SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door Janetje op 20-12-2008 00:07:51 ]Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
Ja, al sinds vandaag, keilang manquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Staat ie nog steeds op één met dat duet met die dooie?
Veel te lang.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, al sinds vandaag, keilang man!
quote:
Ja hey.. Zo past 'ie in ieder geval bij het programma.quote:
quote:
Dat denk ik nog steeds, dat dát gaat gebeuren, maar hopelijk heb ik het mis.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:51 schreef Koen66 het volgende:
En, gokken we allemaal op Steffie, Brandi en Deon, of wordt Steffie toch een kunstje geflikt???
Ben bang het eerste, maar ik hoop op Steffie Brandi en Norman.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:51 schreef Koen66 het volgende:
En, gokken we allemaal op Steffie, Brandi en Deon, of wordt Steffie toch een kunstje geflikt???
Z'n zonnebril zit er niet opquote:
Hij is geweldigquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:52 schreef happyme28 het volgende:
Freek op Ned 1 is zowaar wel lollig
Ik heb nog even goed gekeken, maar over Maurice kan ik dan weer niets positiefs zeggen op de foto.quote:
Hey, Maurice heeft wel een goede "smirk" ja?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog even goed gekeken, maar over Maurice kan ik dan weer niets positiefs zeggen op de foto.
Behalve dan zijn acrobatische wenkbrauw misschien.
Bij dit soort stemzaken kijk ik nergens van op.....quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:56 schreef happyme28 het volgende:
Steffie staat bovenaan dus die zal er wel uit gaan
Step rrrrrright uhuppppppppppppp, walk right innnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Nou als het moet dan moet het. Dan moet ie er maar uit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:57 schreef Adelante het volgende:
Greys, norman heeft je nodig hij hangt onderaan
heroinehoer lolquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:58 schreef Nouk het volgende:
Die Brandi ziet er ook uit als een heroinehoer zo met die make up.
Vind de mannen in groepsnummers meestal zwak...quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:00 schreef vermaeck het volgende:
Ik vind de mannen niet sterk in dit liedje.
Ik dacht even dat je Deon bedoelde want die had haar zo stevig vastquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:00 schreef marky het volgende:
Steffie staat te trekken aan een dood paard
Wil het net neerplempen...wat irritant dat poot steeds omhoog trekkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:00 schreef marky het volgende:
Steffie staat te trekken aan een dood paard
aan een dood paard, niet als een dood paardquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:01 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wil het net neerplempen...wat irritant dat poot steeds omhoog trekken
Plaatje als in hoe het er uit ziet dan he?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:00 schreef Greys het volgende:
Norman voelt zich ook het minste thuis in het groepje denk ik.
Ik vind het met zijn vieren wel een leuk plaatje.
Het is net the Brotherhood of Men. Kisses for mieeeeeeee, save all your kisses for mieeeeeeeee!
Ooohhwwwquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
aan een dood paard, niet als een dood paard
ja, ik ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vind de mannen in groepsnummers meestal zwak...
en doe ook wat minder make-up op je bek!quote:
^^ I'm with herquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:03 schreef Tasha het volgende:
Ik vrees voor Norman, maar zou het heel erg lullig vinden als hij er uit moest.
Zeker omdat - als Norman afvalt - 2 vrouw en Deon als enige 'man' een vrij matige combi is..quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Groep heeft met 4 echt veel meer kansen op overleven dan met 3......
Prrrrrrruhsies.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeker omdat - als Norman afvalt - 2 vrouw en Deon als enige 'man' een vrij matige combi is..
Brandi of Steffie met 2 mannen zou een stuk beter zijn, maar dat zie ik niet gebeuren....quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeker omdat - als Norman afvalt - 2 vrouw en Deon als enige 'man' een vrij matige combi is..
Precies, in dat laatste nummer hoorde je hem ook amper.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:07 schreef dronkeykong het volgende:
Met 2 vrouwen en 1 man...hoor je Deon helemaal niet
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Brandi of Steffie met 2 mannen zou een stuk beter zijn, maar dat zie ik niet gebeuren....
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:09 schreef dronkeykong het volgende:
Ach over een paar maandenweken horen we niks meer van deze 'Popstars' dus boeie wie het groepje vormt
Die kopen ze dan wel hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:12 schreef Adelante het volgende:
Ik vraag me uberhaupt af of er nog wel een nummer 1 hit uit voort kan komen.
Remember Twinzzquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:14 schreef Tasha het volgende:
Ik ben vooral nieuwsgierig naar het leven ná Popstars. Het groepje wordt flut, obvious.
*Remember Men2B en Raffish?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:16 schreef Greys het volgende:
Ik ben dan weer de enige die het echt spannend vindt zeker?
Ik heb dus echt dat gevoelquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:19 schreef Adelante het volgende:
Of dat iedereen voor jan lul heeft gesmst en ze zo zeggen dat het er toch 4 worden
Ik sluit het nog steeds niet uit... een of ander excuus van het ligt heel dicht bij elkaar ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:19 schreef Adelante het volgende:
Of dat iedereen voor jan lul heeft gesmst en ze zo zeggen dat het er toch 4 worden
Ik hoop het echt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:19 schreef Adelante het volgende:
quote:
Geld terugeisen van SBS. Maar het zou wel veeeeel beter zijn !quote:
Ik had het over de Popstarsbandquote:
Echt hequote:
Echt nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het over de Popstarsband.
Ach, de orks en uruk hai zijn ook nog niet verslagenquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:24 schreef vermaeck het volgende:
Wat duurt dit tergend lang, kom op, vertel het nou!!!!
nou inderdaad prffffffffffquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:26 schreef Anonymousz het volgende:
God verdomme schiet eens op Kut SBS 6
Dat ja.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:22 schreef dronkeykong het volgende:
Oh eerst nog naar de reclame svp, heb dorst.
Ach als Norman zou ik alleen al blij zijn dat ik niet in die popgroep genaamd Red! (quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:26 schreef Greys het volgende:
Dit liedje van ze is toch helemaal niet leuk met zijn drieën?
Ik val van ergernis in herhaling.
Norman
Kijk jij snapt hemquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:27 schreef sjak het volgende:
Norman kan lekker in z'n eentje verder. Zit gelukkig niet vast aan een dom samengsteld groepje. Beter lijkt mij!
Dat doen ze bijna elke week, het idee daarachter snap ik nog steeds niet helemaal.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:28 schreef MissJ het volgende:
Het loopt ook al gvd een uur uit inmiddels
Ja dat hadden ze natuurlijk ook echt niet kunnen voorzien.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:28 schreef MissJ het volgende:
zo als altijdquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:28 schreef MissJ het volgende:
quote:
Ja, pas gewoon die programmering aanquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat doen ze bijna elke week, het idee daarachter snap ik nog steeds niet helemaal.
2e keer?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:31 schreef Koen66 het volgende:
Arme Norman.... 2e keer op de valreep verloren....
Het maakt mij verder niet uit, de mensen die over vier minuten darts verwachten te zien welquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:30 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, pas gewoon die programmering aan
Jup, in Duitsland deed 'ie toch ook mee tot in de finale?quote:
Ja, in de Duitse Popstars viel ie ook net buiten das boot.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:31 schreef dronkeykong het volgende:
Nou Deon succes, je zal constant overstemd worden door de rest![]()
Ow, ik wist niet dat ie daar ook zo ver was gekomen, maar wel lullig inderdaad.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jup, in Duitsland deed 'ie toch ook mee tot in de finale?
quote:
Dat wou ik net zeggenquote:
Dat is dan het enige want met die varkenspoten kan ze niet eens normaal bewegen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:32 schreef MusicMaster het volgende:
Ja!! Steffie erbij!
Gerechtigheid. Zij kan zingen!!!!!
Hij zingt.quote:
http://download.popstars2008.nl/quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:33 schreef RedFever007 het volgende:
Was die single nu al te downloaden begreep ik
Whehehehequote:Op vrijdag 19 december 2008 23:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik voorzie een liedje samen met Marco.
En als ie dan solo stukje mag filmen ze snel wat andersquote:
Denk dat Deon snel gaat bedenken wat ie daar tussen te zoeken heeft. En dan is het exit-Redquote:
Hij is dansleraar dus misschien kan ie steffie aan het bewegen krijgen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat Deon snel gaat bedenken wat ie daar tussen te zoeken heeft. En dan is het exit-Red
Wist nog wel bij Idols dat HJ er pissed om kan zijn dat iemand die goed was eruit gestemd werd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:36 schreef Tasha het volgende:
*Het gaat om de populairste!
Dus die hele jury bleek een wassen neus.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://download.popstars2008.nl/
Steffie zal wel snel een of andere personal trainer krijgen. Die gaat geheid wel verbeteren. Qua uiterlijk wint ze het hands down van Brandi, qua zang vaak ook, de rest komt wel !!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij is dansleraar dus misschien kan ie steffie aan het bewegen krijgen?
Denk dat er op de opname 5 te horesn zijn???quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, hoe kunnen ze nu al die single hebben zonder te weten wie er uiteindelijk in die groep terecht zou komen? Voorafgaand waren er nog 5 mensen over, dus zouden ze tig verschillende versies moeten opnemen. (ervan\uitgaande dat het allemaal eerlijk gaatwat betreft SMS'jes )
Misschien heeft iedereen alle solo's en alle koortjes ingezongen en hebben ze dat in een mix gegooit en zo automatisch alle combi's gegenereerd ofzoquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, hoe kunnen ze nu al die single hebben zonder te weten wie er uiteindelijk in die groep terecht zou komen? Voorafgaand waren er nog 5 mensen over, dus zouden ze tig verschillende versies moeten opnemen. (ervan\uitgaande dat het allemaal eerlijk gaatwat betreft SMS'jes )
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is Steffie geshopped op die foto? Ze lijkt slanker.
Zal wel komen door d'r houding, lijkt alsof ze opeens een taille heeft, als ze normaal staat is ze vrij 'recht'quote:
quote:
Ja.. nee.. die foto van haar is écht eng..quote:
Fijn dat Deon ook meezingtquote:
Jij luistert vrijwillig naar Jannes en Marianne Weber. Je hebt geen recht van spreken manquote:
Dan heb je waarschijnlijk nooit 'Twinzz' bij de TROS gezien dit jaar...quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:17 schreef mirannie het volgende:
Jezus, wat een drama! Dat liedje is werkelijk het slechtste finale liedje van alle talentenshows van de afgelopen 8 jaar! En die naam vind ik ook niks. De stemmen van de bandleden klinken ook echt totaal niet bij elkaar.
Ja, dit wordt echt een groot succes
Haha ik hoor dat net voor het eerst en heb het na 20 seconden uitgezet, wat erg!quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk nooit 'Twinzz' bij de TROS gezien dit jaar...
SIDN gegevens:quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:23 schreef happyme28 het volgende:
Finale Popstars
De Finale.
YES!!!!! Ik zit in de popgroep van POPSTARS!! Ik ben een lid van RED!!! Samen met Brandi en Deon gaan wij een gruwelijk mooie tijd beleven.. En wat een spannende show was het. Iedereen was gesloopt, moe, gebroken en probeerde er het beste van te maken. Ik denk persoonlijk, dat dit qua kwaliteit zeker niet de beste show was. Maar emotioneel gezien wel. Het was een super emotionele avond! Ik had dit resultaat NOOIT verwacht!! Had iets heel anders in m’n hoofd, maar erg vind ik het natuurlijk niet, hoor…..! Haha!
Deon, Brandi en ik gaan een drukke, maar geweldig leuke tijd tegemoet met elkaar! Aanstaande zondag 21 december gaan wij bijvoorbeeld met z’n drieën onze single zingen tijdens de kerstparade in Eindhoven. Wordt een feest! Hetzelfde doen we de maandag en dinsdag die daarop volgen, maar dan is de kerstparade in Groningen en Almere. Wordt geweldig, hou m’n site in de gaten!
Iedereen die op mij gestemd heeft, mij gesteund heeft en geholpen… SUPER bedankt. Ik ben zo dankbaar en ik vind het zo’n eer dat ik in die band zit! Je werkt hier toch de hele tijd naartoe, ik vind het helemaal super. Geweldig, bedankt iedereen!!
Veel liefs, Steffie (van RED!!) :-)
Bron: www.steffiemusic.nl
Ze zullen wel flink door SBS overal bijgesleept worden. Ben benieuwd. Vreemd trouwens dat er niet direct een website online is van de 'nieuwe popsensatie van Nederland' ...
over een paar dagen bedoel jequote:Op zaterdag 20 december 2008 04:23 schreef Stukjekaas het volgende:
Ach, over een paar maanden weken horen we toch niets meer van ''Red''
Eeeh, RED, wat was dat ook alweer dan, een nieuw soort boter toch of zoquote:
Ik durf hier serieus te beweren dat die nummers van Jannes en Marianne Weber muzikaal gezien beter in elkaar steken, absoluutquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:59 schreef Zapper het volgende:
[..]
Jij luistert vrijwillig naar Jannes en Marianne Weber. Je hebt geen recht van spreken man
Wat is daar zo raar aan? Danny Bakkum is haar vriend en heeft die site voor haar gemaakt?quote:Op zondag 21 december 2008 00:39 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
SIDN gegevens:
Domeinnaam steffiemusic.nl
Status actief
D.J.P.C. Bakkum
Datum registratie 28-10-2008
Datum laatste wijziging 28-10-2008
Wellicht wel... Maar als ik dat nummer van RED beluister krijg ik niet spontaan braakneigingen zoals bij die 2...quote:Op zondag 21 december 2008 10:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik durf hier serieus te beweren dat die nummers van Jannes en Marianne Weber muzikaal gezien beter in elkaar steken, absoluut
Ja dat kloptquote:Op zondag 21 december 2008 08:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Eeeh, RED, wat was dat ook alweer dan, een nieuw soort boter toch of zo
geen van drieeen zou ik zeggenquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:34 schreef Stukjekaas het volgende:
Die poll op SBS6.nl:
Heb jij 'Step Into The Light' al?
Ja, lekker nummer
Ik ga morgen meteen naar de winkel
Ben bezig met downloaden
Wat je ook kiest, het is altijd positief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |