n overtreding ging hij met de bal aan de haal en wilde hem daarna niet terug geven aan een NAC speler. Dat irriteerde volgens mij Luinge waarna hij toch maar geel trok.quote:Op zondag 21 december 2008 02:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
De tweede gele kaart voor Van Wolfswinkel vond ik trouwens belachelijk.
11:30quote:
Nicequote:Op zondag 21 december 2008 10:44 schreef Plato1980 het volgende:
Het belooft een mooie voetbaldag te worden: finale van de wereldbeker, PSV-Feyenoord, Arsenal-Liverpool, Villarreal-Barcelona en nog een paar leuke eredivisiewedstrijden.
Hup NEC, Ajax, PSV en Twentequote:Op zondag 21 december 2008 11:26 schreef Kerol het volgende:
Hup ADO, Graafschap, Feyenoord, Willem2!
Mooie voetbaldag idd, beetje jammer alleen dat ik de hele dag moet lerenquote:Op zondag 21 december 2008 10:44 schreef Plato1980 het volgende:
Het belooft een mooie voetbaldag te worden: finale van de wereldbeker, PSV-Feyenoord, Arsenal-Liverpool, Villarreal-Barcelona en nog een paar leuke eredivisiewedstrijden.
Heb je geen vakantie?quote:Op zondag 21 december 2008 11:46 schreef GustavFTW het volgende:
[..]
Mooie voetbaldag idd, beetje jammer alleen dat ik de hele dag moet leren
quote:Op zondag 21 december 2008 11:53 schreef Prosac het volgende:
Hup de Graafschap, Heracles, Feyenoord, Willem II en ADO
nepsupporterquote:Op zondag 21 december 2008 12:19 schreef RayMania het volgende:
Oh, Ajax is al 12:30. Goed dat ik maar opgestaan ben dan.
quote:Erik Heijblok
Resit Schuurman
Stephan Keller (Zwi)
Joost Volmer (C)
Purrel Fränkel
Rogier Meijer
Peter Jungschläger
Leon Hese
Joep van den Ouweland
Jason Oost
Geert den Ouden
quote:Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Oleguer (Spa)
Jan Vertonghen (Bel)
Thomas Vermaelen (C) (Bel)
Gabri (Spa)
Eyong Enoh (Kam)
Urby Emanuelson
Luis Suarez (Uru)
Darío Cvitanich (Arg)
Miralem Sulejmani (Ser)
Sta op als je voor Ajax bent,quote:
Je kunt je beter afvragen hoe erg je club dan is afgezakt.quote:Op zondag 21 december 2008 12:16 schreef RayMania het volgende:
Hoe ver ben je afgezakt als ik zenuwachtig ben voor De Graafschap uit?
Hij heeft vorig jaar Ajax ook al de das omgedaanquote:Op zondag 21 december 2008 12:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Eens zien of Den Ouden weer zo fraai kan scoren als tegen Feyenoord
Barbara Barend.quote:Op zondag 21 december 2008 12:24 schreef Wilskracht het volgende:
Wat is erger Humberto Tano of Pierre van Hooydonck?
Wat een duo zou dat zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |