Da's ook matig. Een voedselbank hoort er te zijn voor de allerarmsten. Als je kennelijk nog wel een dvd-speler kunt betalen (en ook de dvd's voor erin), ben je zo arm nog niet, want je hebt nog een bepaalde mate van luxe.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee? Dan kom jij niet vaak genoeg bij mensen die genieten van de voedselbank over de vloer.
Je mag wel de tietenfipo plaatsen als je wiltquote:
Dan kunnen ze je beter voedsel geven, of je moet dat ding verkopen.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:12 schreef swarmahoer het volgende:
tenzij je die gekregen hebt van iemand
voedsel krijgen ze al van de voedselbankquote:Op woensdag 17 december 2008 00:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan kunnen ze je beter voedsel geven, of je moet dat ding verkopen.
Ik ben het niet helemaal met je eens.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's ook matig. Een voedselbank hoort er te zijn voor de allerarmsten. Als je kennelijk nog wel een dvd-speler kunt betalen (en ook de dvd's voor erin), ben je zo arm nog niet, want je hebt nog een bepaalde mate van luxe.
Genant welquote:Op woensdag 17 december 2008 00:13 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie is scherp, hij heeft ons allebei voor de edit te pakken
Dat is vaak een van die eerste dingen die ze wel hebben.. Als i dat toch zie bij de blokker wat die paupers allemaal komen halen.. Maar geld om zich fatsoenlijk aan te kleden, of nog erger hun kinderen aan te kleden hebben ze niet.. Maar wel met bijv oud en nieuw voor 300 euro aan vuurwerk komen kopen.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:04 schreef Mikkie het volgende:
Een dvd? Die mensen hebben niet eens een dvd-speler waarschijnlijk.
Een dubbel-D kalender zou voor jou ook niet echt realistisch zijn hè?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wel smileys naar me noemen, maar me een DD kalender kan er niet vanaf
Rare principes heb jij
Natuurlijk ga ik wel een beetje kort door de bocht, maar ik blijf het frappant vinden dat sommige families bij de voedselbank eten komen halen, om vervolgens wel geld uit te geven aan luxegoederen als een PS2 enzo. Allemaal leuk hoor, maar als je geld hebt daarvoor kun je er ook kleding en voedsel van kopen. Mijns inziens is de voedselbank iets voor de armsten van de armsten, die nog geen nagel hebben om aan hun kont te krabben. Geen enkel luxe-product in huis en dan nog niet rond kunnen komen, okay, prima. Maar als ik hier families van de bijstand zie leven, steun en subsidies zie trekken en die ondertussen de hele dag een beetje zitten te rukken op de bank, dan word ik daar triest van.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben het niet helemaal met je eens.
Ik heb familie die zich amper eten kunnen veroorloven en al sinds ze kinderen hebben geen kleding kopen, zij krijgen iedere twee maanden zakken met kleding die wij niet meer "hoeven"
Zij hebben wel een dvd-speler en zelfs een playstation 2, die zijn gekocht met kerstbonussen oid, voor de kids. Ze hadden er extra eten van kunnen kopen, maar ze vonden dit een betere aankoop en dat ben ik met ze eens.
Natuurlijk is het ook niet makkelijk en veel gezinnen hebben hun eigen verhaal. Daarom is het ook moeilijk om een lijn te trekken. Er zijn altijd mensen die op de lijn balanceren en mensen die er aan de positieve of negatieve kant naast donderen. Dat maakt het lastig.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:31 schreef LastRequest het volgende:
Dat snap ik zeker, en die familie van mij die werken ook gewoon.. Ze zijn alleen laagopgeleid en er zijn een aantal andere problemen waardoor ze het niet redden. Hebben ze er ook nog 3 kinderen bijgekregen van een teringlijer van een oom die niet meer voor z'n kinderen kan zorgenHet Nederlandse systeem is fantastisch, ze hebben namelijk pas na 3(!!!) jaar moeite doen voogdij over de kids gekregen, inclusief een matig bedragje ervoor.. maar niet met terugwerkende kracht, op zo'n manier gaan gezinnen over de kop.
Oké het is misschien niet helemaal ontopic omdat zij niet aankloppen bij de voedselbank, maar ik denk dat het erg moeilijk is een balans te vinden tussen kort door de bocht naar de feiten kijken, en gevoelsmatig (n.a.v. bekenden bijvoorbeeld) juist alles maar goed vinden.
Zo'n opmerking zat er wel aan te komen natuurlijkquote:
De armoedeval. Plus, Frisia.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Natuurlijk is het ook niet makkelijk en veel gezinnen hebben hun eigen verhaal. Daarom is het ook moeilijk om een lijn te trekken. Er zijn altijd mensen die op de lijn balanceren en mensen die er aan de positieve of negatieve kant naast donderen. Dat maakt het lastig.
Maar feit blijft dat ik gezinnen zie die bijstand trekken, alle subsidies krijgen, voedselbank etc, maar wel een dikke plasma van 50 inch aan de muur hebben hangen. Dat klopt niet. De armoedegrens of het bestaansminimum is mijns inziens te hoog gelegd. En met die knuffelcultuur en die vreselijke gereguleerde verzorgingsstaat, komt dat er vervolgens op neer dat mensen hier belachelijk veel geld betalen voor van alles. Toen ik vorig jaar op studiereis in Denemarken was, sprak ik daar mensen die bruto hetzelfde verdienen als wij in NL, maar netto 400 euro meer over houden, na aftrek van alle kosten. Da's ook wat waard. En natuurlijk is het gras bij de buren altijd groener en was dit maar één geval, maar toch. Het is wel een teken aan de wand.
Ik heb er nog 1!quote:Op woensdag 17 december 2008 00:34 schreef swarmahoer het volgende:
ja ik zie m
lr hoeveel kaartjes heb je nog of zijn ze op
Frisia ja. En die mensen komen zichzelf allemaal vanzelf tegen. Dan tiefen de complexe financiën helemaal in elkaar en blijft er uiteindelijk niks over dan schuld.quote:
Hanteer je de tondeuse niet meer?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:37 schreef Slarioux het volgende:
Ik was douchen, dus ik kon hem niet volposten. En nu ga ik pitten! Morgen naar de kapper (met mijn haarlengte atm )
Daar ben ik van bewust. Allemaal superieure Mikkies, dat gaat niet samenquote:Op woensdag 17 december 2008 00:44 schreef LastRequest het volgende:
Maar een simpel feit blijft, niet iedereen is zo slim en verstandig als jij.
En das niet sarcastisch bedoeld, dat is m.i. gewoon waar.. Misschien moeten "zulke mensen" inderdaad meer tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
* LastRequest trekt ernstig gezichtquote:Op woensdag 17 december 2008 00:47 schreef Mikkie het volgende:
En dan gaat over een tijdje alles over de kop, en drie keer raden wie er dan voor mogen opdraaien?
Nee, ik bedoel de mensen die dus wél werken. En ja, daar hoor ik bij, maar ook heel veel anderen met mij.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
* LastRequest trekt ernstig gezicht
Die ene superieure Mikkie
Dat valt dan dus niet in de categorie 'werken'. Het enige dat jij doet is stufi trekkenquote:Op woensdag 17 december 2008 01:00 schreef swarmahoer het volgende:
ik werk ookmaar draag niks (of bijna niks) af
Same here, bedenk me net dat ik morgen om 6.15 op moetquote:Op woensdag 17 december 2008 01:07 schreef LastRequest het volgende:
Kerstkransjes
Eigenlijk zou ik er goed aan doen te gaan slapen... ik ben er bijna mentaal klaar voor
Welbespraaktquote:Op woensdag 17 december 2008 01:06 schreef swarmahoer het volgende:
wat betekend dat woord dan ?
ik ken alleen epibrerenben er ook erg goed in
Kut nu heb ik ook zin in kerstkransjes. En in goede shoarma. En in friet. En in een berehap saté. En in, en in, en in...quote:Op woensdag 17 december 2008 01:07 schreef LastRequest het volgende:
Kerstkransjes
Eigenlijk zou ik er goed aan doen te gaan slapen... ik ben er bijna mentaal klaar voor
Ja dan snap je het niet meer hèquote:Op woensdag 17 december 2008 01:09 schreef swarmahoer het volgende:
ik vind welbespraakt al n mooi woord, moet t nog chiquer
Hier iets neerzetten voor Swine ook echtquote:Op woensdag 17 december 2008 01:11 schreef swarmahoer het volgende:
wat doe je morgen swine? lunchen toevallig tijdens t leren
kijk ff de post boven die van mij schatjequote:Op woensdag 17 december 2008 01:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hier iets neerzetten voor Swine ook echt
Als ie het al leest, betekent dat dat je weet dat ie online is en hier zit te lezen, wat dus betekent dat je hem al op msn oid spreekt
ben benieuwd waarvoorquote:
Spijt me pop, ik dacht nog dat ik gecheckt hadquote:Op woensdag 17 december 2008 01:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kijk ff de post boven die van mij schatje
Ik ben om half 7 gaan slapen. Lekker 2 pillen in mijn mik en dan wil het wel. Lekker gedroomd, nu alleen wakker.....quote:Op woensdag 17 december 2008 01:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had eigenlijk al een uurtje moeten slapen
Oh jij hebt morgen eindelijk dat tentamen tochquote:Op woensdag 17 december 2008 01:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had eigenlijk al een uurtje moeten slapen
Moet natuurlijk wel met 'happy ending' en de webcamquote:Op woensdag 17 december 2008 01:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lig ik al, ik was heroes aant kijken maar heb em toch maar uitgezet.. Nu nog even mn msn gesprek wegdoen maar dat duurt altijd wel een kwartier
Ik baal daar ook altijd van.. Laatst bij du commerce hadden ze wel gewoon 4 enorme bakken_O_ dat was geniaal. toen was er zelfs nog over.quote:Op woensdag 17 december 2008 01:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oh jij hebt morgen eindelijk dat tentamen toch![]()
Succes!!
En swarma dat is precies wat ik altijd denk in restaurants hahah.. ik baal er altijd van als je dan een grote bak van iets krijgt, want je weet gewoon dat het veel minder is.
Wel met cam maar zonder happy endingquote:Op woensdag 17 december 2008 01:22 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Moet natuurlijk wel met 'happy ending' en de webcam
De vorige keer hadden we 40 euro aan bonnen en kregen we een rekening van 120 euro, dus neequote:Op woensdag 17 december 2008 01:20 schreef swarmahoer het volgende:
heb je niet genoeg aan die bon denk je mikkie?
vraag iig losse bakjes friet, want 4 personen gaat in n grote bak, blijft er stiekem maar 3 over
Kut ik ben me ene partij ziek en brak zegquote:Op woensdag 17 december 2008 07:09 schreef HostiMeister het volgende:
Bleurgh wat vroeg
Sliep pas om rond half 5
Nooit gedaan ookquote:Op woensdag 17 december 2008 00:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hanteer je de tondeuse niet meer?
Mobloquote:
Wrijf wrijfquote:Op woensdag 17 december 2008 08:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het mooie is, dat ik dadelijk om 12 uur vakantie heb
Naja voor hoe lang het duurt.. 6 en 9 januari weer een tentamen en die van 9 moet ik dus alvast een beetje voorbereiden.
Ik neem wel een hart mee, kan ik je dat onder de riem steken.quote:Op woensdag 17 december 2008 08:24 schreef Faithy het volgende:
[..]
Slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
ik wil niet, ik durf niet en ik MOET 't halen
ff kijkenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:17 schreef LastRequest het volgende:
Hee CP wtf, ik zie nu pas dat er tegenwoordig een rechtstreekse trein van Nijmegen naar Presikhaaf isHoe relaxed is dat! En terug ook zie ik... aahh echt chill
Dat mag welquote:Op woensdag 17 december 2008 08:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik moet zo gaan ploeteren voor een 3 uur durend tentamen.. Mag ik enig lichtpunt hebben
Van de kapper?quote:Op woensdag 17 december 2008 09:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat mag wel
Net terug van de kapper.
Dan ga je gewoon naar de kapper en dan zeg je toch gewoon dat je niet weet wat je dr mee moet en of hij/zij dan maar iets willen knippen waarvan hij/zij vermoedt dat het je goed staat. Ik weet ook nooit hoe ik mijn haar wil laten knippen dus ik zeg altijd 'maak dr maar wat van manneke/vrouwke'.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als er iemand naar de kapper moet :p ben ik het wel.... weet nog steeds niet wat ik nou met men haar aan moet
Klopt! Dat heb ik nu laten groeien, een week of zes, zeven, en nu wordt het wel erg "lang". Dan krijg je een beetje de uitstraling van een afgeknipte dweil, dus ik heb er een beetje model in laten knippen (plus, ik kreeg van dat nekhaar, verre van elegantquote:Op woensdag 17 december 2008 09:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van de kapper?![]()
Jij had toch heel kort haar? Tondeuse standje weet ik veel?
Tondeuse standje dinges, hopla.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als er iemand naar de kapper moet :p ben ik het wel.... weet nog steeds niet wat ik nou met men haar aan moet
die doe ik pas een paar jaarquote:Op woensdag 17 december 2008 09:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Tondeuse standje dinges, hopla.
Dat laat ik door mijn paps wegscheren. Ik ben nogal gezegend met een harige nek. Als ik wil dan kan ik ook zo'n kapsel nemen.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:48 schreef Slarioux het volgende:
plus, ik kreeg van dat nekhaar, verre van elegant)
Haha ja ik vind dat er bij mezelf iig niet uitzien, dus ik pas er altijd voor.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat laat ik door mijn paps wegscheren. Ik ben nogal gezegend met een harige nek. Als ik wil dan kan ik ook zo'n kapsel nemen.
[ afbeelding ]
Excuses voor het lange plaatje, maar ik kon zo snel geen ander harig monster vinden!
quote:
gmtaquote:Op woensdag 17 december 2008 10:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik moet eigenlijk ook naar de voedsel bank, want leven en studeren van een uitkering is niet te doen. De gaatjes stoppen mijn ouders maar dat is ook niet de bedoeling. Maar het enige wat me tegen houd is valse trots, want een voedselpakket moeten ophalen als hoogopgeleide is toch een duidelijk teken dat je dik gefaald hebt in het leven. Blij dat de gemeente een extraatje geeft van ¤50,- aan alle arme luitjes. Kan ik toch net wat kerstcadeau-tjes halen voor de mensen waar ik om geef.
Het is gewoon naar om aan de onderkant van de maatschappij te hangen. Het is tegenwoordig allemaal netjes geregeld en je hoeft niet meer op de straat te bedelen, maar je leeft in principe toch op de aalmoezen van de beter gestelden in de maatschappij.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
gmta
vandaar dat ik het in al die tijd hier ook nooit verteld hebzelfs veel van mijn vrienden weten het niet
Weet je al meer over de operatie? Wanneer, of je ff moet blijven, nasleep etc.?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:12 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen
Gister niks van me laten horen, was nogal een volle zware dag, bluh.
Vind ik helemaal niet raar, das niet iets waar je vrolijk over vertelt. Maarja zoals ik al zei zijn er best wel veel mensen die er gebruik van maken, die echt niet sloeberig of straatarm zijn, maar het wel kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
gmta
vandaar dat ik het in al die tijd hier ook nooit verteld hebzelfs veel van mijn vrienden weten het niet
klopt, en ja ik zie ook veel mensen waarvan ik denk van nou, hebben zij nou écht een voedselpakket nodig? voorbeeld mijn buren van vorig jaar, als ze thuis kwamen ging de helft al de kliko in. Of mensen die tijdens het ophalen zeiken over dat ze dingen niet lusten, of ze niet toch dit of dat kunnen hebben in plaats van dat bruine brood....quote:Op woensdag 17 december 2008 10:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is gewoon naar om aan de onderkant van de maatschappij te hangen. Het is tegenwoordig allemaal netjes geregeld en je hoeft niet meer op de straat te bedelen, maar je leeft in principe toch op de aalmoezen van de beter gestelden in de maatschappij.
Euhm, nou ik weet dat het niet in 6 weken, maar binnen 3 maanden is (ik krijg biref thuis met de afspraak).quote:Op woensdag 17 december 2008 10:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weet je al meer over de operatie? Wanneer, of je ff moet blijven, nasleep etc.?
Pittig, maar als 't na 2 maanden helemaal over is zeker de moeite waardquote:Op woensdag 17 december 2008 10:25 schreef Dupje het volgende:
Euhm, nou ik weet dat het niet in 6 weken, maar binnen 3 maanden is (ik krijg biref thuis met de afspraak).
En het is dagopname, operatie duurt incl de verdoving 1,5 uur. Alleen mn arm wordt verdoofd. Na de operatie mag ik dus gewoon naar huis. 2 dagen niks doen met die hand, drukverbandje eromheen. En daarna mag het eraf, en moet ik 2 weken rustig aan doen. Daarna mag ik beginnen met fysio en er staat 6 weken revalidatie voor. Dus in totaal na de operatie 8 weken revalidatie. Joepie.
Maar ik ben bang dat de mensen die mij daar zien verschijnen dat ook hebben. Ik zie er gezond uit, studeer nog, rijd een auto, ga regelmatig stappen, maar dat mijn halve familie mij geld toestopt om dit mogelijk te maken dat zien mensen niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
klopt, en ja ik zie ook veel mensen waarvan ik denk van nou, hebben zij nou écht een voedselpakket nodig? voorbeeld mijn buren van vorig jaar, als ze thuis kwamen ging de helft al de kliko in. Of mensen die tijdens het ophalen zeiken over dat ze dingen niet lusten, of ze niet toch dit of dat kunnen hebben in plaats van dat bruine brood....![]()
Maargoed het is kut om die stap te zetten, om er voor uit te komen, zélfs als je er zelf niks of weinig aan kan doen in wat voor situatie je zit.
Ik woon nog samen met mijn moeder, zij heeft gezeik met het UWV pas een paar jaar, te weinig uitbetaald, of zelfs helemaal niet, dan weer WW dan weer bijstand, elke omwisseling duurt weer een poos en het UWV is nogal makkelijk met het niet/te laat betalen / verwisselen van gegevens. Je snapt dat het op een gegeven moment dan ophoudt ergens hé...quote:Op woensdag 17 december 2008 10:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar ik ben bang dat de mensen die mij daar zien verschijnen dat ook hebben. Ik zie er gezond uit, studeer nog, rijd een auto, ga regelmatig stappen, maar dat mijn halve familie mij geld toestopt om dit mogelijk te maken dat zien mensen niet.
Daarnaast vind ik dat je juist dankbaar moet zijn met wat je krijgt! Het is nota bene betaald en mogelijk gemaakt door andere mensen die ook al hun steentje hebben bijgedragen via het betalen van belastingen.
Nou, ik zou graag willen weten hoe jouw situatie is of dat jij zelf een voedselpakket krijgt of het gezin. Ik heb namelijk niet echt de behoefte gehad om terug te lezen waarom ik de kutawards®© 2008 ga winnen.
Gewoon doen, wat is 8 weken revalidatie nou op een heel leven? Als het eenmaal weer goed gaat dan ben je die 8 weken ook weer zo vergeten!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:25 schreef Dupje het volgende:
[..]
Euhm, nou ik weet dat het niet in 6 weken, maar binnen 3 maanden is (ik krijg biref thuis met de afspraak).
En het is dagopname, operatie duurt incl de verdoving 1,5 uur. Alleen mn arm wordt verdoofd. Na de operatie mag ik dus gewoon naar huis. 2 dagen niks doen met die hand, drukverbandje eromheen. En daarna mag het eraf, en moet ik 2 weken rustig aan doen. Daarna mag ik beginnen met fysio en er staat 6 weken revalidatie voor. Dus in totaal na de operatie 8 weken revalidatie. Joepie.
Precies, daar gaan we voor. Want levenslang in een spalk zitten werkt net zo hard nietquote:Op woensdag 17 december 2008 10:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Pittig, maar als 't na 2 maanden helemaal over is zeker de moeite waard. De moed erin houden
.
Alleen zo jammer dat het midden in mn stage is. Maar verder heb je helemaal gelijkquote:Op woensdag 17 december 2008 10:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon doen, wat is 8 weken revalidatie nou op een heel leven? Als het eenmaal weer goed gaat dan ben je die 8 weken ook weer zo vergeten!
Vertel mij wat! Ik heb hier één complete map nodig voor de correspondentie met de UWV als de gemeente. Altijd gezeik, altijd bezwaar maken en je moet alles in drievoud opsturen en dan blunderen die sukkels nog steeds. Compleet geschift zijn ze daar!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik woon nog samen met mijn moeder, zij heeft gezeik met het UWV pas een paar jaar, te weinig uitbetaald, of zelfs helemaal niet, dan weer WW dan weer bijstand, elke omwisseling duurt weer een poos en het UWV is nogal makkelijk met het niet/te laat betalen / verwisselen van gegevens. Je snapt dat het op een gegeven moment dan ophoudt ergens hé...
Wij krijgen daarom een voedselpakket voor ons 2en
Mwa eeuwigheid, we zijn aardig op weg jaquote:Op woensdag 17 december 2008 10:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vertel mij wat! Ik heb hier één complete map nodig voor de correspondentie met de UWV als de gemeente. Altijd gezeik, altijd bezwaar maken en je moet alles in drievoud opsturen en dan blunderen die sukkels nog steeds. Compleet geschift zijn ze daar!![]()
Echt klote voor zowel jou als je moeder. Heeft je moeder kans op dat ze ooit uit die ellende kan ontsnappen of zit ze net als ik eeuwig vast in het spinnenweb van de instanties?
Het is altijd midden in iets! Is het niet stage, dan is het wel studie, vakantie, het familieweekendje etc.!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:39 schreef Dupje het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat het midden in mn stage is. Maar verder heb je helemaal gelijk
Truequote:Op woensdag 17 december 2008 10:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is altijd midden in iets! Is het niet stage, dan is het wel studie, vakantie, het familieweekendje etc.!
Mijn auto heb ik nodig vanwege mijn ziekte! Ik krijg ook netjes centjes van de gemeente als bijdrage tegemoetkoming in de reiskosten daarom. (Is niet veel maar wel mooi meegenomen.) En ja, ik kan wel alle 'luxe'' schrappen in mijn leventje, maar wat stelt dat dan eigenlijk nog voor? Dan jas ik liever gelijk een kogel door mijn kop. Vervelende is alleen dat ik liever overleef ten kosten van alles. Dat stukje darwinistische eigenschappen bezitten mijn genen dan nog net wel. Dus als het echt moet jas ik liever een kogel door jouw kop als dat het vereist om te overleven. Heb je dat soort situaties dan liever?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:44 schreef Californium het volgende:
mensen met een auto die naar de voedselbank gaanVerkoop dat ding....benzine is duur.... En ga gewoon minder stappen.... Dan kun je dat gebruiken om eten van te kopen.... als je dat soort 'luxe' dingen hebt / kan dan mag je niet eens naar de voedselbank.....
Dan moet je daar maar op inkrimpen hoor
precies een reactie die ik verwachtte.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:44 schreef Californium het volgende:
mensen met een auto die naar de voedselbank gaanVerkoop dat ding....benzine is duur.... En ga gewoon minder stappen.... Dan kun je dat gebruiken om eten van te kopen.... als je dat soort 'luxe' dingen hebt / kan dan mag je niet eens naar de voedselbank.....
Dan moet je daar maar op inkrimpen hoor
Amen! Soms zou je willen dat iedereen gewoon een jaartje moet rondkomen van het bedrag waarvan je moeder en ik leven. Dan piepen ze wel anders.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
precies een reactie die ik verwachtte.
sorry hoor Cali, maar zo te merken heb je echt geen flauw idee waar je over praat, en heb jij dit (gelukkig) ook niet mee hoeven maken.
Nouja het is gewoon heel simpel, als je bij de voedselbank moet komen heb je financiele problemen. Of dit nou komt door een ziekte, of door ik noem maar iets als het UWV, of wat dan ook, 9 vd 10 mensen komen er echt niet voor hun lol hoor. Je laatste beetje eigenwaarde moet je opzij kunnen zetten.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je ziek bent of je zit in de nasleep daarvan is dat een zeer geldige reden, buiten je macht, om van een uitkering te leven. Dat neemt niemand je kwalijk. Ik vind dat dan ook een uitzonderlijke situatie die een beetje buiten de standaard voedselbank-discussie staat.
ja, maar strookt dit ook met de werkelijkheid? Het beeld is algemeen, echter totaal niet reëel. Overigens is het niet zo dat je kan zeggen van kom, laten we een voedselpakket halen want ik heb gister die te dure kleding gekocht. Je moet 3 x over de brug komen met je financiele situatie om uberhaupt in aanmerking te komen hoor.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
D_K & CP, wat vinden jullie van gezonde mensen die naar de voedselbank gaan puur omdat ze 't wel best vinden en geen zin hebben om te werken?
Waarschijnlijk kut & verwerpelijk, precies, en daar doelt Cali waarschijnlijk op. Deze discussie is vrij lastig omdat er zoveel nuances zijn aan te brengen.
Ik heb al 4 verschillende reacties getypt maar jij typt nu precies wat ik bedoel, ik kon het niet uitleggen.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
En dan komen er mensen die het gunstiger hebben, even vertellen dat je auto luxe is, en dan je alleen als je echt echt niks anders meer kan dan op straat bedelen met 3 rotte tanden in je bek en een gare spijkerbroek, ja, ja dán mag je wel naar de voedselbank hoor. Maar tot die tijd, crepeer maar.
Amen.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
zo komt het wél over namelijk
De goede lijden onder de kwaden, life is a bitchquote:Op woensdag 17 december 2008 11:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het enige vervelende is dat er altijd mensen zijn die overal misbruik van maken en dat geldt ook voor de voedselbank, maar om de rest er gelijk van te betichten luie lamme flikkers te zijn is wel erg kortzichtig.
Have funquote:Op woensdag 17 december 2008 11:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo en nu ga ik lekker met mijn laptop en motor naar een vriend van me, gewoon omdat het kan. en ik er hard voor gewerkt heb enz...![]()
precies waar t op staat nuquote:Op woensdag 17 december 2008 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je ziek bent of je zit in de nasleep daarvan is dat een zeer geldige reden, buiten je macht, om van een uitkering te leven. Dat neemt niemand je kwalijk. Ik vind dat dan ook een uitzonderlijke situatie die een beetje buiten de standaard voedselbank-discussie staat.
Als je 't nog eens rustig naleest is er volgens mij niemand die 't je op wat voor manier kwalijk neemt. Er worden veel nuances gemaakt en een redelijk goeie discussie gevoerd. Dat je 't nu persoonlijk aantrekt vind ik jammer, en ja dat meen ikquote:Op woensdag 17 december 2008 11:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik krijg toch alleen de genuine bastard awards® 2008 en tja, zo'n luxe als het bestellen van een cola in een cafe is gewoon decadentie voor iemand met een uitkering! Want stel je voor dat ik dorstig ben en wel 3 cola bestel dan leef ik gewoon boven mijn stand. Ik bedoel kraanwater is voor niets!
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:14 schreef Faithy het volgende:
vind je een beetje kort door de bocht Cali
Ik begrijp het wel, ik vind Cali's post ook erg aanvallend. Ze bedoelt het waarschijnlijk tegen mensen die er misbruik van maken, maar ik begrijp heel goed dat D_K (en CP misschien) zich best wel aangevallen voelt.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je 't nog eens rustig naleest is er volgens mij niemand die 't je op wat voor manier kwalijk neemt. Er worden veel nuances gemaakt en een redelijk goeie discussie gevoerd. Dat je 't nu persoonlijk aantrekt vind ik jammer, en ja dat meen ik.
Juist omdat ze niet reageert, geeft ze m.i. ook niet aan dat ze zich niet richtte op D_K en CP.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja ok, maar Cali roept wat, er wordt op gereageerd en ze vertrekt daarna met de noorderzon zonder iets toe te lichten. Ja je kan je aangevallen voelen, maar ik vind 't niet echt een betoog om serieus te nemen.
Je bent een beetje aan het doorslaan, je krijgt best meelevende reacties imo. En als je reageert zoals jij doet op andere zaken dan krijg je zo af en toe ook een niet zo vriendelijke reactie terug.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou vertrekt deze pimp onder de pauper maar eens in zijn 15 jaar oude, door mikkie tijdelijke geredde door verroeste bolide maar eens naar de dokter. Even daar een ziekte faken, want stel je voor dat ik moet gaan werken!![]()
Screw you!
En dan nog afvragen waar ik zo'n sarcastisch manneke ben geworden?
Je moet er bij zulke dingen niet vanuitgaan dat je eigen relativeringsvermogen de maatstaf is.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:53 schreef Slarioux het volgende:
Ach ben je gek, die awards zijn humor. Je moet er niet zoveel waarde aan hechten, dat is alles. Het is maar FOK!.
Wijze woorden.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:55 schreef TheVotary het volgende:
Je moet er bij zulke dingen niet vanuitgaan dat je eigen relativeringsvermogen de maatstaaf is.
Plus dat ik dat wel makkelijk praten vind als je ziet hoe vaak sommige mensen negatief genomineerd zijn. Het is allemaal niet serieus, maar niemand maakt mij wijs dat ie zoiets echt niet een tikkeltje vervelend zou vinden.quote:
Ja, maar 't maakt niet uit of je al dan niet de voor de hand liggende zooi eruit haaltquote:Op woensdag 17 december 2008 12:12 schreef swarmahoer het volgende:
t gaat tog over het kunnen rlativeren of niet van je nominaties
en over spellingsgebrekquote:Op woensdag 17 december 2008 12:12 schreef swarmahoer het volgende:
nomineer me daar maar voorquote:
ja en daarom dus beargumenteren waardoor iets gezegd wordquote:Op woensdag 17 december 2008 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar 't maakt niet uit of je al dan niet de voor de hand liggende zooi eruit haalt. Het gaat om negatief vs positief.
Nou is het net of diegene het zelf doet als ie van die nominaties baalt... Iedereen kan wel zeggen dat het niet serieus is enzo, maar das toch echt een stuk makkelijker als je niet al die negatieve dingen van iedereen krijgt. Ook al is het maar Fok, iedereen kent elkaar hier redelijk goed en dus zijn dit soort dingen m.i. te persoonlijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:12 schreef swarmahoer het volgende:
De waarheid ligt in 't midden, nu til je er weer te zwaar aanquote:Op woensdag 17 december 2008 12:26 schreef LastRequest het volgende:
Nou is het net of diegene het zelf doet als ie van die nominaties baalt... Iedereen kan wel zeggen dat het niet serieus is enzo, maar das toch echt een stuk makkelijker als je niet al die negatieve dingen van iedereen krijgt. Ook al is het maar Fok, iedereen kent elkaar hier redelijk goed en dus zijn dit soort dingen m.i. te persoonlijk.
ik ben op stage en daar moet ik ook af en toe nog wel eens iets doenquote:Ja ok, maar Cali roept wat, er wordt op gereageerd en ze vertrekt daarna met de noorderzon zonder iets toe te lichten. Ja je kan je aangevallen voelen, maar ik vind 't niet echt een betoog om serieus te nemen .
Ga de discussie aan of zeg niks, dit was 3x niks. Al helemaal omdat 't een onderwerp is wat (natuurlijk) gevoelig ligtquote:Op woensdag 17 december 2008 12:30 schreef Californium het volgende:
ik ben op stage en daar moet ik ook af en toe nog wel eens iets doen
Nou ja ik ben dus gewoon dik ziek. Een neus, keel en oorontsteking werd per ongeluk geconstateerd tijdens de check-up, maar daar was ik eik niet voor naar de dokter gegaan. Mogelijk heb ik gewoon de griep, maar dat durfde die dan ook weer niet te zeggen. Ik moet langs het ziekenhuis om bloed te prikken en urine af te leveren en dan konden ze wat meer uitsluiten. Over de last die ik had van mijn wond durfde die niets te zeggen, want dat is niet zijn vakgebied. a.s. langs de chirurg.quote:
Neenee maar ik vind het gewoon wat makkelijk gezien vanuit iedereen die niks echt serieus negatiefs krijgt. Ik kan me echt voorstellen dat je weinig zin hebt om hier nog te komen als blijkbaar iedereen je de minst waardevolle toevoeging aan het topic vindt ofzo.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De waarheid ligt in 't midden, nu til je er weer te zwaar aan.
nuance jeweetz
Labwerkquote:Op woensdag 17 december 2008 12:53 schreef Californium het volgende:
mijn: algemene onderzoek: IK ga een palindoom in de E.coli genoom zetten, zodat we de invloed daarvan kunnen bekijken (om het in Jip en Janneke taal te zeggen)
Vandaag heb ik een plasmide in E.coli getransformeerden over precies 47 min en 30 sec moet ik die gaan uitplaten
![]()
Labwerkquote:Op woensdag 17 december 2008 12:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Labwerk![]()
Als ik het op papier zo had de vectoren, de sequenties etc. allemaal klopte dan vond ik het prima eigenlijk.
Priegelwerk!quote:
een beetjequote:
E.Coli das toch een beetje het instap model van de labwereld!quote:Op woensdag 17 december 2008 12:58 schreef Californium het volgende:
[..]
een beetjeIk wil iets in e.coli gooien he.... Hoeft niet bepaald significant te zijn ofzo
dat komt later pas
klopt.... een modelorganimse jahquote:Op woensdag 17 december 2008 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
E.Coli das toch een beetje het instap model van de labwereld!
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:54 schreef IrishBastard het volgende:
Hoi
Voor het Proud To Be Faut feest zo'n kaaklijn-baardje ingeschoren, en nou moet ik zo de stad nog inIk vind het zo ontzettend fout dat ik de straat haast niet over durf
Ik had gewerkt met Arabidopsis ook een modelorganisme! Dat werkt alleen weer heel anders dan E.Coli!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
klopt.... een modelorganimse jahE.coli is tof...
dat lijkt me ook jah.... E.coli vliegt niet zo snel weg...is niet zichtbaar... kun je niet ontleden.....Kun je er biljoen van kweken in en nacht...quote:Op woensdag 17 december 2008 13:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had gewerkt met Arabidopsis ook een modelorganisme! Dat werkt alleen weer heel anders dan E.Coli!
Pics komen nog welquote:Op woensdag 17 december 2008 13:05 schreef swarmahoer het volgende:
ib pics? en wanneer/waar is dat feest
Maar wat doe je nu precies? En dan niet in leken-taal graag!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:07 schreef Californium het volgende:
[..]
dat lijkt me ook jah.... E.coli vliegt niet zo snel weg...is niet zichtbaar... kun je niet ontleden.....Kun je er biljoen van kweken in en nacht...
hupsakee:quote:Op woensdag 17 december 2008 13:08 schreef swarmahoer het volgende:
wat is een palindroom? (behalve een woord dat je van beide kanten kan lezen)
dat dus... maar dan complementair door ons gebruiktquote:Op woensdag 17 december 2008 13:08 schreef swarmahoer het volgende:
wat is een palindroom? (behalve een woord dat je van beide kanten kan lezen)
Ik ga een 246 bp palindrome (met een 20 bp spacer) in E.coli kloneren iin ascB om precies te zijn. de strain waar ik dit in ga doen heeft al een palindroom in LacZ. Tijdens DNA replicatie vormt op de lagging strand een hairpin die door een cellulair enzym (SbcCD) wordt gecleaved... Waardoor een Double strand break onstaat. In ons lab wordt vooral onderzocht wat de viability van recombinatie mutanten (met palindroom) is. Als de strain dan 2 palindromes heeft Wordt hiervan weer de invloed bekeken op de nucleoid en de viability wordt vergeleken met de enkele Palindrome strains in LacZ...quote:Op woensdag 17 december 2008 13:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar wat doe je nu precies? En dan niet in leken-taal graag!
adenine, Cytosine, Thymine en Guanine jahquote:Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef swarmahoer het volgende:
cg en at hebben we met biologie gehaddat zijn toch dna dingen ? adenine cytosine timine en nog een
![]()
met een fosfaatgroep
ik vond bio altijd al n leuk vakquote:Op woensdag 17 december 2008 13:18 schreef Californium het volgende:
[..]
adenine, Cytosine, Thymine en Guanine jahen die hebben fosfaatgroepjes jah
Dat is me te zware kost! Maar het klink wel interessant. Om dit te kunnen snappen moet ik toch even wat nazoeken en dingen op papier zetten!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga een 246 bp palindrome (met een 20 bp spacer) in E.coli kloneren iin ascB om precies te zijn. de strain waar ik dit in ga doen heeft al een palindroom in LacZ. Tijdens DNA replicatie vormt op de lagging strand een hairpin die door een cellulair enzym (SbcCD) wordt gecleaved... Waardoor een Double strand break onstaat. In ons lab wordt vooral onderzocht wat de viability van recombinatie mutanten is. Als de strain dan 2 palindromes heeft Wordt hiervan weer de invloed bekeken om de nucleoid en de viability wordt vergeleken met de enkele Pal in LacZ...
Dus
aanpassenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:18 schreef swarmahoer het volgende:
dus je gaat dna maken of aanpassen... ? en de dna is dan van die bacterie als ik t goed begrijp?
dankje... je hoeft het niet te snappen hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 13:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is me te zware kost! Maar het klink wel interessant. Om dit te kunnen snappen moet ik toch even wat nazoeken en dingen op papier zetten!
Succes!
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vond bio altijd al n leuk vakblijft toch nog wat hangen zo na 4 jaar
Heb jij ook zo'n hekel aan de geur van E.Coli kweken en dat gist waarmee je die voedingsmiddelen maakt voor die krengen?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:20 schreef Californium het volgende:
[..]
aanpassenVan E.coli jah... Jeweetwel die darmbacterie die jouw eten verteerd...
LB WORDT gemaakt voor onsquote:Op woensdag 17 december 2008 13:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n hekel aan de geur van E.Coli kweken en dat gist waarmee je die voedingsmiddelen maakt voor die krengen?
Als je FOK! niet kan relativeren heb je sowieso een probleem.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:55 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Je moet er bij zulke dingen niet vanuitgaan dat je eigen relativeringsvermogen de maatstaf is.
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:54 schreef IrishBastard het volgende:
Hoi
Voor het Proud To Be Faut feest zo'n kaaklijn-baardje ingeschoren, en nou moet ik zo de stad nog inIk vind het zo ontzettend fout dat ik de straat haast niet over durf
ja nu wel jaquote:Op woensdag 17 december 2008 13:20 schreef Californium het volgende:
[..]
aanpassenVan E.coli jah... Jeweetwel die darmbacterie die jouw eten verteerd...
quote:In Nederland kan men in cassatie gaan bij de Hoge Raad tegen een beslissing van het gerechtshof (Hof), tegen een beslissing van de rechtbank in laatste feitelijke instantie gewezen en in enkele gevallen tegen een uitspraak van de kantonrechter. De Hoge Raad kijkt slechts of door de betreffende rechter de wet en de overige rechtsregels goed zijn toegepast en voorts of de uitspraak voldoende is gemotiveerd (wat wil zeggen: dat voldoende tot uitdrukking is gebracht hoe de rechter tot zijn oordeel is gekomen). De Hoge Raad kijkt dus niet meer inhoudelijk naar de zaak in die zin dat hij de feiten vaststelt. Veel cassatiezaken gaan over de toepassing van wettelijke begrippen, zoals wat bijvoorbeeld onder het begrip 'geluidsdrager' valt.
Hi schatquote:Op woensdag 17 december 2008 13:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n hekel aan de geur van E.Coli kweken en dat gist waarmee je die voedingsmiddelen maakt voor die krengen?
Mja zoietsquote:Op woensdag 17 december 2008 14:34 schreef swarmahoer het volgende:
een soort second opinion dus over de opvatting van een bepaald iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
N beetje er tusseninquote:Op woensdag 17 december 2008 15:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is Happy feet eigenlijk een leuke film of ist van mwah?
Nu moeten wij vragen waarom, toch.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
@ Heroeskijkers, geen zin om in dat topic te gaan posten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:52 schreef PietjePuk007 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, die titel hebben ze van ons gejat! Dat feest heb ik verdomme jaren geleden verzonnen!quote:Op woensdag 17 december 2008 12:54 schreef IrishBastard het volgende:
Hoi
Ik vond 'm ruk. Flushed Away was veel leukerquote:Op woensdag 17 december 2008 15:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is Happy feet eigenlijk een leuke film of ist van mwah?
Heb ze zelf ook niet verzonnen, maar om even de mogelijkheden aan te geven.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die van Peter klopt niet aangezien peter die power niet meer heeft he
Da's zeker waarquote:Op woensdag 17 december 2008 16:20 schreef Nielez het volgende:
Ohja Yash, als je dan toch animatie oid wil kijken. Zou ik de pixar shorts downloaden. Jeweetz die korte filmpjes die ze voor de echte film uitzenden in de bios. Die zijn briljant.
Jaaaquote:Op woensdag 17 december 2008 16:20 schreef Nielez het volgende:
Ohja Yash, als je dan toch animatie oid wil kijken. Zou ik de pixar shorts downloaden. Jeweetz die korte filmpjes die ze voor de echte film uitzenden in de bios. Die zijn briljant.
Ik vind het je eigenlijk niet eens misstaanquote:Op woensdag 17 december 2008 16:51 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en de beloofde foto
[ afbeelding ]
Dat zei ik ook alquote:Op woensdag 17 december 2008 16:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind het je eigenlijk niet eens misstaan![]()
![]()
Laat es staan tot morgen idd? Staat je niet verkeerd iddquote:Op woensdag 17 december 2008 16:51 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en de beloofde foto
[ afbeelding ]
Ik vind t briljantquote:Op woensdag 17 december 2008 16:51 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en de beloofde foto
[ afbeelding ]
In de spiegel gekeken?quote:
párdon?quote:Op woensdag 17 december 2008 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In de spiegel gekeken? Of een reality-check gehad toen je je vriend eens goed bekeek?
O, excuses! Mijn schuld lief! Dan verander ik dat over je vriendje wel even!quote:Op woensdag 17 december 2008 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
párdon?
echt, de volgende keer dat ik je zie zorg ik er persoonlijk voor dat je lever uberhaupt nooit meer zal functioneren
mij mag je best beledigen als je daar voldoening uit haalt, maar van mn vriend blijf je af, klootmongool![]()
![]()
He jij bent ook niet zo vriendelijk tegen mij hè! Probeer ik een keertje je tegemoet te komen is het nog niet goed.quote:
Have fun!quote:Op woensdag 17 december 2008 17:22 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga naar werk, ín mn foute outfit![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In de spiegel gekeken? Of een reality-check gehad toen je je vriend eens goed bekeek?
wie begon er gisteren of eergisterenquote:Op woensdag 17 december 2008 17:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
He jij bent ook niet zo vriendelijk tegen mij hè! Probeer ik een keertje je tegemoet te komen is het nog niet goed.
Sterktequote:Op woensdag 17 december 2008 17:22 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga naar werk, ín mn foute outfit![]()
Ja, mijn excuses voor het erbij halen van je vriendje! Dat was over de grens dat geef ik toe. Maar meer dan mijjn bericht aanpassen en mijn excuses aanbieden kan ik niet voor je doen. Nu kan je er wel een lang drama van maken, maar meer dan dit ligt niet binnen mijn pauper-machten hè!quote:Op woensdag 17 december 2008 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wie begon er gisteren of eergisterennou met flamen? Ik had je alleen maar voor een aantal zaken genomineerd, net als de rest overigens, anders had je niet 'gewonnen', en mij moet je hebben?
Da's al niet netjes, maar dat je vervolgens mn vriend er bij gaat halen![]()
Nee dat niet, maar kom op wat verwacht je dan? Meer dan dit kan ik niet doen lijkt me.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus als ik post dat je van mij kapot mag vallen en het daarna weer weghaal is alles nog steeds!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |