gewoon ook doen, maar topics openen voor dat de last post is geweest is qua forum etiquetten niet echt wenselijk zoals je gemerkt hebt, als je hier volgende keer ook op anticipeert is iedereen weer happy.quote:
doe is liefquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is dat doodwensen niet mag......
Fix het wel even.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
m_a_w, kun jij dat fixen met die stats? Hij pakt dat andere topic op de site van Piles.
Die was grappig ja, ik wacht nog op gieliskut al kan die weirdofm best 1 en dezelde zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:03 schreef Marc63 het volgende:
Ik krijg ineens weer flashbacks naar Seriousrequestar van vorig jaar...
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is dat doodwensen niet mag......
Blijkbaar is het nodig om nog ff de nadruk te leggen op de regels omtrent het openen van nieuwe topics.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:05 schreef Impry het volgende:
Jongens, een hele pagina over dubbele topics
gieliskut leeft niet meer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die was grappig ja, ik wacht nog op gieliskut al kan die weirdofm best 1 en dezelde zijn
Haha, geweldig was dat inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:03 schreef Marc63 het volgende:
Ik krijg ineens weer flashbacks naar Seriousrequestar van vorig jaar...
Als hij niet te vroeg een nieuw topic had geopend, dan had hij kunnen lezen wat de regels zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mensen die nooit of weinig in slowchats posten kennen de spelregels nog niet goed
Rabbering kan sowieso nooit goed overweg met al die knopjes.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:08 schreef Vlindur het volgende:
Jeetje, ze zijn wel aan het kloten. De nummers lopen niet mooi over en er zitten gaten tussen![]()
Normaal gesproken mag ie na 2 uur naar huis, nu is ie nog maar op de helft.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Rabbering kan sowieso nooit goed overweg met al die knopjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |