abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64169821
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:58 schreef Janetje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Klussen deel 1 en 2
pi_64171816
Ach, over een paar maanden weken horen we toch niets meer van ''Red''
Daar heb jij geen kaas van gegeten!
pi_64172175
Nogal dom gekozen bandnaam. Hoeveel resultaten krijg je wel niet als je gaat Googelen op 'Red'? Probeer het maar eens. Met zo'n naam verzuipt je Red-fansite tussen ontelbaar vele zoekresultaten die geen zak met 'Nederland's nieuwste popsensatie' te maken hebben.

Dan waren de namen K-Otic en Raffish wat slimmere keuzes (lelijk of niet).

Verder: Arme Deon. Zit 'ie daar eenzaam te wezen tussen twee meiden waarvan je mag hopen dat ze elkaar binnenkort niet de haren uit gaan trekken. Hij hing er ook echt een beetje bij, bij dat optreden. Volgens mij gaat 'ie dat niet lang volhouden. Met Norman erbij vond ik het er sowieso leuker uitzien.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2008 08:15:37 ]
pi_64173804
Die bandnaam
Brandi was wel weer goed met haar laatste nummer, maar ze schreeuwt teveel. Steffi is zoo goed ! En ze ziet er ook erg leuk uit. Deon viel me ook niet tegen bij z'n laatste nummer ! Op zich is het best een leuk groepje geworden, maar de single is niet leuk, hij irriteert te snel. Volgend nummer wordt ook een klein hitje en daarna horen we alleen nog solo van ze. Ze kunnen alledrie wel wat, alleen samen is het niet zoveel.
pi_64174552
Wat een kutnummer
  zaterdag 20 december 2008 @ 14:52:16 #281
1571 marky
Heerlijk.... sleur
  zaterdag 20 december 2008 @ 14:57:06 #282
3185 Adelante
To let it go now
pi_64177879
quote:
Fijn dat Deon ook meezingt
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_64178491
Tja, raar bijelkaar geraapt zooite is het geworden, deze nieuwe "sensatie" Brandi is gewoon een typische solozangeres. Steffi kan goed zingen maar heeft echt niet de uitstraling van een popster. Het is meer iemand die je verwacht in de kapsalon of bij de bakker om een brood voor je te snijden. En Deon, tja, die kan dus niet goed zingen, en een combi van 2 vrouwen en 1 man lijkt me niet bepaald een succesvol concept
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_64186389
Jezus, wat een drama! Dat liedje is werkelijk het slechtste finale liedje van alle talentenshows van de afgelopen 8 jaar! En die naam vind ik ook niks. De stemmen van de bandleden klinken ook echt totaal niet bij elkaar.
Ja, dit wordt echt een groot succes
pi_64188967
En de vergelijking dan met Alphabeat en erger nog The Beatles !
  zaterdag 20 december 2008 @ 21:59:23 #286
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_64189763
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 12:17 schreef Urquhart het volgende:
Wat een kutnummer
Jij luistert vrijwillig naar Jannes en Marianne Weber. Je hebt geen recht van spreken man
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_64192459
Finale Popstars
De Finale.

YES!!!!! Ik zit in de popgroep van POPSTARS!! Ik ben een lid van RED!!! Samen met Brandi en Deon gaan wij een gruwelijk mooie tijd beleven.. En wat een spannende show was het. Iedereen was gesloopt, moe, gebroken en probeerde er het beste van te maken. Ik denk persoonlijk, dat dit qua kwaliteit zeker niet de beste show was. Maar emotioneel gezien wel. Het was een super emotionele avond! Ik had dit resultaat NOOIT verwacht!! Had iets heel anders in m’n hoofd, maar erg vind ik het natuurlijk niet, hoor…..! Haha!

Deon, Brandi en ik gaan een drukke, maar geweldig leuke tijd tegemoet met elkaar! Aanstaande zondag 21 december gaan wij bijvoorbeeld met z’n drieën onze single zingen tijdens de kerstparade in Eindhoven. Wordt een feest! Hetzelfde doen we de maandag en dinsdag die daarop volgen, maar dan is de kerstparade in Groningen en Almere. Wordt geweldig, hou m’n site in de gaten!

Iedereen die op mij gestemd heeft, mij gesteund heeft en geholpen… SUPER bedankt. Ik ben zo dankbaar en ik vind het zo’n eer dat ik in die band zit! Je werkt hier toch de hele tijd naartoe, ik vind het helemaal super. Geweldig, bedankt iedereen!!

Veel liefs, Steffie (van RED!!) :-)

Bron: www.steffiemusic.nl

Ze zullen wel flink door SBS overal bijgesleept worden. Ben benieuwd. Vreemd trouwens dat er niet direct een website online is van de 'nieuwe popsensatie van Nederland' ...
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:45:00 #288
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_64193214
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 20:17 schreef mirannie het volgende:
Jezus, wat een drama! Dat liedje is werkelijk het slechtste finale liedje van alle talentenshows van de afgelopen 8 jaar! En die naam vind ik ook niks. De stemmen van de bandleden klinken ook echt totaal niet bij elkaar.
Ja, dit wordt echt een groot succes
Dan heb je waarschijnlijk nooit 'Twinzz' bij de TROS gezien dit jaar...

Same shit, different day
SC hopper present
pi_64194060
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:45 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Dan heb je waarschijnlijk nooit 'Twinzz' bij de TROS gezien dit jaar...

Haha ik hoor dat net voor het eerst en heb het na 20 seconden uitgezet, wat erg!

Ook net de single versie van R3D beluisterd, ik dacht: waar ik Deon gebleven? Maar vanaf halverwege was hij er opeens! Schijnbaar gingen de singlemakers ervan uit dat Deon er niet meer in zou zitten ofzo, dat hij zo weinig te horen is.

En bij deze wil ik iedereen hier bedanken voor de leuke reacties in de topics op Fok over dit programma Ook al was het programma nog zo slecht, dankzij al die geweldige reacties hier heb ik zo dubbel gelegen om dit programma, geweldig!
pi_64195003
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:23 schreef happyme28 het volgende:
Finale Popstars
De Finale.

YES!!!!! Ik zit in de popgroep van POPSTARS!! Ik ben een lid van RED!!! Samen met Brandi en Deon gaan wij een gruwelijk mooie tijd beleven.. En wat een spannende show was het. Iedereen was gesloopt, moe, gebroken en probeerde er het beste van te maken. Ik denk persoonlijk, dat dit qua kwaliteit zeker niet de beste show was. Maar emotioneel gezien wel. Het was een super emotionele avond! Ik had dit resultaat NOOIT verwacht!! Had iets heel anders in m’n hoofd, maar erg vind ik het natuurlijk niet, hoor…..! Haha!

Deon, Brandi en ik gaan een drukke, maar geweldig leuke tijd tegemoet met elkaar! Aanstaande zondag 21 december gaan wij bijvoorbeeld met z’n drieën onze single zingen tijdens de kerstparade in Eindhoven. Wordt een feest! Hetzelfde doen we de maandag en dinsdag die daarop volgen, maar dan is de kerstparade in Groningen en Almere. Wordt geweldig, hou m’n site in de gaten!

Iedereen die op mij gestemd heeft, mij gesteund heeft en geholpen… SUPER bedankt. Ik ben zo dankbaar en ik vind het zo’n eer dat ik in die band zit! Je werkt hier toch de hele tijd naartoe, ik vind het helemaal super. Geweldig, bedankt iedereen!!

Veel liefs, Steffie (van RED!!) :-)

Bron: www.steffiemusic.nl

Ze zullen wel flink door SBS overal bijgesleept worden. Ben benieuwd. Vreemd trouwens dat er niet direct een website online is van de 'nieuwe popsensatie van Nederland' ...
SIDN gegevens:

Domeinnaam steffiemusic.nl
Status actief
D.J.P.C. Bakkum
Datum registratie 28-10-2008
Datum laatste wijziging 28-10-2008

[ Bericht 6% gewijzigd door hermanberghuis op 21-12-2008 00:44:50 ]
  zondag 21 december 2008 @ 01:10:47 #291
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_64195984
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 04:23 schreef Stukjekaas het volgende:
Ach, over een paar maanden weken horen we toch niets meer van ''Red''
over een paar dagen bedoel je
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_64200557
quote:
Op zondag 21 december 2008 01:10 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

over een paar dagen bedoel je
Eeeh, RED, wat was dat ook alweer dan, een nieuw soort boter toch of zo
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_64201573
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 21:59 schreef Zapper het volgende:

[..]

Jij luistert vrijwillig naar Jannes en Marianne Weber. Je hebt geen recht van spreken man
Ik durf hier serieus te beweren dat die nummers van Jannes en Marianne Weber muzikaal gezien beter in elkaar steken, absoluut
  zondag 21 december 2008 @ 11:47:54 #294
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64202617
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:39 schreef hermanberghuis het volgende:

[..]

SIDN gegevens:

Domeinnaam steffiemusic.nl
Status actief
D.J.P.C. Bakkum
Datum registratie 28-10-2008
Datum laatste wijziging 28-10-2008
Wat is daar zo raar aan? Danny Bakkum is haar vriend en heeft die site voor haar gemaakt?
pi_64203062
happyme28: Vreemd trouwens dat er niet direct een website online is van de 'nieuwe popsensatie van Nederland

Ik geef aan waarom deze site al online is. Ik vind het niet raar. Ik vind het juist verstandig dat haar vriend dat doet en niet een extern persoon/bedrijf.
  zondag 21 december 2008 @ 12:26:39 #296
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64203485
Ja, ik weet dat deze al een tijdje online is. Het ging mij om het stukje dat Steffie had geschreven. Nergens is echt informatie te vinden over wat RED! gaat doen dus vandaar.
  zondag 21 december 2008 @ 13:37:48 #297
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_64205682
quote:
Op zondag 21 december 2008 10:51 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik durf hier serieus te beweren dat die nummers van Jannes en Marianne Weber muzikaal gezien beter in elkaar steken, absoluut
Wellicht wel... Maar als ik dat nummer van RED beluister krijg ik niet spontaan braakneigingen zoals bij die 2...
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 21 december 2008 @ 18:12:28 #298
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_64215289
quote:
Op zondag 21 december 2008 08:55 schreef Samson het volgende:

[..]

Eeeh, RED, wat was dat ook alweer dan, een nieuw soort boter toch of zo
Ja dat klopt
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4