Oké maar verzin dan iets orgineels...quote:Op zondag 21 december 2008 12:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooi toch voor een overleden supporter?
wat dacht je van Aisatti in de basis, een nog goudere greepquote:Op zondag 21 december 2008 12:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze willen Mickey achter de spitsen zetten, Elia op rechts... zou wel eens een gouden greep kunnen zijn... met Aisatti als back-up
wel jammer dat ze de kutversie inzetten. Alone ohhoone ooone ooneequote:Op zondag 21 december 2008 12:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooi toch voor een overleden supporter?
Aissati heeft toch 5 miljoen gekost? Daar ga je hem toch niet als backup voor gebruiken?! Weggegaan bij PSV omdat hij te weinig speelde..quote:Op zondag 21 december 2008 12:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze willen Mickey achter de spitsen zetten, Elia op rechts... zou wel eens een gouden greep kunnen zijn... met Aisatti als back-up
ja idd.quote:Op zondag 21 december 2008 12:58 schreef Cheiron het volgende:
Waarom schiet Sulejmani niet gewoon?
Tenenkrommend inderdaad, ik kan me echt niet voorstellen dat er ook maar 1 supporter in het stadion is die dat mooier vind dan het op de normale manier te zingen.quote:Op zondag 21 december 2008 12:57 schreef toma het volgende:
[..]
wel jammer dat ze de kutversie inzetten. Alone ohhoone ooone oonee
Ik vind hem veel actiever dan Huntelaar. Viel me tegen Slavia ook al op. Kan denk ik in het team als geheel veel belangrijker worden als het zo doorgaatquote:Op zondag 21 december 2008 12:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben trouwens erg gecharmeerd van Cvitanich... hij doet het toch erg lekker zo als vervanger van KJH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |