Die kopen ze dan wel hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:12 schreef Adelante het volgende:
Ik vraag me uberhaupt af of er nog wel een nummer 1 hit uit voort kan komen.
Remember Twinzzquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:14 schreef Tasha het volgende:
Ik ben vooral nieuwsgierig naar het leven ná Popstars. Het groepje wordt flut, obvious.
*Remember Men2B en Raffish?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:16 schreef Greys het volgende:
Ik ben dan weer de enige die het echt spannend vindt zeker?
Ik heb dus echt dat gevoelquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:19 schreef Adelante het volgende:
Of dat iedereen voor jan lul heeft gesmst en ze zo zeggen dat het er toch 4 worden
Ik sluit het nog steeds niet uit... een of ander excuus van het ligt heel dicht bij elkaar ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:19 schreef Adelante het volgende:
Of dat iedereen voor jan lul heeft gesmst en ze zo zeggen dat het er toch 4 worden
Ik hoop het echt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:19 schreef Adelante het volgende:
quote:
Geld terugeisen van SBS. Maar het zou wel veeeeel beter zijn !quote:
Ik had het over de Popstarsbandquote:
Echt hequote:
Echt nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het over de Popstarsband.
Ach, de orks en uruk hai zijn ook nog niet verslagenquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:24 schreef vermaeck het volgende:
Wat duurt dit tergend lang, kom op, vertel het nou!!!!
nou inderdaad prffffffffffquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:26 schreef Anonymousz het volgende:
God verdomme schiet eens op Kut SBS 6
Dat ja.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:22 schreef dronkeykong het volgende:
Oh eerst nog naar de reclame svp, heb dorst.
Ach als Norman zou ik alleen al blij zijn dat ik niet in die popgroep genaamd Red! (quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:26 schreef Greys het volgende:
Dit liedje van ze is toch helemaal niet leuk met zijn drieën?
Ik val van ergernis in herhaling.
Norman
Kijk jij snapt hemquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:27 schreef sjak het volgende:
Norman kan lekker in z'n eentje verder. Zit gelukkig niet vast aan een dom samengsteld groepje. Beter lijkt mij!
Dat doen ze bijna elke week, het idee daarachter snap ik nog steeds niet helemaal.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:28 schreef MissJ het volgende:
Het loopt ook al gvd een uur uit inmiddels
Ja dat hadden ze natuurlijk ook echt niet kunnen voorzien.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:28 schreef MissJ het volgende:
zo als altijdquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:28 schreef MissJ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |