Ja. Gemiep over zebra's. Oh, officieel heten ze anders. Nou boeiend...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:01 schreef Koploperkopper het volgende:
Beetje middelmatige aflevering toch.
De politie is je beste vriendquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hij gaat gewoon dat lijstje aanpassen.![]()
![]()
Soms wel ja.quote:
staat gewoon op uitzendinggemist.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:16 schreef Cassius het volgende:
Wordt 't ook herhaald?
Uiteraard, maar liever gewoon op tv.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
staat gewoon op uitzendinggemist.
Via tv-out is het zo op je tv te krijgenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:35 schreef Cassius het volgende:
[..]
Uiteraard, maar liever gewoon op tv.
Wat kunnen sommige mensen die zichzelf toch zo goed voor schut zetten. Fragment deed me denken aan een man die een paar seizoenen geleden te zien was. Hij was toen zogenaamd zijn aanhouding aan het filmen, maar de camera deed niets.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:40 schreef Koploperkopper het volgende:
Hij staat online.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=9216930&md5=12cc40010460cdeea3f56ae1eee5fa33
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:53 schreef Koploperkopper het volgende:
Whehehe, dat gras dat door de lucht vliegt.
Ja, dat Mercedes wijf. Toen ze staande gehouden werd. Eerst de advocaat bellen, wat op niets uitliep. En toen zei dat wijf: "Even snel tempo maken hup"quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:02 schreef Koploperkopper het volgende:
Domwijf in d'r veels te grote auto.Pikt ze ook nog eens een stoepje mee in de zeeen van ruimte die ze heeft.
Tik op d'r bakkes.
Wat zou het bij mij dan lang gaan duren zegquote:
Ik kende hem ook nog.quote:
Alleen tenenkrommend dat die ene agent zo aardig bleefquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:54 schreef Koploperkopper het volgende:
Dat fragment dat-ie die brommerrijder in die droge sloot duwt blijft prachtig.
Echt wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:07 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering, maarja ik heb dan zelf ook 4 brommertjes
Ik zit nog steeds te wachten op een of andere josti die er tussenuit knijpt en die ze dan thuis op gaan zoeken nadat ze zijn kenteken hebben nagetrokken xD
Vroeger met die verzekeringsplaatjes kon het nog weleens handig zijn om politie kwijt te rijden, met die kentekens heb je der geen reet meer aan...
Dat menneke met die benzinekraan bedoel je? Dat was ronduit dom. De agent zet zo'n jochie handig onder druk, maar feitelijk kan hij niks. Het menneke heeft nu z'n eigen bedrog toegegeven. Had het maar volgehouden, laat die vent zelf maar zoeken. Wederom: je hoeft niet mee te werken aan je eigen veroordeling.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja die laatste gast
Valt ook niet op hè als je dat ff aanpast aan je brommer
En omdat je nog geen aangifte gedaan hebt van de besteling, heb je geen poot om op te staan.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt wel.
Gewoon bij thuiskomst glashard ontkennen. Leg je brommer half in de struiken, sleutels erbij. Kleed jezelf snel om en doe alsof je net uit bed komt. Glashard ontkennen dat jij het was (je brommer is gejat, oh noes!). Je hoeft niet mee te werken aan je eigen veroordeling.
In dat geval hadden ze gewoon die brommer in beslag genomen voor technisch onderzoek. En dan was het niet beter voor die jongen afgelopen.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat menneke met die benzinekraan bedoel je? Dat was ronduit dom. De agent zet zo'n jochie handig onder druk, maar feitelijk kan hij niks. Het menneke heeft nu z'n eigen bedrog toegegeven. Had het maar volgehouden, laat die vent zelf maar zoeken. Wederom: je hoeft niet mee te werken aan je eigen veroordeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |