Doe dat maar. Ik krijg nooit kaartenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi.
Oh dan kan ik je ook een kerstkaartje sturen.
Mm dat antwoord had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe dat maar. Ik krijg nooit kaarten
Nu moeten ze wel reagerenquote:
Zekerquote:
Hoe was je gala?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Zomfgers ik ben vandaag op school aangevallen door een vliegende, brandende pinda![]()
En dan nog wat blunders.
Vertelquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Zomfgers ik ben vandaag op school aangevallen door een vliegende, brandende pinda![]()
En dan nog wat blunders.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zal even voor je kijken of ze er nog staan anders wil ik ze gerust even opsturen.
En je leidinggevende vindt dat de normale gang van zaken... ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook, echt ronduit belachelijk. Zelfs toen ik met 20 vrouwen en 3 mannen in één ruimte zat was het nog niet zo erg. Dit is echt buiten alle proporties.
Tof.quote:
Een dag uit het leven van PK..quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:00 schreef Paaskonijn het volgende:
En dan nog wat blunders.
Vandaag weer een galaquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad PK?
Was het trouwens nationale gala dag ofzo?
Alleen in Purmerend waren er al 2quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad PK?
Was het trouwens nationale gala dag ofzo?
Mijn broertje moet even zijn spelletje afmaken (quote:
Helmond 2 of 3.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Alleen in Purmerend waren er al 2
Iedereen hier hoort dat geschreeuw en lawaai, en ik ben de enige die zich eraant stoort lijkt het wel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je leidinggevende vindt dat de normale gang van zaken... ?
Mooie doodquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:03 schreef BigKahuna het volgende:
Trouwens, die Big Boss brand die jullie ongetwijfeld allemaal op het nieuws hebben gezien, die is 5 min van mn huis af
Nu ga ik sterven aan asbest

Kijk maarquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:07 schreef BigKahuna het volgende:
Whehe, als je een post quote die als PI deze heeft: [ afbeelding ]
Dan ziet die er in de quote kankergeweldig uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |