Las dat armin van buuren blijft slapenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:45 schreef Ambrosius het volgende:
Blijven er dit jaar ook weer BN-ers slapen?
is wel de bedoeling, maar zal na het weekend zijn, gezien er dit weekend al slapers zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:45 schreef Ambrosius het volgende:
Blijven er dit jaar ook weer BN-ers slapen?
Ilse= next (zie 3fm site). (zaterdag op zondag).quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is wel de bedoeling, maar zal na het weekend zijn, gezien er dit weekend al slapers zijn
Ilse DeLange en Najib Amhali volgens mij ook.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:47 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Las dat armin van buuren blijft slapen
nachtje ilsequote:Op vrijdag 19 december 2008 12:48 schreef jmac het volgende:
[..]
Ilse= next (zie 3fm site). (zaterdag op zondag).
Vind het genoeg voor organisatie die wij betalen met omroepgeld lees belasting.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:49 schreef Asskicker14 het volgende:
2500 euro, kan het nodig kariger.
spamquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:49 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag laatste dag om je te nomineren voor de tofste kerst avatar van FOK!
check mijn signature voor het nominatietopic
[/spam]
Meteen even doen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:49 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag laatste dag om je te nomineren voor de tofste kerst avatar van FOK!
check mijn signature voor het nominatietopic
[/spam]
ja , een jaar of 20 geleden welquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:51 schreef weirdofm het volgende:
die jonge limburger diet werd gevraagd wat het eindbedrag zou worden, is dat roel?
ik dacht dat het roel van boels was.(roel wolters)quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja , een jaar of 20 geleden wel
Boels kan Roel qua salaris niet betalen, dus denk het nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:53 schreef weirdofm het volgende:
[..]
ik dacht dat het roel van boels was.(roel wolters)
word vast straks herhaald, dan even goed kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |