Uitzondering en regel verhaal.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:33 schreef Kerol het volgende:
Matthijs speelt best ok tbh
Twee pingels zo te zien. Vier kansen, vier goals dus.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:34 schreef Karrs het volgende:
[..]
Twee pingels zo te zien. Vier kansen, vier goals dus.
5-2=?quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:34 schreef Karrs het volgende:
[..]
Twee pingels zo te zien. Vier kansen, vier goals dus.
Granqvist...![]()
Tel maar na... Roda heeft één keer gescoord, Groningen zes keer...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Oh ik dacht je bedoelt penalty is een halve kans.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:37 schreef Karrs het volgende:
[..]
Tel maar na... Roda heeft één keer gescoord, Groningen zes keer...
Ah zo, verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:37 schreef Karrs het volgende:
[..]
Tel maar na... Roda heeft één keer gescoord, Groningen zes keer...
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:37 schreef Kerol het volgende:
Omdat ik bang was dat ik teruggepakt(omdat ik dacht dat Grunn zou verliezen) zou worden als ik Heerenveen ging uitlachen met de 4-1 nederlaag maak ik het nu even goed.
Nu durf k idd ook wel even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dámn, dat voelt goed
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
Makkelijk. Hij is beter dan die stumper in je ava.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Fraaie doelpunt van Berg zeg.
Maar 15 miljoen waard? Hou toch op Mario.
Vandaar dat ie ook naar Real is vertrokken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Makkelijk. Hij is beter dan die stumper in je ava.
Die zien we nooit meer te-rug..quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vandaar dat ie ook naar Real is vertrokken.
de statistieken zo bekeken vielen vrijwel al onze kansen erin. Daar waar je tegen Twente Boscker/het hout op je weg vindt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
Lekker grillig team hebben we toch.
Mooi zoquote:Op zondag 21 december 2008 01:42 schreef Espabilado het volgende:
met een beetje pech staat vitesse voor de winterstop onderaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |