quote:
Ja, pas gewoon die programmering aanquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat doen ze bijna elke week, het idee daarachter snap ik nog steeds niet helemaal.
2e keer?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:31 schreef Koen66 het volgende:
Arme Norman.... 2e keer op de valreep verloren....
Het maakt mij verder niet uit, de mensen die over vier minuten darts verwachten te zien welquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:30 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, pas gewoon die programmering aan
Jup, in Duitsland deed 'ie toch ook mee tot in de finale?quote:
Ja, in de Duitse Popstars viel ie ook net buiten das boot.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:31 schreef dronkeykong het volgende:
Nou Deon succes, je zal constant overstemd worden door de rest![]()
Ow, ik wist niet dat ie daar ook zo ver was gekomen, maar wel lullig inderdaad.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jup, in Duitsland deed 'ie toch ook mee tot in de finale?
quote:
Dat wou ik net zeggenquote:
Dat is dan het enige want met die varkenspoten kan ze niet eens normaal bewegen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:32 schreef MusicMaster het volgende:
Ja!! Steffie erbij!
Gerechtigheid. Zij kan zingen!!!!!
Hij zingt.quote:
http://download.popstars2008.nl/quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:33 schreef RedFever007 het volgende:
Was die single nu al te downloaden begreep ik
Whehehehequote:Op vrijdag 19 december 2008 23:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik voorzie een liedje samen met Marco.
En als ie dan solo stukje mag filmen ze snel wat andersquote:
Denk dat Deon snel gaat bedenken wat ie daar tussen te zoeken heeft. En dan is het exit-Redquote:
Hij is dansleraar dus misschien kan ie steffie aan het bewegen krijgen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat Deon snel gaat bedenken wat ie daar tussen te zoeken heeft. En dan is het exit-Red
Wist nog wel bij Idols dat HJ er pissed om kan zijn dat iemand die goed was eruit gestemd werd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:36 schreef Tasha het volgende:
*Het gaat om de populairste!
Dus die hele jury bleek een wassen neus.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://download.popstars2008.nl/
Steffie zal wel snel een of andere personal trainer krijgen. Die gaat geheid wel verbeteren. Qua uiterlijk wint ze het hands down van Brandi, qua zang vaak ook, de rest komt wel !!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij is dansleraar dus misschien kan ie steffie aan het bewegen krijgen?
Denk dat er op de opname 5 te horesn zijn???quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, hoe kunnen ze nu al die single hebben zonder te weten wie er uiteindelijk in die groep terecht zou komen? Voorafgaand waren er nog 5 mensen over, dus zouden ze tig verschillende versies moeten opnemen. (ervan\uitgaande dat het allemaal eerlijk gaatwat betreft SMS'jes )
Misschien heeft iedereen alle solo's en alle koortjes ingezongen en hebben ze dat in een mix gegooit en zo automatisch alle combi's gegenereerd ofzoquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, hoe kunnen ze nu al die single hebben zonder te weten wie er uiteindelijk in die groep terecht zou komen? Voorafgaand waren er nog 5 mensen over, dus zouden ze tig verschillende versies moeten opnemen. (ervan\uitgaande dat het allemaal eerlijk gaatwat betreft SMS'jes )
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is Steffie geshopped op die foto? Ze lijkt slanker.
Zal wel komen door d'r houding, lijkt alsof ze opeens een taille heeft, als ze normaal staat is ze vrij 'recht'quote:
quote:
Ja.. nee.. die foto van haar is écht eng..quote:
Fijn dat Deon ook meezingtquote:
Jij luistert vrijwillig naar Jannes en Marianne Weber. Je hebt geen recht van spreken manquote:
Dan heb je waarschijnlijk nooit 'Twinzz' bij de TROS gezien dit jaar...quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:17 schreef mirannie het volgende:
Jezus, wat een drama! Dat liedje is werkelijk het slechtste finale liedje van alle talentenshows van de afgelopen 8 jaar! En die naam vind ik ook niks. De stemmen van de bandleden klinken ook echt totaal niet bij elkaar.
Ja, dit wordt echt een groot succes
Haha ik hoor dat net voor het eerst en heb het na 20 seconden uitgezet, wat erg!quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk nooit 'Twinzz' bij de TROS gezien dit jaar...
SIDN gegevens:quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:23 schreef happyme28 het volgende:
Finale Popstars
De Finale.
YES!!!!! Ik zit in de popgroep van POPSTARS!! Ik ben een lid van RED!!! Samen met Brandi en Deon gaan wij een gruwelijk mooie tijd beleven.. En wat een spannende show was het. Iedereen was gesloopt, moe, gebroken en probeerde er het beste van te maken. Ik denk persoonlijk, dat dit qua kwaliteit zeker niet de beste show was. Maar emotioneel gezien wel. Het was een super emotionele avond! Ik had dit resultaat NOOIT verwacht!! Had iets heel anders in m’n hoofd, maar erg vind ik het natuurlijk niet, hoor…..! Haha!
Deon, Brandi en ik gaan een drukke, maar geweldig leuke tijd tegemoet met elkaar! Aanstaande zondag 21 december gaan wij bijvoorbeeld met z’n drieën onze single zingen tijdens de kerstparade in Eindhoven. Wordt een feest! Hetzelfde doen we de maandag en dinsdag die daarop volgen, maar dan is de kerstparade in Groningen en Almere. Wordt geweldig, hou m’n site in de gaten!
Iedereen die op mij gestemd heeft, mij gesteund heeft en geholpen… SUPER bedankt. Ik ben zo dankbaar en ik vind het zo’n eer dat ik in die band zit! Je werkt hier toch de hele tijd naartoe, ik vind het helemaal super. Geweldig, bedankt iedereen!!
Veel liefs, Steffie (van RED!!) :-)
Bron: www.steffiemusic.nl
Ze zullen wel flink door SBS overal bijgesleept worden. Ben benieuwd. Vreemd trouwens dat er niet direct een website online is van de 'nieuwe popsensatie van Nederland' ...
over een paar dagen bedoel jequote:Op zaterdag 20 december 2008 04:23 schreef Stukjekaas het volgende:
Ach, over een paar maanden weken horen we toch niets meer van ''Red''
Eeeh, RED, wat was dat ook alweer dan, een nieuw soort boter toch of zoquote:
Ik durf hier serieus te beweren dat die nummers van Jannes en Marianne Weber muzikaal gezien beter in elkaar steken, absoluutquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:59 schreef Zapper het volgende:
[..]
Jij luistert vrijwillig naar Jannes en Marianne Weber. Je hebt geen recht van spreken man
Wat is daar zo raar aan? Danny Bakkum is haar vriend en heeft die site voor haar gemaakt?quote:Op zondag 21 december 2008 00:39 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
SIDN gegevens:
Domeinnaam steffiemusic.nl
Status actief
D.J.P.C. Bakkum
Datum registratie 28-10-2008
Datum laatste wijziging 28-10-2008
Wellicht wel... Maar als ik dat nummer van RED beluister krijg ik niet spontaan braakneigingen zoals bij die 2...quote:Op zondag 21 december 2008 10:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik durf hier serieus te beweren dat die nummers van Jannes en Marianne Weber muzikaal gezien beter in elkaar steken, absoluut
Ja dat kloptquote:Op zondag 21 december 2008 08:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Eeeh, RED, wat was dat ook alweer dan, een nieuw soort boter toch of zo
geen van drieeen zou ik zeggenquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:34 schreef Stukjekaas het volgende:
Die poll op SBS6.nl:
Heb jij 'Step Into The Light' al?
Ja, lekker nummer
Ik ga morgen meteen naar de winkel
Ben bezig met downloaden
Wat je ook kiest, het is altijd positief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |