Ik hoop dat z'n vriendin 'm dat kan vergeven.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Rabbering kan sowieso nooit goed overweg met al die knopjes.
Hoeveel diensten hebben die dames daarvoor moeten verrichten?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
4500 euro in een ochtendje , doen ze goed
verwacht 4 uur per blok.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:11 schreef weirdofm het volgende:
is coen nu niet?
ze wisselen toch om de 2 uur?
Denk dat dat best meevalt, het is even inkomen en dan komt het helemaal goed.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb zo het idee dat deze SR saaier wordt dan vorig jaar. Coen en Paul zijn wel ok, maar doorsnee en Giel is gewoon kut...
Wel maar even een requestje doen zo.
Zeker.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
4500 euro in een ochtendje , doen ze goed
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat doe je R.E.M baggernummer noemen
* Roel_Jewel geeft de luchtdrumstokjes aanquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:13 schreef Sersjee het volgende:In the air tonight
![]()
*achter luchtdrumstel gaat zitten*
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:13 schreef Sersjee het volgende:In the air tonight
![]()
*achter luchtdrumstel gaat zitten*
Hoop ik wel dat ie dezelfde uploader gebruikt als die ene capquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wacht maar tot Feivel1 komt , dan heb je een topic vol caps.
Nou, als zelfs R.E.M. zelf de handen er vanaf trekt...quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat doe je R.E.M baggernummer noemen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
verwacht 4 uur per blok.
Sirolf schittert ook door afwezigheid.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wacht maar tot Feivel1 komt , dan heb je een topic vol caps.
Toch jammer dat Gerard er niet in zitquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:13 schreef Impry het volgende:
[..]
Denk dat dat best meevalt, het is even inkomen en dan komt het helemaal goed.
Zeker in Brabant!![]()
Wist niet dat jij nog op school zatquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:16 schreef Impry het volgende:
Zo, ik ga maar eens richting de kleuterklas, wat tafels/spullen klaarzetten voor de kerstlunch.
Tot eind van de middag allemaal weer!![]()
Een keertje geen Gerard kan ook geen kwaad.:Pquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:17 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Toch jammer dat Gerard er niet in zit![]()
Gerard ga ik echt missen de komende week, Veenstra trouwens ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:17 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Toch jammer dat Gerard er niet in zit![]()
*kijkt voor de 3241412ste x dit filmpje:
Ik hoor 'm alweer aangevraagdquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:18 schreef gerbenp het volgende:
Ik had vanochtend nog een cap van de nieuwe markt van Breda gemaakt:
[ afbeelding ]
Even kijkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:24 schreef dfr0st het volgende:
http://weblog.fok.nl/SRQ2008
backstage fotos
mag gelinkt worden hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mag ik linken naar deze headers of moet ik ze ergens anders uploaden ?
Whahaquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
morgen staan we met zijn allen i n de fok stat top 20
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:35 schreef jmac het volgende:
Haha grappig hoe die koter altijd zo 'spontaan' is
Weet het niet, maar anders heb je nog de Playboy foto's . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:36 schreef jmac het volgende:
Hangen de cams in de slaapkamer nog?
Misschien een vorm van autisme?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:36 schreef jmac het volgende:
Georgna heeft die nieuwe soort paddo's getest volgens mij. ';t is typisch zo'n "Ze is slim maar komt altijd dom over" meisje.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:38 schreef Feivel1 het volgende:VAKANTIEEEEEEEEE!
.
Wil iemand misschien Paul's hoofd even dichttapen? Ik word een beetje ziek van z'n popkennis. Danku!
Voor de rest zal ik af en toe wat caps gaan maken, morgen in iedergeval niet wegens kerstuitzending lokalo.
Kan de lokalo niet ff doorschakelen naar 3FM?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:38 schreef Feivel1 het volgende:VAKANTIEEEEEEEEE!
.
Wil iemand misschien Paul's hoofd even dichttapen? Ik word een beetje ziek van z'n popkennis. Danku!
Voor de rest zal ik af en toe wat caps gaan maken, morgen in iedergeval niet wegens kerstuitzending lokalo.
Ik heb nog verplichtingen vandaag...quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sirolf schittert ook door afwezigheid.
Hoe noem je kelly danquote:
Feivel!quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:38 schreef Feivel1 het volgende:VAKANTIEEEEEEEEE!
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |