Fokkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:46 schreef Noorsbloed het volgende:
Goedemorgen iedereen
Blaaargh
5 dagen vrij nu.
Geen idee wat ik moet doen
Fitnissen ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:46 schreef Noorsbloed het volgende:
Goedemorgen iedereen
Blaaargh
5 dagen vrij nu.
Geen idee wat ik moet doen
Ik denk dat het eerder dit word :quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Veel films huren, popcorn of chips pakken
En de hele dag in joggingbroek voor de tv hangen
Nee, jij bent niet gek.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ben ik nou gek? Of zijn zij allemaal gek?
Ga gewoon nu klacht sturenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
http://www.comedycentral.nl/contact/
Ik heb Bt's adres wel, pm ik je wel even Gupjequote:
Hoezo naar de rechterquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder dit word :
Als een zombie rondlopen.
Naar de ouders van Mirre
Naar Mirre
Slapen
Als een zombie rondlopen
Maandag: Naar de verzekering
Dinsdag : Naar de rechter![]()
Dus nee veel rust zal het niet worden
Werk hier nu een half jaar. En al bijna 3 in verschillende kantoren, en ik heb nog nooit zoiets mee gemaakt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, jij bent niet gek.
Hoelang werk je daar eigenlijk?
Of is dit iets van de laatste maanden?
Rechter? Watskeburt?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder dit word :
Als een zombie rondlopen.
Naar de ouders van Mirre
Naar Mirre
Slapen
Als een zombie rondlopen
Maandag: Naar de verzekering
Dinsdag : Naar de rechter![]()
Dus nee veel rust zal het niet worden
Eerst dacht ik, dat heeft ze heul niet eensquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb Bt's adres wel, pm ik je wel even Gupje.
Zie ik hem zoquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb Bt's adres wel, pm ik je wel even Gupje.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Werk hier nu een half jaar. En al bijna 3 in verschillende kantoren, en ik heb nog nooit zoiets mee gemaakt.
Het gaat hier al zo sinds dag 1. En er iets van zeggen (subtiel of niet) heeft helaas geen effect
Hihiquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eerst dacht ik, dat heeft ze heul niet eens![]()
toen dacht ik, kut.. wacht!
Ik heb het netjes gehouden, het is nog te vroeg om al te gaan scheldenquote:
quote:Beste Comedy Central,
Ik heb een klacht.
Ik kijk 's avonds altijd graag naar jullie programmering (op een paar programma's na zoals Malcolm in the Middle), maar stoor mij de laatste tijd erg aan jullie ondertiteling.
Het is erg lastig als die verkeerd loopt, of er soms wel en dan weer niet is, om een serie te volgen.
Graag hoop ik dat jullie dit spoedig oplossen.
Overigens, ik kan me moeilijk voorstellen dat het gelijkstellen van een ondertiteling met een aflevering een hele moeilijke taak is.
Met vriendelijke groet,
Ik kan hier maandag weggaan als ik echt zou willenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je echt niet meer kunt functioneren, kan je dan overplaatsing aanvragen?
Maar ik vind het best wel asociaal van je collega's dat ze geen rekening met je willen houden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan hier maandag weggaan als ik echt zou willen
quote:
quote:Geachte heer/mevrouw,
Ik vraag me af of er als er een fout is met de ondertiteling of jullie daar ook wat aan doen, want ik zie nooit geen verbetering.
Het is soms irritant als je een programma zit te kijken en ondertiteling loopt achter of is er gewoon helemaal niet.
Met vriendelijke groet,
(mijn naam)
Ik ook, echt ronduit belachelijk. Zelfs toen ik met 20 vrouwen en 3 mannen in één ruimte zat was het nog niet zo erg. Dit is echt buiten alle proporties.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ik vind het best wel asociaal van je collega's dat ze geen rekening met je willen houden.
Doe dat maar. Ik krijg nooit kaartenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi.
Oh dan kan ik je ook een kerstkaartje sturen.
Mm dat antwoord had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe dat maar. Ik krijg nooit kaarten
Nu moeten ze wel reagerenquote:
Zekerquote:
Hoe was je gala?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Zomfgers ik ben vandaag op school aangevallen door een vliegende, brandende pinda![]()
En dan nog wat blunders.
Vertelquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Zomfgers ik ben vandaag op school aangevallen door een vliegende, brandende pinda![]()
En dan nog wat blunders.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zal even voor je kijken of ze er nog staan anders wil ik ze gerust even opsturen.
En je leidinggevende vindt dat de normale gang van zaken... ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook, echt ronduit belachelijk. Zelfs toen ik met 20 vrouwen en 3 mannen in één ruimte zat was het nog niet zo erg. Dit is echt buiten alle proporties.
Tof.quote:
Een dag uit het leven van PK..quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:00 schreef Paaskonijn het volgende:
En dan nog wat blunders.
Vandaag weer een galaquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad PK?
Was het trouwens nationale gala dag ofzo?
Alleen in Purmerend waren er al 2quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad PK?
Was het trouwens nationale gala dag ofzo?
Mijn broertje moet even zijn spelletje afmaken (quote:
Helmond 2 of 3.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Alleen in Purmerend waren er al 2
Iedereen hier hoort dat geschreeuw en lawaai, en ik ben de enige die zich eraant stoort lijkt het wel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je leidinggevende vindt dat de normale gang van zaken... ?
Mooie doodquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:03 schreef BigKahuna het volgende:
Trouwens, die Big Boss brand die jullie ongetwijfeld allemaal op het nieuws hebben gezien, die is 5 min van mn huis af
Nu ga ik sterven aan asbest

Kijk maarquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:07 schreef BigKahuna het volgende:
Whehe, als je een post quote die als PI deze heeft: [ afbeelding ]
Dan ziet die er in de quote kankergeweldig uit![]()
Ge- wel-dig.quote:
Jaaa schattig hequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:07 schreef BigKahuna het volgende:
Whehe, als je een post quote die als PI deze heeft: [ afbeelding ]
Dan ziet die er in de quote kankergeweldig uit![]()
Valt me van je tegen.quote:
Elke dagquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:15 schreef Fascination het volgende:
Kijken jullie wel eens naar Dunya & Desie? Dat is leuk.
Valt me van je tegen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:15 schreef Fascination het volgende:
Kijken jullie wel eens naar Dunya & Desie? Dat is leuk.
Ik zie het nietquote:
Seriouslyquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Elke dagEn heb de film ook gezien
"Het is weer vrijdag hoor !!! "quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een niveau, het lijkt wel vrijdag
Vind je 't niet leukquote:
Royal sadnessquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Seriously? "Knol!!"
![]()
.
Toen die moeder van Desie, Monique, naar zichzelf valentijnsberichtjes ging sturen!!
Goeiesmorgens juffrouw janniequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Het is weer vrijdag hoor !!! "
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:21 schreef BobbyB het volgende:
"Het is weer vrijdag, de week is weer voorbij.
De enige echte alle 40 op een rij"
Dat is wat hier iedere vrijdag gezongen word.![]()
Klacht: Radio 538
Ah maar da's nog niet het enige, hier worden de hedendaagse hits in real-time vertaald en gezongen in het Nederlands.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die bij de josti-band op kantoor moet zitten
Hier ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah maar da's nog niet het enige, hier worden de hedendaagse hits in real-time vertaald en gezongen in het Nederlands.![]()
Mallerd.quote:
Brandende pinda's?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Willen jullie mijn avonturen weten?!
Jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Willen jullie mijn avonturen weten?!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgende topic.
CLIFFHANGUR!!!!!111
Ik ook, ik was zo moe op schoolquote:
O ja... biologie practicum...quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ook, ik was zo moe op school
3 uur slaap ftw
Leuk toch? Krijgen wij ook nog wel. Dit was maar voor ff tussendoor ofzoquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja... biologie practicum...
Wat saai, met een pinda...![]()
Wij mochten het doen met een varkensogen (in staat van ontbinding), koeienharten, vissenkieuwen en ontleding van insecten...![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Leuk toch? Krijgen wij ook nog wel. Dit was maar voor ff tussendoor ofzo
Laatst lagen er trouwens allemaal dode gevilde nertsen in een wasbak voor practicum, super tof.
Ik wel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, ik heb geen honger meer...
E&Mquote:
Nee, ik ga even wat te eten makenquote:
Veel plezier męn! Ik ga zo eens een pizza bestellen denk ik.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik ga even wat te eten maken
VEGETARIER LOLOLOLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOLLLLLLLOOOOOOOOLLLLOOOOOLLLLOOOOLOlquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef BigKahuna het volgende:
Ik doe overigens E&M want ik ben baas. Iedereen die natuur doet is lelijk en vegetariër.
Echte bazen doen E&M ja, moge dat duidelijk zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef BigKahuna het volgende:
Ik doe overigens E&M want ik ben baas. Iedereen die natuur doet is lelijk en vegetariër.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |