Ja, wat is niet terug te vinden via een of andere open dir?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:13 schreef Jordy-B het volgende:
de uitzending is nog niet te vinden via de uitzendinggemist-site, maar wel via de site van de avro: http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/blik_op_de_weg/#extralinks
Leg dat commentaar eens naar Wegmisbruikersquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:48 schreef Cassius het volgende:
"Ik ga hier rechts afslaan hoor. Oh nee, toch niet. Moaah!"
Dat klonk idd grappig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:48 schreef Cassius het volgende:
mwaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:48 schreef Cassius het volgende:
Epic Failquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja maar wij komen uit Amsterdam....
oja dat was een erg sterk argumentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja maar wij komen uit Amsterdam....
Ik vind de mini-quiz wel leuk... Kost bijna geen tijd, je hebt een leuke inleiding voor het volgende onderwerp en je kan wat geinig BodW-materiaal terugzien.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:47 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik vindt die mini-quiz dan wel weer jammer.
ben benieuwd naar de beeldenquote:Man in kritieke toestand na achtervolging politie
Gepubliceerd: vandaag 22:03
Update: vandaag 22:05
Een auto die werd achtervolgd door de politie is vrijdagavond op de N3 tussen Dordrecht en Papendrecht tegen de vangrails gebotst.
Een van de twee inzittenden probeerde daarna via een sprong in het water van het Wantij te ontsnappen. Duikers van de brandweer hebben hem in onderkoelde toestand naar de kant gehaald. Zijn toestand is kritiek, aldus een politiewoordvoerster.
De auto stond als gestolen geregistreerd en werd achtervolgd door een onopvallende politiewagen van het korps Midden en West Brabant. Het toeval wilde dat daarin ook een team zat van het tv-programma Blik op de Weg, dat de achtervolging en crash heeft opgenomen. Na de botsing in de buurt van het Wantij kon de politie direct de andere inzittende aanhouden.
Idd, kkpaupers, net als die mongool in z'n rode autootje. En ze komen er mee weg, dat is nog het ergste.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:50 schreef Koploperkopper het volgende:
Leuk programma blijft het. Maar wat waren dat voor gekke boeren die de cameraman aan het bedreigen waren?
Het is geen Wegmisbruikersquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:08 schreef Meddo het volgende:
[..]
en dan eerste een maand lang previews laten zien
Lees nu op diverse plekken dat 't een crew van Wegmisbruikers is geweest. Is nog onduidelijk of ze de beelden gaan uitzenden. Maarja, SBS, dus dat zal wel hèquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:34 schreef Mikkie het volgende:
Staat nog niks online over de aflevering van vanavond, dus het zou zomaar een herhaling kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:42 schreef Meddo het volgende:
volgens http://www.blikopdeweg.nl/afleveringen/afleveringen.shtml komt er een nieuwe aflevering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |