Mallerd.quote:

Brandende pinda's?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Willen jullie mijn avonturen weten?!

Jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Willen jullie mijn avonturen weten?!

quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgende topic.
CLIFFHANGUR!!!!!111

Ik ook, ik was zo moe op schoolquote:

O ja... biologie practicum...quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ook, ik was zo moe op school
3 uur slaap ftw

Leuk toch? Krijgen wij ook nog wel. Dit was maar voor ff tussendoor ofzoquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja... biologie practicum...
Wat saai, met een pinda...![]()
Wij mochten het doen met een varkensogen (in staat van ontbinding), koeienharten, vissenkieuwen en ontleding van insecten...![]()

quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Leuk toch? Krijgen wij ook nog wel. Dit was maar voor ff tussendoor ofzo
Laatst lagen er trouwens allemaal dode gevilde nertsen in een wasbak voor practicum, super tof.

Ik wel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, ik heb geen honger meer...

E&Mquote:

Nee, ik ga even wat te eten makenquote:

Veel plezier mźn! Ik ga zo eens een pizza bestellen denk ik.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik ga even wat te eten maken

VEGETARIER LOLOLOLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOLLLLLLLOOOOOOOOLLLLOOOOOLLLLOOOOLOlquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef BigKahuna het volgende:
Ik doe overigens E&M want ik ben baas. Iedereen die natuur doet is lelijk en vegetariėr.

Echte bazen doen E&M ja, moge dat duidelijk zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef BigKahuna het volgende:
Ik doe overigens E&M want ik ben baas. Iedereen die natuur doet is lelijk en vegetariėr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |