Herrie? de plaat van het jaar !quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, herrie.
My bad, ik heb de topic-opendienst een beetje op me genomen, maar had niet door dattie al vol zatquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:21 schreef Resco het volgende:
Nou Marc, waar bleef je nou? Moet ook alles zelf doen hier
Nou dat dus. Van mij mag het.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
MARS! zou stoer zijn moest dat het nummer van SR08 worden
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:22 schreef SimK het volgende:
Coen wilde Mars meezingen terwijl het niet kwam
Het was dan ook meer alsin "is vast niet voor mij bestemd"quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je verwijst een 16-jarige naar KPD.
"Nieuwe topics" ftw!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Andere topic heb ik al slotje voor aangevraagd
zag hem niet door geen radio tag
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het was dan ook meer alsin "is vast niet voor mij bestemd"
Vertel Vertelquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
<spiekt even hoeveel platen er al zijn aangevraagd>
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:26 schreef gerbenp het volgende:
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_live.asx
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_webcam01.asx
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_webcam02.asx
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_webcam03.asx
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_webcam04.asx
Dr zijn nu 5 cams
Zou ik ook gezegd hebbenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het was dan ook meer alsin "is vast niet voor mij bestemd"
Het worden er steeds meer. Goede zaak.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:26 schreef gerbenp het volgende:
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_live.asx
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_webcam01.asx
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_webcam02.asx
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_webcam03.asx
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_webcam04.asx
Dr zijn nu 5 cams
Wat is er met Ziggo, k kijk nu niet op dit moment naar het kanaal.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
Goed tempo hier..
Ziggo is ook weer fijn bezig.
Makkelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
zou dit in een TT passsen:
[SR @ 3FM #932] De ballen van Giel hebben het nu al begeven
Lenny K.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
van wie is dit nummer? let love rule?
Woon je in Grunn en dan neem je toch geen Ziggo? Come on, DiedjeeJ..quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
Goed tempo hier..
Ziggo is ook weer fijn bezig.
Ziggo klinkt niet voor niets bijna hetzelfde als Zero, en dat is ook wat ze uitzenden momenteel geloof ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:28 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wat is er met Ziggo, k kijk nu niet op dit moment naar het kanaal.
Oh, 't beeld en geluid blijft nogal 's hangen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:28 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wat is er met Ziggo, k kijk nu niet op dit moment naar het kanaal.
Werkt gewoon weer hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ziggo klinkt niet voor niets bijna hetzelfde als Zero, en dat is ook wat ze uitzenden momenteel geloof ik
I know.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Woon je in Grunn en dan neem je toch geen Ziggo? Come on, DiedjeeJ..
Het is wel een leuke naamquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
zou dit in een TT passsen:
[SR @ 3FM #932] De ballen van Giel hebben het nu al begeven
hij wordt steeds beterquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:30 schreef Mdrop het volgende:
Update: Heb het programma zo aangepast dat het nu mogelijk is om 5 NL streams plus een BE stream te bekijken:
[ afbeelding ]
Download link staat in de startpost, en anders kijk je HIER!
weet niet of het heel moeilijk is , om een screencap te dumpen via een knopquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:30 schreef Mdrop het volgende:
Update: Heb het programma zo aangepast dat het nu mogelijk is om 5 NL streams plus een BE stream te bekijken:
[ afbeelding ]
de knoppen zijn hier niet zichtbaar. That is, de knoppen wel, maar de inhoud niet. Aleen outlines. Vista/xp dingetje?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:30 schreef Mdrop het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, wordt nu wel wat vervelend zo vaak. Gelukkig kunnen we nog via het vertrouwde analoge kanaal kijken in de nacht.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:33 schreef themauster het volgende:
ik word niet goed van ziggo
Ja merk het ook, kan hier helaas niet testen op vista aangezien mn laptop het leven heeft gegeven, zou je een screen kunnen maken van het probleem?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
de knoppen zijn hier niet zichtbaar. That is, de knoppen wel, maar de inhoud niet. Aleen outlines. Vista/xp dingetje?
Is het ook mogelijk dat je zonder opnieuw te laden van beeld kan wisselen? Dat het geluid dus doorloopt?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:30 schreef Mdrop het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:30 schreef Mdrop het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals bij de Tour De France en EK-streams van de NOSquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:35 schreef jakkop het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk dat je zonder opnieuw te laden van beeld kan wisselen? Dat het geluid dus doorloopt?
Sorry maar ben nog niet zo heel ver met C++ en VB, gebruik dit mede om bij te leren, dus ik zal kiijken wat ik kan maken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:35 schreef jakkop het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk dat je zonder opnieuw te laden van beeld kan wisselen? Dat het geluid dus doorloopt?
ik heb XP dusquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja merk het ook, kan hier helaas niet testen op vista aangezien mn laptop het leven heeft gegeven, zou je een screen kunnen maken van het probleem?
Mensen die problemen hebben met dat directory gedoe, download 'alternatief.rar' staat op zelfde adres.
Jep. Als IKEA-medewerker ga ik de namen opnoemen van de artikelen die ik zie op de stream, als ik me verveel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:36 schreef Vlindur het volgende:
Is het interieur trouwens weer ingericht door IKEA?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:37 schreef jakkop het volgende:
[..]
Jep. Als IKEA-medewerker ga ik de namen opnoemen van de artikelen die ik zie op de stream, als ik me verveel.
Al enorm tof dat je dit gemaakt hebt hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sorry maar ben nog niet zo heel ver met C++ en VB, gebruik dit mede om bij te leren, dus ik zal kiijken wat ik kan maken.
de tafels in de regieruimte achter het glazenhuis, heeft mij wel doen besluiten iets me die poten te gaan doen die ze gebruikenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:37 schreef jakkop het volgende:
[..]
Jep. Als IKEA-medewerker ga ik de namen opnoemen van de artikelen die ik zie op de stream, als ik me verveel.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, maar bij jou doet hij wel of, aangezien jijj het probleem kent??
Zo dat ziet er niet best uitquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik dacht dat jij vista had en m daar ook in had ontwikkeld
Had je al kunnen vinden hoeveel requests er al binnen zijn?quote:
als windows update m automatisch meelevert heb ik m . anders nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zo dat ziet er niet best uit, heb je wel .net FrameWork 3.5 ?, kan zijn dat dit het probleem is, is namelijk mn eerste die schrijf met visual studio 2008.
> 2500!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Had je al kunnen vinden hoeveel requests er al binnen zijn?
webhawk, zou je me kunnen toeveogen op msn als je dat hebt, adres in profiel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Had je al kunnen vinden hoeveel requests er al binnen zijn?
Goed parkeergaragebedrijfquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:42 schreef Brennel het volgende:
I take a look at the driver next to me; he's just the same
Wat heb ik gemist?? was even stofzuigen..quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans, kom er maar in!
Je Katy Perryquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?? was even stofzuigen..
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:42 schreef Brennel het volgende:
I take a look at the driver next to me; he's just the same
Belachelijk !quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
er heeft nog niemand Hit Me TV aangevraagd
Mensen die er bezweet uit komen, zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:46 schreef Markeerstift het volgende:
Wie zit er in de truck, Amanda Gouden kooi?
Als dat zou zijn zou iedereen gillend te truck uitrennen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:46 schreef Markeerstift het volgende:
Wie zit er in de truck, Amanda Gouden kooi?
Was dat een hint?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:47 schreef Noortje. het volgende:
* Noortje. doet voorspelbaar:
KAISER CHIEEEEEEEEEFS
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:47 schreef jakkop het volgende:
[..]
Mensen die er bezweet uit komen, zou zomaar kunnen
Kunt u Charly Lownoise & Mental Theo programmeren in het volgende tussen 18 en 22 ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
probeer het met een streamripperquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:48 schreef weirdofm het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe ik moet cappen.
ik heb geprobeerd via printscreen en paint maar dat gaat niet
Ik vind het één van de slechtste nummers van ze, maar toch, het blíjven KC!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:48 schreef jakkop het volgende:
[..]
![]()
(Al vind ik het nummer niet uitermate geweldig)
AHAHAHAHAHA AHAHAHAHAHA AHAHAHAHAHA AHAHAHAHAHA AHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE
Omdat het zo'n kutnummer is moet je wel extra betalen hequote:Op vrijdag 19 december 2008 16:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Kunt u Charly Lownoise & Mental Theo programmeren in het volgende tussen 18 en 22 ?De naam is Boris
Mwah, ik heb niet alle tijd, ben een beetje drukjes. Maar ik doe m'n bestquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kun je vanavond ook gezellig meeposten met dit highspeed posten
maken jullie daar ook caps mee?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
probeer het met een streamripper
Wat dacht je van Modern Way?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:50 schreef jakkop het volgende:
@Noortje: daarom!
Als we als FOK!ers nou met z'n allen Oh my God aanvragen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
even de kleine ophalen, tot straks in volgende topic of 2
Of born to be a dancerquote:
ik zit er pas vanaf maandagquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Kunt u Charly Lownoise & Mental Theo programmeren in het volgende tussen 18 en 22 ?De naam is Boris
Of Love's Not A Competition (But I'm Winning)quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:52 schreef jakkop het volgende:
[..]
Of born to be a dancerof time honoured tradition
![]()
![]()
Die Zweden praten ook echt zoooo stereotype: smörrebrööööd
Vroeger in de avond was dat erg tof! Eerder zat daar Isabelle (drama).quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:54 schreef jakkop het volgende:
Wat is er mis met timur?Timur tot tien (oid) was altijd zeer tof
Met cowbell!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Of Love's Not A Competition (But I'm Winning)
Maar ik blijf bij Modern Way
Dat was inderdaad 'n beetje overdreven..quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Een heeeel heftige opdracht"
Stel je niet zo aan, Coen.
Timur is een eersteklas kneus. Een lompe boer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:54 schreef jakkop het volgende:
@roel:Wat is er mis met timur?Timur tot tien (oid) was altijd zeer tof
Dat is al een aardig bedragje voor een eerste dag . . .quote:
Idd. Een beetje betaald door Europa reizen. Alsof ze 'm laten doodvriezenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat was inderdaad 'n beetje overdreven..
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
our goal was 20 million! we're about 19.8 short now.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Serious_Requestquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:57 schreef Marc63 het volgende:
Heeft iemand de tussenstand van voorgaande jaren bij de hand? Tussenstandem zeggen zo weinig als 3 kwart van de opbrengst op de laatste dag komt.
Hij reist als 'n echte vluchteling, hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Een beetje betaald door Europa reizen. Alsof ze 'm laten doodvriezen.
Idd. Veel acties lopen pas netquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:57 schreef Marc63 het volgende:
Heeft iemand de tussenstand van voorgaande jaren bij de hand? Tussenstandem zeggen zo weinig als 3 kwart van de opbrengst op de laatste dag komt.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hij reist als 'n echte vluchteling, hoor.
Vorig jaar was de tussenstand van dag 1 102.000,-quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:57 schreef Marc63 het volgende:
Sexyquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Op blote voeten met alleen een boxershort aan
![]()
Met spoed, alsjeblieft.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm. Is opzich geen slecht idee.
Dat ziet er goed uit dan!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Serious_Request
Komt omdat het niet meer op NED1 wordt uitgezonden, dan hoeven ze geen rekening te houden met het Journaal.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:58 schreef ThunderChild het volgende:
Nou doen ze het slimmer, de headlines tijdens het nieuws. Ze worden wel slimmer
Smakelijk en werkze!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:00 schreef jakkop het volgende:
Shit, moet gaan eten en werken.Laterrrrr.
Whehehe. Ik hoop 't niet voor 'm.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Op blote voeten met alleen een boxershort aan
![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Whehehe. Ik hoop 't niet voor 'm.
Hehequote:Op vrijdag 19 december 2008 17:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Alhoewel. Misschien. Heel stiekem.
quote:
Have fun! doe de groenten van FOK! aan Michielquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, WEEKEND! En nu met collega's richting Vrijthof. Bier!
Heeft hun sex ook vlam gevat?quote:
Tot later, en proost!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, WEEKEND! En nu met collega's richting Vrijthof. Bier!
Mja, webcam-geluid is zonder processing (die gebeurt pas in Hilversum). Daar komen ook de volumeverschillen vandaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja die sukkels sturen hem te hard in, dacht dat ze er toch wel verstand van hadden daar.
Oh daar had ik ook last van net. Dacht al dat ik de enige was.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:06 schreef Thieske het volgende:
Dat schaatspak van Georgina.Hoogste bod tot nu toe 26 euro.
Wie is 't geworden?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:13 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de luisteraar die gaat overnachten is gearriveerd bij de redactie zie ik net via Twitter.
Ze draaien bijna alleen maar herrie en bagger. Het is echter wel bijzonder vermakelijke televisie dus blijf ik maar kijken, de kutherrie op de koop toe nemend.quote:
Is in heel veel Afrikaanse landen Engels niet gewoon standaard?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:22 schreef weirdofm het volgende:
slapen in de modder, geen goede school, geen goed huis.
maar wel goed engels spreken.
Avondquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:24 schreef Mokus het volgende:
Hallo![]()
[..]
Is in heel veel Afrikaanse landen Engels niet gewoon standaard?
Absoluut. Hij weet het echt goed over te brengen. Topper is het.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
Corton, de juiste man voor zulke reportages.
Het ging inderdaad best wel hard, maar het tempo is nu toch wel wat lager. Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:26 schreef Mokus het volgende:
Jullie gingen lekker hard vandaag, kon af en toe wel meelezen, maar posten zat er niet in.
En gisteren nog een beetje SR op de Zweedse tv gezien
Niet echt veel lijkt me? Aangezien ze daar bijna klaar zijn....quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:28 schreef Mokus het volgende:
Ik zie dat ze nu in Zweden 2 420 554 kronor hebben.
Dat is ongeveer 242.554 euro.
Altijd nog een ton meer dan Zwitersland vorig jaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:29 schreef Thieske het volgende:
[..]
Niet echt veel lijkt me? Aangezien ze daar bijna klaar zijn....
Wat wij hier zo ongeveer in een dag verdienen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:28 schreef Mokus het volgende:
Ik zie dat ze nu in Zweden 2 420 554 kronor hebben.
Dat is ongeveer 242.554 euro.
Ah. Dan moeten we nog ff geduld hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik lees nu dat ze alledrie zijn gearriveerd, dus ze weten het nog niet.
Georgina zal ik ook nog wel opzoeken dan. Nu maar hopen dat de tijden in m'n gebeurtenissen-logboek goed zijn...quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:29 schreef gateway het volgende:
whehe die georgina, nog geen 3 minuten binnen en ze moest haar pakkie al aan!
Verder was het moment van veiling TV wel leuk, waar Giel de ballen liet vallen
Eigenlijk had ik helemaal geen tijd om dit alles vandaag te kijken....... mjah, ziek....... BALEN! anders had ik nu lekker bier lopen drinken op de zaak! Kerstborrels FTW!
Ik vind Rock Star ook nog wel watquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:30 schreef Noortje. het volgende:
Dit vind ik echt het énige fijne nummer van Nickelback.
En dan breekt Coen hem vroegtijdig af.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:30 schreef Noortje. het volgende:
Dit vind ik echt het énige fijne nummer van Nickelback.
Ik denk dat dat met bekendheid te maken heeft. Net zoals bij Zwitserland vorig jaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:29 schreef Thieske het volgende:
[..]
Niet echt veel lijkt me? Aangezien ze daar bijna klaar zijn....
GM en Chryslerquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:31 schreef 00paul het volgende:
Wie betaalt die euro per hand van Gerard eigenlijk? Heb nergens gezien dat je kunt sponsoren..?
Dat ligt aan jou.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:34 schreef weirdofm het volgende:
de cap programmas werken niet
Zo'n zin in KP?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:33 schreef Brennel het volgende:
WTF, Gerard in Arnhem... ik zou bijna naar het Gelredome gaan
Geweldige tool is dat.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:36 schreef Feivel1 het volgende:
"Van Rotterdam naar Breda", toeval?
@WeirdoFM: Gadwin Printscreen werkt altijd.
Ikke wel, rrrrrrrrrrrrrquote:
bij twee krijg een zwart scherm op de plaats van de streamquote:
gebeurtenissenlogboek? Explain?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Georgina zal ik ook nog wel opzoeken dan. Nu maar hopen dat de tijden in m'n gebeurtenissen-logboek goed zijn...
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:33 schreef Brennel het volgende:
WTF, Gerard in Arnhem... ik zou bijna naar het Gelredome gaan
Dat is geen gewone radio, maar even zelf geregelde muziek. Als de reclame op de radio voorbij is, is het geluid ook weer beter.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:36 schreef gateway het volgende:
de uitzending op 101 tv heeft wel af en toe last van slecht geluid
Dat ligt in je opties, je moet in je preferences je prestaties (toch?) wat bijstellen naar het midden, in plaats van volle kracht.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:37 schreef weirdofm het volgende:
[..]
bij twee krijg een zwart scherm op de plaats van de stream
en bij eentje loopt de stream vrolijk door
nee ik krijg een printscreen van de mediaspeler maar ipv de screen van de stream is het zwart.quote:
Dat ligt aan jou zeg ik toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:37 schreef weirdofm het volgende:
[..]
bij twee krijg een zwart scherm op de plaats van de stream
en bij eentje loopt de stream vrolijk door
Dan moet je hardwareversnelling uitzetten. Zit in WMP onder Extra -> Opties -> Tabblad prestaties -> balk onder 'videoversnelling' naar het midden verplaatsen -> OKquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:38 schreef weirdofm het volgende:
[..]
nee ik krijg een printscreen van de mediaspeler maar ipv de screen van de stream is het zwart.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:38 schreef weirdofm het volgende:
[..]
nee ik krijg een printscreen van de mediaspeler maar ipv de screen van de stream is het zwart.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat ligt in je opties, je moet in je preferences je prestaties (toch?) wat bijstellen naar het midden, in plaats van volle kracht.
a ok, nu je het zegt is het inderdaad alleen op de momenten dat er normaal reclame zou zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is geen gewone radio, maar even zelf geregelde muziek. Als de reclame op de radio voorbij is, is het geluid ook weer beter.
heldquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan moet je hardwareversnelling uitzetten. Zit in WMP onder Extra -> Opties -> Tabblad prestaties -> balk onder 'videoversnelling' naar het midden verplaatsen -> OK
Heb je voor die vraag/antwoord al een template aangemaakt?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan moet je hardwareversnelling uitzetten. Zit in WMP onder Extra -> Opties -> Tabblad prestaties -> balk onder 'videoversnelling' naar het midden verplaatsen -> OK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |