Vroeger in de avond was dat erg tof! Eerder zat daar Isabelle (drama).quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:54 schreef jakkop het volgende:
Wat is er mis met timur?Timur tot tien (oid) was altijd zeer tof
Met cowbell!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Of Love's Not A Competition (But I'm Winning)
Maar ik blijf bij Modern Way
Dat was inderdaad 'n beetje overdreven..quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Een heeeel heftige opdracht"
Stel je niet zo aan, Coen.
Timur is een eersteklas kneus. Een lompe boer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:54 schreef jakkop het volgende:
@roel:Wat is er mis met timur?Timur tot tien (oid) was altijd zeer tof
Dat is al een aardig bedragje voor een eerste dag . . .quote:
Idd. Een beetje betaald door Europa reizen. Alsof ze 'm laten doodvriezenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat was inderdaad 'n beetje overdreven..
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
our goal was 20 million! we're about 19.8 short now.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Serious_Requestquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:57 schreef Marc63 het volgende:
Heeft iemand de tussenstand van voorgaande jaren bij de hand? Tussenstandem zeggen zo weinig als 3 kwart van de opbrengst op de laatste dag komt.
Hij reist als 'n echte vluchteling, hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Een beetje betaald door Europa reizen. Alsof ze 'm laten doodvriezen.
Idd. Veel acties lopen pas netquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:57 schreef Marc63 het volgende:
Heeft iemand de tussenstand van voorgaande jaren bij de hand? Tussenstandem zeggen zo weinig als 3 kwart van de opbrengst op de laatste dag komt.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hij reist als 'n echte vluchteling, hoor.
Vorig jaar was de tussenstand van dag 1 102.000,-quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:57 schreef Marc63 het volgende:
Sexyquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Op blote voeten met alleen een boxershort aan
![]()
Met spoed, alsjeblieft.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm. Is opzich geen slecht idee.
Dat ziet er goed uit dan!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Serious_Request
Komt omdat het niet meer op NED1 wordt uitgezonden, dan hoeven ze geen rekening te houden met het Journaal.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:58 schreef ThunderChild het volgende:
Nou doen ze het slimmer, de headlines tijdens het nieuws. Ze worden wel slimmer
Smakelijk en werkze!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:00 schreef jakkop het volgende:
Shit, moet gaan eten en werken.Laterrrrr.
Whehehe. Ik hoop 't niet voor 'm.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Op blote voeten met alleen een boxershort aan
![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Whehehe. Ik hoop 't niet voor 'm.
Hehequote:Op vrijdag 19 december 2008 17:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Alhoewel. Misschien. Heel stiekem.
quote:
Have fun! doe de groenten van FOK! aan Michielquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, WEEKEND! En nu met collega's richting Vrijthof. Bier!
Heeft hun sex ook vlam gevat?quote:
Tot later, en proost!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, WEEKEND! En nu met collega's richting Vrijthof. Bier!
Mja, webcam-geluid is zonder processing (die gebeurt pas in Hilversum). Daar komen ook de volumeverschillen vandaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja die sukkels sturen hem te hard in, dacht dat ze er toch wel verstand van hadden daar.
Oh daar had ik ook last van net. Dacht al dat ik de enige was.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:06 schreef Thieske het volgende:
Dat schaatspak van Georgina.Hoogste bod tot nu toe 26 euro.
Wie is 't geworden?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:13 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de luisteraar die gaat overnachten is gearriveerd bij de redactie zie ik net via Twitter.
Ze draaien bijna alleen maar herrie en bagger. Het is echter wel bijzonder vermakelijke televisie dus blijf ik maar kijken, de kutherrie op de koop toe nemend.quote:
Is in heel veel Afrikaanse landen Engels niet gewoon standaard?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:22 schreef weirdofm het volgende:
slapen in de modder, geen goede school, geen goed huis.
maar wel goed engels spreken.
Avondquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:24 schreef Mokus het volgende:
Hallo![]()
[..]
Is in heel veel Afrikaanse landen Engels niet gewoon standaard?
Absoluut. Hij weet het echt goed over te brengen. Topper is het.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
Corton, de juiste man voor zulke reportages.
Het ging inderdaad best wel hard, maar het tempo is nu toch wel wat lager. Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:26 schreef Mokus het volgende:
Jullie gingen lekker hard vandaag, kon af en toe wel meelezen, maar posten zat er niet in.
En gisteren nog een beetje SR op de Zweedse tv gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |