2 topicsquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:49 schreef Sirolf het volgende:
Zo, even pauze. Heb ik sinds 10 uur nog wat bijzonders gemist?
Dit is de officiele, die anderen negeren dusquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:51 schreef Marc63 het volgende:
Lekker handig. We zeggen net nog dat de LaPo opent, zijn er alsnog 2 topics.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:51 schreef D.Rose het volgende:
hier verder:
[SR @ 3FM #928] Deze Middag Maastricht MetMichiel
Die ander was open voordat de vorige dicht was.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:52 schreef weirdofm het volgende:
deze was later
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die ander was open voordat de vorige dicht was.
Maakt niets uit, die ander is niet van de sluiter van het vorige topicquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:52 schreef weirdofm het volgende:
deze was later
dat boeit geen fuckquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maakt niets uit, die ander is niet van de sluiter van het vorige topic
Als het goed is staat 'ie ergens op www.3voor12.nl onder '3VOOR12Radio Live' of 'Song van het jaar'.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:52 schreef zquing het volgende:
die mix van gisterenavond, kan ik die ergens anders nog een keer beluisteren?
zoeken gaat, bedanktquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als het goed is staat 'ie ergens op www.3voor12.nl onder '3VOOR12Radio Live'.
Vorig jaar was de truck er al wat eerderquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wordt late lunch dan als hij pas om 15:00 er is.
Strak planquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:56 schreef Marc63 het volgende:
Sjezus... zal ik de volgende alvast openen? Op deze manier gaat het een grote chaos worden.
quote:
Plus, openen voordat het topic dicht isquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:56 schreef Sirolf het volgende:
De mods weten het bljkbaar ook niet meer...
weirdofm, als je niet van tevoren post dat je opent (of de LaPo hebt) krijg je dus gedoe als dit...
gewoon geen nieuwe opent als je ziet dat iemand er al een heeft geopend.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:56 schreef Sirolf het volgende:
De mods weten het bljkbaar ook niet meer...
weirdofm, als je niet van tevoren post dat je opent (of de LaPo hebt) krijg je dus gedoe als dit...
Als iedereen zich nou gewoon aan de ongeschreven regels houdt en topics als deze negeert komt het allemaal goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:56 schreef Marc63 het volgende:
Sjezus... zal ik de volgende alvast openen? Op deze manier gaat het een grote chaos worden.
Daar letten mensen dus niet altijd op, aangezien de regel is LaPo = openen, dus dan reken je niet op andere topics...quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:57 schreef weirdofm het volgende:
[..]
gewoon geen nieuwe opent als je ziet dat iemand er al een heeft geopend.
Ongeschreven? In de OP staat duidelijk:quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als iedereen zich nou gewoon aan de ongeschreven regels houdt en topics als deze negeert komt het allemaal goed
Als jij nou gewoon je niet zou misdragen is het probleem ook opgelostquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:57 schreef weirdofm het volgende:
[..]
algemene regelop FOK! laagste cq eerste topic geld.
Dat dus. Lezen is toch niet zo moeilijk?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als iedereen zich nou gewoon aan de ongeschreven regels houdt en topics als deze negeert komt het allemaal goed
de mods zijn het kennelijk met me eensquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon je niet zou misdragen is het probleem ook opgelost
Inderdaad, mits iemand anders duidelijk aan heeft gegeven het volgende topic te willen openen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ongeschreven? In de OP staat duidelijk:
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! De OP is te vinden op deze plek.
Gewoon volgen wat in de reeks gangbaar is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:57 schreef weirdofm het volgende:
[..]
algemene regelop FOK! laagste cq eerste topic geld.
mag ik linken naar deze headers of moet ik ze ergens anders uploaden ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:57 schreef miss_bleu het volgende:
Voor SR fans met een FOK abo 2 SR banners voor je forumlayout:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, maar het ongeschren gedeelte is dat iemand zich ook mag opwerpen als topicopenere, mits dit van te voren voldoende is aangegevenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ongeschreven? In de OP staat duidelijk:
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! De OP is te vinden op deze plek.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:59 schreef weirdofm het volgende:
[..]
de mods zijn het kennelijk met me eens![]()
![]()
De mods weten niet beterquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:59 schreef weirdofm het volgende:
[..]
de mods zijn het kennelijk met me eens![]()
![]()
ja en dat blijft ook zo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De mods weten niet beter
Ben je nou nog hier?
Naja, we gaan zo met het team een kerstlunch doen. Dus dat is op zich wel gezellig, alleen jammer dat ik dan niet kan gaan postenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb je iedereen weer uit je werkkamer weggejaagt
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:03 schreef Marc63 het volgende:
Ik krijg ineens weer flashbacks naar Seriousrequestar van vorig jaar...
gewoon ook doen, maar topics openen voor dat de last post is geweest is qua forum etiquetten niet echt wenselijk zoals je gemerkt hebt, als je hier volgende keer ook op anticipeert is iedereen weer happy.quote:
doe is liefquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is dat doodwensen niet mag......
Fix het wel even.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
m_a_w, kun jij dat fixen met die stats? Hij pakt dat andere topic op de site van Piles.
Die was grappig ja, ik wacht nog op gieliskut al kan die weirdofm best 1 en dezelde zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:03 schreef Marc63 het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is dat doodwensen niet mag......
Blijkbaar is het nodig om nog ff de nadruk te leggen op de regels omtrent het openen van nieuwe topics.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:05 schreef Impry het volgende:
Jongens, een hele pagina over dubbele topics
gieliskut leeft niet meer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die was grappig ja, ik wacht nog op gieliskut al kan die weirdofm best 1 en dezelde zijn
Haha, geweldig was dat inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:03 schreef Marc63 het volgende:
Als hij niet te vroeg een nieuw topic had geopend, dan had hij kunnen lezen wat de regels zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mensen die nooit of weinig in slowchats posten kennen de spelregels nog niet goed
Rabbering kan sowieso nooit goed overweg met al die knopjes.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:08 schreef Vlindur het volgende:
Jeetje, ze zijn wel aan het kloten. De nummers lopen niet mooi over en er zitten gaten tussen![]()
Normaal gesproken mag ie na 2 uur naar huis, nu is ie nog maar op de helft.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Rabbering kan sowieso nooit goed overweg met al die knopjes.
Behalve dat het een kloon is en op de hoogte is van regels en gebruiken gaat hij na uitleg er nog tegen in, dus het is een bewuste dwarsligger. Maar goed, ik heb mijn zegje gedaan, en hij staat nou in de ignore-functiequote:Op vrijdag 19 december 2008 12:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mensen die nooit of weinig in slowchats posten kennen de spelregels nog niet goed
Ik hoop dat z'n vriendin 'm dat kan vergeven.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Rabbering kan sowieso nooit goed overweg met al die knopjes.
Hoeveel diensten hebben die dames daarvoor moeten verrichten?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
4500 euro in een ochtendje , doen ze goed
verwacht 4 uur per blok.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:11 schreef weirdofm het volgende:
is coen nu niet?
ze wisselen toch om de 2 uur?
Denk dat dat best meevalt, het is even inkomen en dan komt het helemaal goed.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb zo het idee dat deze SR saaier wordt dan vorig jaar. Coen en Paul zijn wel ok, maar doorsnee en Giel is gewoon kut...
Wel maar even een requestje doen zo.
Zeker.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
4500 euro in een ochtendje , doen ze goed
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat doe je R.E.M baggernummer noemen
* Roel_Jewel geeft de luchtdrumstokjes aanquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:13 schreef Sersjee het volgende:In the air tonight
![]()
*achter luchtdrumstel gaat zitten*
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:13 schreef Sersjee het volgende:In the air tonight
![]()
*achter luchtdrumstel gaat zitten*
Hoop ik wel dat ie dezelfde uploader gebruikt als die ene capquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wacht maar tot Feivel1 komt , dan heb je een topic vol caps.
Nou, als zelfs R.E.M. zelf de handen er vanaf trekt...quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat doe je R.E.M baggernummer noemen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
verwacht 4 uur per blok.
Sirolf schittert ook door afwezigheid.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wacht maar tot Feivel1 komt , dan heb je een topic vol caps.
Toch jammer dat Gerard er niet in zitquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:13 schreef Impry het volgende:
[..]
Denk dat dat best meevalt, het is even inkomen en dan komt het helemaal goed.
Zeker in Brabant!![]()
Wist niet dat jij nog op school zatquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:16 schreef Impry het volgende:
Zo, ik ga maar eens richting de kleuterklas, wat tafels/spullen klaarzetten voor de kerstlunch.
Tot eind van de middag allemaal weer!![]()
Een keertje geen Gerard kan ook geen kwaad.:Pquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:17 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Toch jammer dat Gerard er niet in zit![]()
Gerard ga ik echt missen de komende week, Veenstra trouwens ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:17 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Toch jammer dat Gerard er niet in zit![]()
*kijkt voor de 3241412ste x dit filmpje:
Ik hoor 'm alweer aangevraagdquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:18 schreef gerbenp het volgende:
Ik had vanochtend nog een cap van de nieuwe markt van Breda gemaakt:
[ afbeelding ]
Even kijkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:24 schreef dfr0st het volgende:
http://weblog.fok.nl/SRQ2008
backstage fotos
mag gelinkt worden hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mag ik linken naar deze headers of moet ik ze ergens anders uploaden ?
Whahaquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
morgen staan we met zijn allen i n de fok stat top 20
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:35 schreef jmac het volgende:
Haha grappig hoe die koter altijd zo 'spontaan' is
Weet het niet, maar anders heb je nog de Playboy foto's . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:36 schreef jmac het volgende:
Hangen de cams in de slaapkamer nog?
Misschien een vorm van autisme?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:36 schreef jmac het volgende:
Georgna heeft die nieuwe soort paddo's getest volgens mij. ';t is typisch zo'n "Ze is slim maar komt altijd dom over" meisje.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:38 schreef Feivel1 het volgende:VAKANTIEEEEEEEEE!
.
Wil iemand misschien Paul's hoofd even dichttapen? Ik word een beetje ziek van z'n popkennis. Danku!
Voor de rest zal ik af en toe wat caps gaan maken, morgen in iedergeval niet wegens kerstuitzending lokalo.
Kan de lokalo niet ff doorschakelen naar 3FM?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:38 schreef Feivel1 het volgende:VAKANTIEEEEEEEEE!
.
Wil iemand misschien Paul's hoofd even dichttapen? Ik word een beetje ziek van z'n popkennis. Danku!
Voor de rest zal ik af en toe wat caps gaan maken, morgen in iedergeval niet wegens kerstuitzending lokalo.
Ik heb nog verplichtingen vandaag...quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sirolf schittert ook door afwezigheid.
Hoe noem je kelly danquote:
Feivel!quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:38 schreef Feivel1 het volgende:VAKANTIEEEEEEEEE!
.
Las dat armin van buuren blijft slapenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:45 schreef Ambrosius het volgende:
Blijven er dit jaar ook weer BN-ers slapen?
is wel de bedoeling, maar zal na het weekend zijn, gezien er dit weekend al slapers zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:45 schreef Ambrosius het volgende:
Blijven er dit jaar ook weer BN-ers slapen?
Ilse= next (zie 3fm site). (zaterdag op zondag).quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is wel de bedoeling, maar zal na het weekend zijn, gezien er dit weekend al slapers zijn
Ilse DeLange en Najib Amhali volgens mij ook.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:47 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Las dat armin van buuren blijft slapen
nachtje ilsequote:Op vrijdag 19 december 2008 12:48 schreef jmac het volgende:
[..]
Ilse= next (zie 3fm site). (zaterdag op zondag).
Vind het genoeg voor organisatie die wij betalen met omroepgeld lees belasting.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:49 schreef Asskicker14 het volgende:
2500 euro, kan het nodig kariger.
spamquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:49 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag laatste dag om je te nomineren voor de tofste kerst avatar van FOK!
check mijn signature voor het nominatietopic
[/spam]
Meteen even doen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:49 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[/spam]
ja , een jaar of 20 geleden welquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:51 schreef weirdofm het volgende:
die jonge limburger diet werd gevraagd wat het eindbedrag zou worden, is dat roel?
ik dacht dat het roel van boels was.(roel wolters)quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja , een jaar of 20 geleden wel
Boels kan Roel qua salaris niet betalen, dus denk het nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:53 schreef weirdofm het volgende:
[..]
ik dacht dat het roel van boels was.(roel wolters)
word vast straks herhaald, dan even goed kijken.
bezorgd na de kerstquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:56 schreef miss_bleu het volgende:
sow kaarten en zegels besteld bij TNT
Toch geen kerstkaarten hè ??quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:56 schreef miss_bleu het volgende:
sow kaarten en zegels besteld bij TNT![]()
Gedaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:49 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[/spam]
Bedoel je Soko of Sia?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:58 schreef jmac het volgende:
Van wie is dit nummer?
Die platen die op tv tijdens de reclame gedraaid worden, worden nogal vaak herhaald. Meestal beginnen ze met het laatste nummer van het vorige reclameblok.quote:
Heb je liever reclame dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:01 schreef Vlindur het volgende:
Volgends mij gebruiken ze het als tussen muziek ofzoWat stom
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:44 schreef tha_dark het volgende:
Goedemiddag iedereen! Ik ben vanaf nu ook weer van de partij in dit topic.
Is al uitgelegd en ze hadden zulke momenten beter kunnen gebruiken voor die serious request updates, die nu 10 minuten voor het uur via de stream worden uitgezonden . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:01 schreef Vlindur het volgende:
Volgends mij gebruiken ze het als tussen muziek ofzoWat stom
doet hij wel gratis, heeft pinkpop ook gratis gedaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Boels kan Roel qua salaris niet betalen, dus denk het niet
Oh oke, Wat stom ja.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is al uitgelegd en ze hadden zulke momenten beter kunnen gebruiken voor die serious request updates, die nu 10 minuten voor het uur via de stream worden uitgezonden . . .![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:08 schreef CamelNLD het volgende:
Niet zo snel reageren; heb geen tijd van lezen
heeft ook wel zijn charme.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:11 schreef DaFrenk het volgende:
Dat ze na al die jaren nog steeds geen praktische oplossing voor dat lullen door die brievenbus hebben bedacht
alle 3 niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:14 schreef CamelNLD het volgende:
Ze zijn nog maar een paar uur ingesloten; denk dat het tegen de avond wel wat meer los gaat. Zitten de dj's ook nog op het !FOK forum?
True.. truequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heeft ook wel zijn charme.
Ze zullen nog best wel iets losser komen, maar het zijn alledrie niet de meest uitbundige dj's. Paul doet wel eens een poging, maar dat komt dan vaak geforceerd over (en dat geeft ie dan ook toe).quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:14 schreef CamelNLD het volgende:
Ze zijn nog maar een paar uur ingesloten; denk dat het tegen de avond wel wat meer los gaat. Zitten de dj's ook nog op het !FOK forum?
vraag mij wel af wanneer de dj's met elkaar gaan duo presenteren, dan kan je ook wat meer jolig gaan doen.quote:
Whehe jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:18 schreef Marc63 het volgende:
Hoeveel woordgrappen en one-liners kun je in een item proppen?
- Hoop plaatjesquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:19 schreef 3FMaster het volgende:
HeyHey
Heb ik iets gemist in 3 uur? Breng me op de hoogte!
Er werden ook nog plaatjes gedraaid.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
- Hoop plaatjes
- Georgina Verbaan in een strak pakje
- Nog meer plaatjes
- Ekdom die het koud heeft
Dat was het wel . . .![]()
http://forum.fok.nl/user/history/179378quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:16 schreef CamelNLD het volgende:
Kunnen we ze dan geen Fok account doneren
laatste bezoek: 587 dagen, 18 uur geleden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:22 schreef weirdofm het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/179378
giel3fm en coen3fm zijn ook al geregistreerd.
hopeljk wil hij straks weer langs komen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:24 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
laatste bezoek: 587 dagen, 18 uur geleden.
Ik betwijfel het dat het wel Rabbering is . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:24 schreef CamelNLD het volgende:
laatste bezoek: 587 dagen, 18 uur geleden.
misschien wil danny wel aardig zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik betwijfel het dat het wel Rabbering is . . .![]()
Volgens mij heeft iemand al eens een mail gestuurd naar Paul of ie ook op FOK! wilde komen en toen had hij geantwoord dat hij daar geen behoefte aan had.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik betwijfel het dat het wel Rabbering is . . .![]()
alles voor de actie toch.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iemand al eens een mail gestuurd naar Paul of ie ook op FOK! wilde komen en toen had hij geantwoord dat hij daar geen behoefte aan had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |