Zeg maar gewoon Houniet hoorquote:
Nou de snelle goal tegen Slavia hielpt niet echt hoorquote:Op zondag 21 december 2008 12:33 schreef RayMania het volgende:
De snelle openingsgoal is heel belangrijk. Anders wordt het weer een Volendam - Ajax-wedstrijd.
En daar zit niemand op te wachtenquote:Op zondag 21 december 2008 12:33 schreef RayMania het volgende:
De snelle openingsgoal is heel belangrijk. Anders wordt het weer een Volendam - Ajax-wedstrijd.
Hielptquote:Op zondag 21 december 2008 12:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou de snelle goal tegen Slavia hielpt niet echt hoor
quote:
We kunnen er het Crane uitspraken bingo spel van maken!quote:Op zondag 21 december 2008 12:37 schreef RayMania het volgende:
Ajax speelt weer en het hele topic zit vol met Ajacieden .
Feyenoord verliest en de Ajacieden komen weer uit hun hol .
Ajax-forum .
Ajax-mods
Ik voorspel dat er drie langskomen. Van Crane.
Ik roep dat tweede geregeld, dus als Crane die andere drie dan doetquote:Op zondag 21 december 2008 12:37 schreef RayMania het volgende:Ajax speelt weer en het hele topic zit vol met Ajacieden .
Feyenoord verliest en de Ajacieden komen weer uit hun hol .
Ajax-forum .
Ajax-mods
Ik voorspel dat er drie langskomen. Van Crane.
Geen idee maar ik vind het niet lelijk.quote:Op zondag 21 december 2008 12:39 schreef venomsnake het volgende:
Waarom speelt Ajax met zwarte sokken aan?
Is uitverkocht stadion al langsgekomen?quote:Op zondag 21 december 2008 12:39 schreef Prosac het volgende:
je vergeet iets met grote bek en arrogantie Ray.
Omdat de Graafschap blauw wit is als thuisshirt heeft, KNVB en haar regelsquote:Op zondag 21 december 2008 12:39 schreef venomsnake het volgende:
Omdat ze niet met wit-rode sokken spelen. Wat een stomme vraag, venomquote:Op zondag 21 december 2008 12:39 schreef venomsnake het volgende:
quote:
Hoezo?quote:Op zondag 21 december 2008 12:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat ze niet met wit-rode sokken spelen. Wat een stomme vraag, venom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |