Jaaa schattig hequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:07 schreef BigKahuna het volgende:
Whehe, als je een post quote die als PI deze heeft: [ afbeelding ]
Dan ziet die er in de quote kankergeweldig uit![]()

Valt me van je tegen.quote:

Elke dagquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:15 schreef Fascination het volgende:
Kijken jullie wel eens naar Dunya & Desie? Dat is leuk.

Valt me van je tegen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:15 schreef Fascination het volgende:
Kijken jullie wel eens naar Dunya & Desie? Dat is leuk.

Ik zie het nietquote:

Seriouslyquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Elke dagEn heb de film ook gezien

"Het is weer vrijdag hoor !!! "quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een niveau, het lijkt wel vrijdag

Vind je 't niet leukquote:

Royal sadnessquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Seriously? "Knol!!"
![]()
.
Toen die moeder van Desie, Monique, naar zichzelf valentijnsberichtjes ging sturen!!

Goeiesmorgens juffrouw janniequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Het is weer vrijdag hoor !!! "
![]()
![]()

quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:21 schreef BobbyB het volgende:
"Het is weer vrijdag, de week is weer voorbij.
De enige echte alle 40 op een rij"
Dat is wat hier iedere vrijdag gezongen word.![]()
Klacht: Radio 538

Ah maar da's nog niet het enige, hier worden de hedendaagse hits in real-time vertaald en gezongen in het Nederlands.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die bij de josti-band op kantoor moet zitten

Hier ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah maar da's nog niet het enige, hier worden de hedendaagse hits in real-time vertaald en gezongen in het Nederlands.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |