bezorgd na de kerstquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:56 schreef miss_bleu het volgende:
sow kaarten en zegels besteld bij TNT
Toch geen kerstkaarten hè ??quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:56 schreef miss_bleu het volgende:
sow kaarten en zegels besteld bij TNT![]()
Gedaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:49 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag laatste dag om je te nomineren voor de tofste kerst avatar van FOK!
check mijn signature voor het nominatietopic
[/spam]
Bedoel je Soko of Sia?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:58 schreef jmac het volgende:
Van wie is dit nummer?
Die platen die op tv tijdens de reclame gedraaid worden, worden nogal vaak herhaald. Meestal beginnen ze met het laatste nummer van het vorige reclameblok.quote:
Heb je liever reclame dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:01 schreef Vlindur het volgende:
Volgends mij gebruiken ze het als tussen muziek ofzoWat stom
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:44 schreef tha_dark het volgende:
Goedemiddag iedereen! Ik ben vanaf nu ook weer van de partij in dit topic.
Is al uitgelegd en ze hadden zulke momenten beter kunnen gebruiken voor die serious request updates, die nu 10 minuten voor het uur via de stream worden uitgezonden . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:01 schreef Vlindur het volgende:
Volgends mij gebruiken ze het als tussen muziek ofzoWat stom
doet hij wel gratis, heeft pinkpop ook gratis gedaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Boels kan Roel qua salaris niet betalen, dus denk het niet
Oh oke, Wat stom ja.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is al uitgelegd en ze hadden zulke momenten beter kunnen gebruiken voor die serious request updates, die nu 10 minuten voor het uur via de stream worden uitgezonden . . .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |