quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat ze gaat SOGen is niet echt een probleem, dat iedereen daarvan moet mee'genieten', tsja.
quote:battiboy zegt:
beter beginnen die uni studenten hun eigen SC
battiboy zegt:
ow wacht, die is er al
Juhmoedah zegt:
ja idd
Het was representatief voor dit topicquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij praat met heel intelligente mensen op MSN
Die mening deel ik absoluut nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Relatief gezien houd ik wel van jou
met leren? Jaquote:
En waarom is die post nou nét niet serieus te nemenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
met leren? Ja
en HBO-ers zijn niet minderwaardig hoor CP
écht niet
laat je niet gek maken jongen!!
Voer die brommer van je nog wat op en rijd in op die malloten die dat wel vinden
Ga gewoon leren of zo en val ons er vooral niet mee lastigquote:
Ik rijd regelmatig vol gas hoop langs Staddijk, maar ben je nog niet tegen gekomen...quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
met leren? Ja
en HBO-ers zijn niet minderwaardig hoor CP
écht niet
laat je niet gek maken jongen!!
Voer die brommer van je nog wat op en rijd in op die malloten die dat wel vinden
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga gewoon leren of zo en val ons er vooral niet mee lastig.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch zou ik best een keer naar Auschwitz "willen" maar dat vind ik altijd zo fout om te zeggen.. Maar het lijkt me iets wat je gezien moet hebben.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik wil ook nog naar Auswitz, ooit al met vrienden over gehad om te doen.
Ik kan het absoluut aanraden. Verre van gezellig, maar een must-see. De omvang, de indrukken...quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:19 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, ik ook, maar lijkt me toch niet de place voor een fokmeet
hoe laat ben je terug?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:54 schreef Cocktailprikker het volgende:ben kijkje nemen in dromenland
ik heb t zo geleerd als je t goed wil hebben moet je t zelf doen,, kan je nagaan dat ik ook nog van anderen n shitload aan fouten eruit haalquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:55 schreef LastRequest het volgende:
Hahaha swarma ik moest zowaar lachen om je grapje
En ik hoef het niet te doen das het lullige hahah, ik lever alleen aan wat hij nog moet aanpassen...
Ik heb m'n eigen werk, maar daar ga ik morgen weer mee verder.
quote:Mannen vinden dat ze op de dansvloer tegen vrouwen mogen aanrijden, zo blijkt uit een peiling van de Groningse universiteitskrant. Volgens psychologe Karlijn Massar is dat een heel geëmancipeerde opvatting van mannen. ‘Als ze denken: “Ik heb zin in seks, dus zul jij dat waarschijnlijk ook hebben,” getuigt dat van een gelijke behandeling.’
mèn?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Goed verhaal jongens
bron: http://www.voxlog.nl/blog/recht-op-rijden-op-de-dansvloer
daar had je n topic over geopend, ik zag het welquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:59 schreef motorbloempje het volgende:CP
alle mensen zijn gelijkwaardig, ook MBO-ers en HBO-ers![]()
jaja, ik ben geen HBO-basher, iig geen échte![]()
droom zacht!![]()
quote:‘Mannen hebben minder te verliezen bij het lopen van een blauwtje, zij zijn vooral bezig hun genen te verspreiden. Als ze er bij voorbaat van uitgaan dat ze toch “nee” krijgen, lukt het hen nooit om seks te krijgen. Een beter uitgangspunt is om ervan uit te gaan dat vrouwen net als zij zin hebben in seks. Dan lukt het af en toe.’
ik maak alleen graag inkoppersquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar had je n topic over geopend, ik zag het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |