Makkelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
zou dit in een TT passsen:
[SR @ 3FM #932] De ballen van Giel hebben het nu al begeven
Lenny K.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
van wie is dit nummer? let love rule?
Woon je in Grunn en dan neem je toch geen Ziggo? Come on, DiedjeeJ..quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
Goed tempo hier..
Ziggo is ook weer fijn bezig.
Ziggo klinkt niet voor niets bijna hetzelfde als Zero, en dat is ook wat ze uitzenden momenteel geloof ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:28 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wat is er met Ziggo, k kijk nu niet op dit moment naar het kanaal.
Oh, 't beeld en geluid blijft nogal 's hangen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:28 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wat is er met Ziggo, k kijk nu niet op dit moment naar het kanaal.
Werkt gewoon weer hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ziggo klinkt niet voor niets bijna hetzelfde als Zero, en dat is ook wat ze uitzenden momenteel geloof ik
I know.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Woon je in Grunn en dan neem je toch geen Ziggo? Come on, DiedjeeJ..
Het is wel een leuke naamquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
zou dit in een TT passsen:
[SR @ 3FM #932] De ballen van Giel hebben het nu al begeven
hij wordt steeds beterquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:30 schreef Mdrop het volgende:
Update: Heb het programma zo aangepast dat het nu mogelijk is om 5 NL streams plus een BE stream te bekijken:
[ afbeelding ]
Download link staat in de startpost, en anders kijk je HIER!
weet niet of het heel moeilijk is , om een screencap te dumpen via een knopquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:30 schreef Mdrop het volgende:
Update: Heb het programma zo aangepast dat het nu mogelijk is om 5 NL streams plus een BE stream te bekijken:
[ afbeelding ]
de knoppen zijn hier niet zichtbaar. That is, de knoppen wel, maar de inhoud niet. Aleen outlines. Vista/xp dingetje?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:30 schreef Mdrop het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, wordt nu wel wat vervelend zo vaak. Gelukkig kunnen we nog via het vertrouwde analoge kanaal kijken in de nacht.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:33 schreef themauster het volgende:
ik word niet goed van ziggo
Ja merk het ook, kan hier helaas niet testen op vista aangezien mn laptop het leven heeft gegeven, zou je een screen kunnen maken van het probleem?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
de knoppen zijn hier niet zichtbaar. That is, de knoppen wel, maar de inhoud niet. Aleen outlines. Vista/xp dingetje?
Is het ook mogelijk dat je zonder opnieuw te laden van beeld kan wisselen? Dat het geluid dus doorloopt?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:30 schreef Mdrop het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:30 schreef Mdrop het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals bij de Tour De France en EK-streams van de NOSquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:35 schreef jakkop het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk dat je zonder opnieuw te laden van beeld kan wisselen? Dat het geluid dus doorloopt?
Sorry maar ben nog niet zo heel ver met C++ en VB, gebruik dit mede om bij te leren, dus ik zal kiijken wat ik kan maken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:35 schreef jakkop het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk dat je zonder opnieuw te laden van beeld kan wisselen? Dat het geluid dus doorloopt?
ik heb XP dusquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja merk het ook, kan hier helaas niet testen op vista aangezien mn laptop het leven heeft gegeven, zou je een screen kunnen maken van het probleem?
Mensen die problemen hebben met dat directory gedoe, download 'alternatief.rar' staat op zelfde adres.
Jep. Als IKEA-medewerker ga ik de namen opnoemen van de artikelen die ik zie op de stream, als ik me verveel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:36 schreef Vlindur het volgende:
Is het interieur trouwens weer ingericht door IKEA?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:37 schreef jakkop het volgende:
[..]
Jep. Als IKEA-medewerker ga ik de namen opnoemen van de artikelen die ik zie op de stream, als ik me verveel.
Al enorm tof dat je dit gemaakt hebt hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sorry maar ben nog niet zo heel ver met C++ en VB, gebruik dit mede om bij te leren, dus ik zal kiijken wat ik kan maken.
de tafels in de regieruimte achter het glazenhuis, heeft mij wel doen besluiten iets me die poten te gaan doen die ze gebruikenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:37 schreef jakkop het volgende:
[..]
Jep. Als IKEA-medewerker ga ik de namen opnoemen van de artikelen die ik zie op de stream, als ik me verveel.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, maar bij jou doet hij wel of, aangezien jijj het probleem kent??
Zo dat ziet er niet best uitquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik dacht dat jij vista had en m daar ook in had ontwikkeld
Had je al kunnen vinden hoeveel requests er al binnen zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |