Waarom de 'quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Goed verhaal jongens
bron: http://www.voxlog.nl/blog/recht-op-rijden-op-de-dansvloer
Serieus, die opening alleen alquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Goed verhaal jongens
bron: http://www.voxlog.nl/blog/recht-op-rijden-op-de-dansvloer
quote:Volgens psychologe Karlijn Massar is dat een heel geėmancipeerde opvatting van mannen. ‘Als ze denken: “Ik heb zin in seks, dus zul jij dat waarschijnlijk ook hebben,” getuigt dat van een gelijke behandeling.’
Jij met je statsquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:15 schreef swarmahoer het volgende:
als we in 4 dagen nog 10 topics kunnen knallen hebben we tegelijkertijd met groningen nummer 300
Dat ligt eraan...kun je ze in de toekomst nog gebruiken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo'n arrest begint altijd met een essentie: (korte samenvatting) en daarna volgt het hele arrest met noot en al.. Maar als je dat van alles gaat printen ben ik zo'n 300 blz aant printen.. Dat lijkt me een beetje te gek. Dus vraag ik me af of ik ook alleen de essentie zou mogen printen.
Precies. Als jullie het boek er niet bij mogen houden en het uit het hoofd zouden moeten weten, is het slagingspercentage 3%quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:15 schreef swarmahoer het volgende:
bij ons houden mensen complete samenvattingen erbijmaarja hbo he
Da's sinds twee dagen hčquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:17 schreef LastRequest het volgende:
Hee CP wtf, ik zie nu pas dat er tegenwoordig een rechtstreekse trein van Nijmegen naar Presikhaaf isHoe relaxed is dat! En terug ook zie ik... aahh echt chill
Die pak ik altijd naar Velperpoort. Ideaal!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:17 schreef LastRequest het volgende:
Hee CP wtf, ik zie nu pas dat er tegenwoordig een rechtstreekse trein van Nijmegen naar Presikhaaf isHoe relaxed is dat! En terug ook zie ik... aahh echt chill
Ja ik wist dat er een nieuwe dienstregeling was, maar heb vandaag en gisteren in Nijmegen gewerkt... morgen weer naar Arnhem dus ik zocht het even op. Dit is wel echt ideaal, niet meer 15 min in de kouwe wind staan te kleumen!quote:
Dat zeggen ze heus niet zomaar, de sponsoren werden er al uitgebreid bij bedankt enzo.. Ik vind het juist een leuk initiatief, zoals "ze zelf" zegt is het juist bedoeld als extraatje voor mensen die zich geen leuke spulletjes kunnen veroorloven. Die voedselpakketten zijn top, maar ook zulke mensen vinden het m.i. fijn om leuke spulletjes te hebbe.quote:Extraatjes waar families die moeten rondkomen
van ¤ 250 per maand, geen geld voor hebben. Zoals een boek,
een handdoek, een fotolijstje, make-up, een kussen, een zonnebril,
kleurpotloden, een lekker zeepje, een dvd, een spelletje, een mooi
behaatje en natuurlijk deze laatste LINDA.
Neequote:Op woensdag 17 december 2008 00:03 schreef swarmahoer het volgende:
lr kom je naar de meet eigelijk? heb iig nog 3 treinkaartjesmisschien 5, ff mn plannen nog bekijken
Nee? Dan kom jij niet vaak genoeg bij mensen die genieten van de voedselbank over de vloerquote:Op woensdag 17 december 2008 00:04 schreef Mikkie het volgende:
Een dvd? Die mensen hebben niet eens een dvd-speler waarschijnlijk.
In eerste instantie true, in tweede instantie stond in die LINDA. (quote:Op woensdag 17 december 2008 00:04 schreef Mikkie het volgende:
Een dvd? Die mensen hebben niet eens een dvd-speler waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |