Als dat zou zijn zou iedereen gillend te truck uitrennen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:46 schreef Markeerstift het volgende:
Wie zit er in de truck, Amanda Gouden kooi?
Was dat een hint?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
er heeft nog niemand Hit Me TV aangevraagd
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:47 schreef Noortje. het volgende:
* Noortje. doet voorspelbaar:
KAISER CHIEEEEEEEEEFS
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:47 schreef jakkop het volgende:
[..]
Mensen die er bezweet uit komen, zou zomaar kunnen
Kunt u Charly Lownoise & Mental Theo programmeren in het volgende tussen 18 en 22 ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
er heeft nog niemand Hit Me TV aangevraagd
probeer het met een streamripperquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:48 schreef weirdofm het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe ik moet cappen.
ik heb geprobeerd via printscreen en paint maar dat gaat niet
Ik vind het één van de slechtste nummers van ze, maar toch, het blíjven KC!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:48 schreef jakkop het volgende:
[..]
![]()
(Al vind ik het nummer niet uitermate geweldig)
AHAHAHAHAHA AHAHAHAHAHA AHAHAHAHAHA AHAHAHAHAHA AHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE
Omdat het zo'n kutnummer is moet je wel extra betalen hequote:Op vrijdag 19 december 2008 16:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Kunt u Charly Lownoise & Mental Theo programmeren in het volgende tussen 18 en 22 ?De naam is Boris
Mwah, ik heb niet alle tijd, ben een beetje drukjes. Maar ik doe m'n bestquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kun je vanavond ook gezellig meeposten met dit highspeed posten
maken jullie daar ook caps mee?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
probeer het met een streamripper
Wat dacht je van Modern Way?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:50 schreef jakkop het volgende:
@Noortje: daarom!
Als we als FOK!ers nou met z'n allen Oh my God aanvragen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
even de kleine ophalen, tot straks in volgende topic of 2
Of born to be a dancerquote:
ik zit er pas vanaf maandagquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Kunt u Charly Lownoise & Mental Theo programmeren in het volgende tussen 18 en 22 ?De naam is Boris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |