quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:20 schreef koei het volgende:
weet je wat pas lekker is, van die kaas die gesmolten is en daarna aan het tostiijzer vastplakt en hard wordt. Die is lekker krokant!
Dat is gewoon ranzig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:20 schreef koei het volgende:
weet je wat pas lekker is, van die kaas die gesmolten is en daarna aan het tostiijzer vastplakt en hard wordt. Die is lekker krokant!
Ik maak tosti's altijd in de pan, zijn ze helemáál niet platgedruktquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:24 schreef koei het volgende:
brr, dat lijkt me niks lenny, slap broodDoe mij maar een krokante tosti. Ik heb zo'n mooi dubbel tostiijzer waar ik mijn brood altijd middenin leg zodat er meer diepe groeven in komen en hij dus lekkerder wordt!
Ja, die was tof idd! Maar ik had al een tosti-ijzerquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik maak tosti's altijd in de pan, zijn ze helemáál niet platgedrukt
En dat is de reden waarom niemand mijn geniale creatie wil proberen, iedereen lijkt dat slappe brood smerig, maar het is héérlijk! Al gaat je huis wel heel erg naar kaas stinken maar daar is niets mis mee
Ik had een tijdje terug een spongebob tostiijzer en dan kreeg je spongebob in je brood
Toen ik single was was ik veel minder geld kwijt, al dat koken enzo, vroeger was het gewoon knakworsten bapao's noodles en ovenpizza'squote:Op dinsdag 16 december 2008 23:29 schreef koei het volgende:
js, van knakworstjes eet ik ook altijd teveel. Wat dat betreft is single zijn maar erg duur!
Moeten we maar een keer samen knackwogssies etenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:29 schreef koei het volgende:
js, van knakworstjes eet ik ook altijd teveel. Wat dat betreft is single zijn maar erg duur!
Is die eerste foto trouwens lowlands camping 1?quote:Laatste voyeur Poit
Tenten in een 'dance stage'?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:38 schreef Poit het volgende:
Nope Sziget te dicht bij de Nokia dance stage...
En ik kijk graag naar mezelf, vandaag ook de spiegel op m'n plafond in de slaapkamer
Het is dat gerycelde pizza minder lekker is anders had ik hem wel uitgebarft voor je...quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:39 schreef peristilius het volgende:
Ik heb nu wel zin in koude pizza, maar heb natuurlijk niks te eten.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is dat gerycelde pizza minder lekker is anders had ik hem wel uitgebarft voor je...
Te dicht bij.. beetje opletten Lennyboy. Zo dichtbij dat je de bas nog kneiterhard door je heen voelt dreunen als je op je matje ligt... En dat dan tot op z'n vroegst 7 uur in de ochtend..quote:
Herkenbaar van de lowlands 24uurs tentquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Te dicht bij.. beetje opletten Lennyboy. Zo dichtbij dat je de bas nog kneiterhard door je heen voelt dreunen als je op je matje ligt... En dat dan tot op z'n vroegst 7 uur in de ochtend..
Vergelijkbaar.. Al nemen ze het in Hongarije iets minder nauw met de geluidsnorm..quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:45 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Herkenbaar van de lowlands 24uurs tent
In het begin wel maar na 7 dagen merk ik dat ik een oude lul begin te wordenquote:
Had het een keer na 4 dagen non-stop goa ook wel gezien.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:46 schreef Poit het volgende:
[..]
In het begin wel maar na 7 dagen merk ik dat ik een oude lul begin te worden
I'm enthralled!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Wel een sexy foto trouwens of wat???
Enquote:
Ja, prik eens een datum voor [REC], dan gaan we ook knakworstjes eten!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Moeten we maar een keer samen knackwogssies eten
Neee nooit Koeiquote:Op woensdag 17 december 2008 14:14 schreef koei het volgende:
in andere SCén? Kom jij ook in andere SCs? Overloper!
Gewoon Gezellige Awards!quote:
Props!!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 08:26 schreef SocialDisorder het volgende:
ZOMG ik kan Polly van Nirvana op Expert drummen
Daarom ben ik voor gezelige Awardsquote:Op woensdag 17 december 2008 16:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Props!!!!
Ik heb hem nog niet...
AQawardgeil. Ieder individu in deze ubergezellige SC reeks verdient een award..
Je zit ons gewoon een beetje lekker te maken om die game ook te kopen of wat??quote:Op woensdag 17 december 2008 17:18 schreef lennartb.nl het volgende:
Iets meer dan 20seconden op de time trial van OfficeHoogste qualifying time is 27sec dus ik ben AWESOME! (wel vet zitten spieken op youtube
)
Klopt, in de demo kan je een code invoeren die je krijgt bij een pre-order zodat je kan timetriallen, maar vanaf nu kan je een willekeurige code invoeren om hem te unlocken!quote:Op woensdag 17 december 2008 19:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Je zit ons gewoon een beetje lekker te maken om die game ook te kopen of wat??
Ben wel benieuwd.. Was niet super enthousiast over de demo ofzo... Ik las wel dat de demo geupdate was in vorm van een timetrial??
Doe hem in ieder geval 2 keer, kost niet zoveel tijdquote:Op woensdag 17 december 2008 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
Dude ik ga ME zeker nog een keer spelen enzo maar denk ff de SP 1 keer doorlopen en dat was het dan ook wel weer!
Eerst nu bijna Fable 2 en daarna FC 2 en moet ook Gow 2 nog en meer van zulks!quote:Op woensdag 17 december 2008 21:15 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Doe hem in ieder geval 2 keer, kost niet zoveel tijdMaar de 2e keer is zoveel vetter! en de 3e nog toffer! Als je alle routes weet en het gaat supersnel dan geniet je het hardst
wel aardig jaquote:Op woensdag 17 december 2008 21:27 schreef lennartb.nl het volgende:
Vanaf 6:35 ongeveeral klinkt ie als MP3 veeel beter
Ik snap deze zin nietquote:Op woensdag 17 december 2008 23:46 schreef Poit het volgende:
Maar daarvoor misschien je top om hem eerst uit te spelen?
quote:Op donderdag 18 december 2008 03:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Hier zijn mijn GAM SC awards!
Meest stijlvolle mod: RaymanNL
Meest positief over allochtonen: Poit
Dom kudedier-award: koei
Gezelligheid kent geen tijd: Aquila360
Kalim+ award: lennarb.nl
Pimpen met zn eigen blog-award: Notorious_Roy
"wtf heeft hij tegen Aquila"-award: Rkatier
":'( waarom SC't ze alleen als ze ziek is"-award: Summer_Breeze
"Waar de hell is ze heen?!?!"-award: Laniboekje
"wanneer neemt hij de plek van gunther in?'-award: SocialDisorder
Retteketet-award: Edwinuss
"Wie was dat ook alweer?"-award: Peristilius
"Was hij niet die jongen die hier nooit kwam?"-award: KeplerNL
Volgens mij ben ik vast wat mensen vergeten, waaronder mezelf (in de "meest sexy GAM-SC'er categorie), maar dat is vast wel ok aangezien ik dronken ben
Euh, top moet tip zijnquote:
Te grappig Spank!quote:Op donderdag 18 december 2008 03:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Volgens mij ben ik vast wat mensen vergeten, waaronder mezelf (in de "meest sexy GAM-SC'er categorie), maar dat is vast wel ok aangezien ik dronken ben
Ah okquote:
WTF is kalim+ ?quote:Op donderdag 18 december 2008 03:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Tweede hit google.. FockHeadquote:
Ik ben ook autoloos Poit!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:46 schreef Poit het volgende:
Mocht ik hem ergens cheap ass tegenkomen dan wil ik hem misschien wel aanschaffen. Zo de demo nog maar eens doen.
Net trouwens m'n auto naar de sloop gebracht
* Poit is autoloos....
Ik heb auto's overquote:Op donderdag 18 december 2008 10:46 schreef Poit het volgende:
Mocht ik hem ergens cheap ass tegenkomen dan wil ik hem misschien wel aanschaffen. Zo de demo nog maar eens doen.
Net trouwens m'n auto naar de sloop gebracht
* Poit is autoloos....
Dus mijn Award waar ik zo blij mee was moet ik ook met een korreltje zout nemen?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:30 schreef SpankmasterC het volgende:
lennart, ik heb geen idee wat ik bedoelde met kalim+
Ik zal vast wat anders hebben willen typen, maar wat?! Geen flauw idee![]()
Erm.... nee.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:01 schreef Poit het volgende:
Ik heb net 25 euro voor m'n oude auto gekregen, deal?
quote:
Aquila, zelfs als ik knetterdronken ben zou ik nog geen onwaarheden over jou kunnen verspreiden! Dus je moet het juist zonder zout nemen!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:30 schreef AQuila360 het volgende:
Dus mijn Award waar ik zo blij mee was moet ik ook met een korreltje zout nemen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:30 schreef SpankmasterC het volgende:
lennart, ik heb geen idee wat ik bedoelde met kalim+
Ik zal vast wat anders hebben willen typen, maar wat?! Geen flauw idee![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Aquila, zelfs als ik knetterdronken ben zou ik nog geen onwaarheden over jou kunnen verspreiden! Dus je moet het juist zonder zout nemen!
Haha dat ken ik niet eensquote:Op donderdag 18 december 2008 11:51 schreef Poit het volgende:
Mad Dog McCree!!!!
[ afbeelding ]
Eerste spel wat ik op CD had
Mijn vader was vet vroeg met een cdbrander (op z'n werk) en toen ging ik voor iedereen red alert branden en toen was ik vet de man!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:18 schreef Poit het volgende:
Ik had vroeger alles op 5,25 inch floppy's staan...
Én ik had Mortal Kombat 3 op 13!!!!!! diskettes staan
Ja, met m'n bijna 80 jarige leeftijd hadden wij inderdaad een x86 staan met een HD van zo'n 10 mb inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2008 12:21 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Mijn vader was vet vroeg met een cdbrander (op z'n werk) en toen ging ik voor iedereen red alert branden en toen was ik vet de man!
Mijn eerste eigen pc had een 22mb hardeschijf
Maar jij out-pimpt me natuurlijk altijd wel als het om retro gaat aangezien zo oud bent
Ik mis die oude warez-sites waar je 1000x moest doorklikken en dat soort shit en nooit de game te pakken kreegquote:Op donderdag 18 december 2008 12:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, met m'n bijna 80 jarige leeftijd hadden wij inderdaad een x86 staan met een HD van zo'n 10 mb inderdaad
Maar de cassetebandjes waren helemaal de shiznitz!!
Ohja, die klotesites inderdaad!!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:25 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik mis die oude warez-sites waar je 1000x moest doorklikken en dat soort shit en nooit de game te pakken kreeg
Ik heb ook nog in de tijd geleefd van casettebandjes, ik had er namelijk 1 met pé daalemmer en rooie rinus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Nooit met 3.11 gewerkt nee. Ook geen andere shell troep. Was een die hard DOS tikkert!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:40 schreef lennartb.nl het volgende:
Jumpers, daar heb ik nog een keer mee gekloot op videokaarten volgens mij, zoiets, ik heb niet zo'n goed geheugen
Maar je hebt 3.11 overgeslagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Poit op 18-12-2008 13:28:46 ]Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:19 schreef Poit het volgende:
Whoepdiedoe!! ruim 11 44 seconden van m'n oude tijd afLol die shit is dus echt zo aanstekelijk en verslavendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ja, is stiekem best wel heul toffig inderdaad... Net gekeken of iemand hem stiekem bij m'n favo gameshop achtergelaten heeft maar helaasch...quote:Op donderdag 18 december 2008 13:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lol die shit is dus echt zo aanstekelijk en verslavend
zoek dan 2de hands op xboxworld of hier in V&A dan vind je er genoegquote:Op donderdag 18 december 2008 14:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, is stiekem best wel heul toffig inderdaad... Net gekeken of iemand hem stiekem bij m'n favo gameshop achtergelaten heeft maar helaasch...
Jaquote:Op donderdag 18 december 2008 15:06 schreef Poit het volgende:
xboxworld zoeken naar een ps3 spel?
Kloptquote:Op donderdag 18 december 2008 15:24 schreef Poit het volgende:
Da's toch ethisch gezien niet verantwoord..
Toch staan er gewoon een hoop opquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:17 schreef Poit het volgende:
zojuist op e-bay gekocht voor 30 euro nieuw pal sealed uit australie.. Duurt denk nog wel een maand voordat ik hem heb maar toch
1 a 2 nummers van AC/DC lijkt me wel leuk om te spelen daarmee, maar meer dan dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 18 december 2008 16:16 schreef Poit het volgende:
Ik zag net bij de gameshop Rockband AC/DC live liggen voor 40 e!!
Beetje jammer dat ik niks met AC/DC heb...
AC/DC heerscht best wel, maar niet 40 euro heerschend.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:16 schreef Poit het volgende:
Ik zag net bij de gameshop Rockband AC/DC live liggen voor 40 e!!
Beetje jammer dat ik niks met AC/DC heb...
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:24 schreef Poit het volgende:
Lennart, wat is je gamertag zodat ik je kan prestaties kan volgen op die heldensite??
duidelijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
AC/DC heerscht best wel, maar niet 40 euro heerschend.
Heb d'r stiekum wel zin inquote:Op donderdag 18 december 2008 16:26 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
lennartbnl
maar ik heb sinds mn xbox niet meer online is geweest nog geen time trials gedaan dus die staan er nog niet tussen
op de map flight staat marvdeparv 25e, dat is wel op mijn xbox gedaan (die heb ik aan m uitgeleend), best goe
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb d'r stiekum wel zin inZal niet zo snel een écht topper worden maar jou verslaan zou een bevredigend iets zijn
Jonguh!! Onderschat deze oude rot nietquote:Op donderdag 18 december 2008 16:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Wordt het tóch een miskoop!
Goed van jou?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:26 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
op de map flight staat marvdeparv 25e, dat is wel op mijn xbox gedaan (die heb ik aan m uitgeleend), best goe
Nee goed van hemquote:
Ahh oke ik dacht dat je zelf ook wat van de eer van die 25ste wou omdat het jouw xbox wasquote:Op donderdag 18 december 2008 16:42 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nee goed van hemMaar op andere maps versla ik hem weer
maar uiteindelijk is hij wel beter ja
Heejuuuh, ik mag dan wel nu in een ME battle zitten met Lennyboy maar dat betekend niet dat jij hem mag gaan dissen AQikhebgeenmirrorsedgeenikaddoreereenpauperconsole!!!quote:
Ik heb nog jonge lenige vingers!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh!! Onderschat deze oude rot niet
Ik heb motion controls!!!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:43 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik heb nog jonge lenige vingers!
Welke map kan je time triallen in de demo? En wat is je tijd?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Heejuuuh, ik mag dan wel nu in een ME battle zitten met Lennyboy maar dat betekend niet dat jij hem mag gaan dissen AQikhebgeenmirrorsedgeenikaddoreereenpauperconsole!!!
Je bedoelt dat je op buizen kan balanceren door je handjes heen en weer te doen?quote:
Volgens mij playground 1 en edge. m'n broer zit nu GH: WT te spelen dus kan m'n tijd ffies niet tsjeckuh.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:44 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Welke map kan je time triallen in de demo? En wat is je tijd?
Oja en in guitar hero beat ik je ookquote:Op donderdag 18 december 2008 16:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij playground 1 en edge. m'n broer zit nu GH: WT te spelen dus kan m'n tijd ffies niet tsjeckuh.
Én bij een grote val kan je die rol doen door je controller naar voren te kantelen en disarmen door naar achter te kantelen..quote:Op donderdag 18 december 2008 16:45 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je op buizen kan balanceren door je handjes heen en weer te doen?
GH 2 of 3?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:47 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Oja en in guitar hero beat ik je ook
oh dat rollen op die manier is opzich wel chill misschien. ik heb niet alle tijden vergeleken maar de meesten zat 1a2 seconden tussen, en ook 1 zat 4 sec tussenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Én bij een grote val kan je die rol doen door je controller naar voren te kantelen en disarmen door naar achter te kantelen..
maar je kan natuurlijk ook gewoon die knopjes gebruiken..
En dat met die tijden valt wel mee toch? Bij edge scheelt het maar een paar honderdste
3quote:
Ik zeg toch ook dat je me nog nooit hebt kunnen verslaanquote:Op donderdag 18 december 2008 16:51 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
3
En worms heb ik nog nooit met je gespeeld homo
GH3 is dan ook een pauperspel vergeleken met GH2. GH3 is meer een kwestie van wie het snelst kan rukken. GH2 gaat over souplesse en timing. Net als Rockband overigens.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:51 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
3
En worms heb ik nog nooit met je gespeeld homo
Nou jij mij ook nietquote:Op donderdag 18 december 2008 16:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat je me nog nooit hebt kunnen verslaan
Nja nu ik toch in een competetieve bui ben, in GH2 kick ik ook je ass!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:53 schreef Poit het volgende:
[..]
GH3 is dan ook een pauperspel vergeleken met GH2. GH3 is meer een kwestie van wie het snelst kan rukken. GH2 gaat over souplesse en timing. Net als Rockband overigens.
quote:
BRING IT ON WOMAN!!!!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nja nu ik toch in een competetieve bui ben, in GH2 kick ik ook je ass!
Playmo? WTF?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:40 schreef Poit het volgende:
Trouwens!! SD, wat vind je in Rockband van dat nummer van Playmo??
Toen ik dat voor het eerst speelde stond ik als een ware rock GOOOOD mee te slammen op de gitaar rif. Heerlijk nummer..
Hierbij daag ik LennartB uit voor een pot worms!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:55 schreef Poit het volgende:
Hij daagt je uit AQCD-I
quote:Op donderdag 18 december 2008 03:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Hé een epische strijd is geen epische strijd zonder flinke aanloop afwachting en uistelling!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hierbij daag ik LennartB uit voor een pot worms!
Best of 5 !
Ja, exclusief in de EU versie van Rockband. Is een franse band kwam ik later achter.quote:
Welkom!!!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:57 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, ik ben er weer. Bijna helemaal opgeknapt na een soort griep-actig iets. Nu alleen nog beetje erg verkouden, maar daar valt mee te leven.
Morgen weer werken
quote:Op donderdag 18 december 2008 17:00 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar is goed! Wellicht in de kerstvakantie? Als jij dat 48uurs kaartje voor me achterhoudt
Dat wordt lastig en de uitslag zal ook wel niet op de Games FP komen! Maar in Feb is er weer een echt toernooitje!!quote:Op donderdag 18 december 2008 17:02 schreef Poit het volgende:
ALSJEBLIEFT!!! Kan je Emar hier een verslag van laten doen??
En flink wat keiharde trashtalkquote:Op donderdag 18 december 2008 17:05 schreef Poit het volgende:
Een echt toernooi interesseert me niet!!
Ik wil crappy camerabeelden, een stotterende verslaggever die er de ballen verstand van heeft omdat het een gewelddadige game is en nóg slechter geluid!!
Soms ben je een bruut Poit! Daar jaag je mensen mee weg!quote:Op donderdag 18 december 2008 17:05 schreef Poit het volgende:
Een echt toernooi interesseert me niet!!
Ik ben altijd een bruut..quote:
wtf ik was nog aan het typenquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 17:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rkatier is ook al weg! En dan mag jij mij vertellen aan wie dat ligt!
Ik ben juist tijdens het ziek zijn afgelopen week afwezig geweest. Maar Spanky neem ik het niet kwalijk dat ie het verkeerdom deed omdat hij dronken was toen hij het schreef. Maar jij...quote:Op donderdag 18 december 2008 16:58 schreef lennartb.nl het volgende:
Op donderdag 18 december 2008 03:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Krijgt Lennyboy nu billenkoek?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:35 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik ben juist tijdens het ziek zijn afgelopen week afwezig geweest. Maar Spanky neem ik het niet kwalijk dat ie het verkeerdom deed omdat hij dronken was toen hij het schreef. Maar jij...
Oei Lennart...quote:Op donderdag 18 december 2008 17:35 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik ben juist tijdens het ziek zijn afgelopen week afwezig geweest. Maar Spanky neem ik het niet kwalijk dat ie het verkeerdom deed omdat hij dronken was toen hij het schreef. Maar jij...
ikkeehh ben ook dronken?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:35 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2008 17:41 schreef emarwii het volgende:
Ik kan er helaas geen verslag van maken.
Verder hoop ik wel dat jullie allemaal mijn reviews blijven volgen!
www.youtube.nl/emarwii
www.dgvf.come2me.nl
www.dgvf.forumup.nl
Dat valt reuze meequote:Op donderdag 18 december 2008 17:53 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie dat alleen maar graag zou willen
Niet jokken tegen SummerBreeze anders trapt ze je gewoon kneiterhard in dem KLOTEN!quote:
Ze klinkt niet erg aardigquote:Op donderdag 18 december 2008 17:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet jokken tegen SummerBreeze anders trapt ze je gewoon kneiterhard in dem KLOTEN!
Maar ik ben het wel. en probeer het maar niet ontkennen, anders komt de 2.04 meter SD wel even achter je aanquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:36 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Maar ik ben het wel. en probeer het maar niet ontkennen, anders komt de 2.04 meter SD wel even achter je aan
Game in ontwikkelijk #6quote:Op donderdag 18 december 2008 22:00 schreef AQuila360 het volgende:
Er komt geen game meer.....
Nog even langs de koffietafel voor een plak cake en dat was het dan!
Ik heb hem nog steeds nietquote:Op donderdag 18 december 2008 22:56 schreef SocialDisorder het volgende:
POIT!! RHCP Blood Sugar Sex Magik is eindelijk te downloaden in de rockbandstore!!! Pure awesomesauce
Even voor je gecorrigeerd..quote:
Zo krijg je natuurlijk nooit je leuke muziek games.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:07 schreef koei het volgende:
Nee, ik hoef geen GH:WT... RockBand is voorlopig voldoende!
Maar het vlees is zwak, en dus heb ik vanavond mijn geld uitgegeven aan een eigen exemplaar van LittleBigPlanet in plaats van te sparen voor GH:WT...
Haha, nice!quote:
Gebrek aan.quote:
Ik zal een boodschappenlijstje voor je maken:quote:Op donderdag 18 december 2008 23:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds niet
Eerst de Metallica pack, dan zie ik wel wat ik verder koop
Daar moet ik je ook wel weer gelijk in geven SB!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:40 schreef SummerBreeze het volgende:
en wat is daar mis mee AQ? Volendam en Staphorst houden het ook al jaren uit met maar een beperkt aantal bloedlijnen...
Wat ik heb met hem?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:56 schreef SummerBreeze het volgende:
Wat heb jij toch met die Emar? Is het soms familie van je? of ben je het soms stiekem zelf?
En ik ben nog een tijdje werkzaam geweest bij DGVF!quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat ik heb met hem?
Ik ben(vermoedelijk) zijn grootste fan!!
Zit je ook in een aflevering van m?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En ik ben nog een tijdje werkzaam geweest bij DGVF!
JAquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:42 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Zit je ook in een aflevering van m?
LAAT ZIIEEEEN! Ik wil de enige echte AQuila in actie zienquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
JA![]()
Maar alleen spankmasterC weet in welke![]()
Maar ik was daar om de fanlist te beheren!!
Gedaanquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:54 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag laatste dag om je te nomineren voor de tofste kerst avatar van FOK!
check mijn signature voor het nominatietopic
[/spam]
Ik zeg nix :pquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
LAAT ZIIEEEEN! Ik wil de enige echte AQuila in actie zien
TOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:
Neequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:07 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
TOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Ahhhquote:
Ik heb toch een masker op en ik spreek duitsquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:16 schreef lennartb.nl het volgende:
Nou misschien ga ik ze dan wel allemaal kijken!
Serieus?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb toch een masker op en ik spreek duits
Nee ben jij dat echt???quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb toch een masker op en ik spreek duits
Vraag maar aan Spankquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:13 schreef Poit het volgende:
SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANK
We zitten te wachten op je verlossende antwoord.. Nu eerst richting R'dam om lekker sushi te kanen!!
NOM NOM NOM
Wij hebben bij ons op het werk altijd een 'kesrt-omzet-raad-wedstrijd' waarbij dat soort dingen gewonnen kunnen worden. Vorig jaar had ik deze wedstrijd gewonnen, alleen besloten ze daarna dat de regels niet goed waren gesteld en ging de oranje fiets opeens aan mn neus voorbijquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:33 schreef SummerBreeze het volgende:
Joepie
Ik heb dit jaar (minimaal) twee kerstpakketten
Eentje van mijn eigen werkgever (inhoud nog onbekend)
en eentje van een externe leverancier
Dit jaar doet mijn werkgever voor het eerst iets dat als eerlijk kan worden bestempeld. Alle (kerst)relatiegeschenken komen bijna altijd bij de afdeling sales binnen, omdat zij nou eenmaal de afdeling zijn die contact heeft met de buitenwereld. Dit jaar zijn alle kerstgeschenken verzameld en verloot onder het voltallige personeel. Ik ben een van de gelukkigen die een cadeau met omschrijving "pakket" heeft 'gewonnen'.
Helaas kan ik die pas maandag ophalen omdat degene die alles bewaart op vrijdag altijd afwezig is.
Dude zijn je katten doodquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat ist hie dood jaa!
katten bij mn ouders gedropt
GAAAAST!!!!quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 17:05 schreef Poit het volgende:
Jezus, wat is dat kut zeg. Werken met een kater... Ben blij dat ik klaar ben...
Toffe oudersquote:Op maandag 22 december 2008 00:23 schreef koei het volgende:
Oh en trouwens, mijn ouders hebben sinds een tijdje ook een PS3 he... Nou was ik daar vanmiddag en had mn vader het erover dat hij twee spellen wilde gaan kopen (hij heeft nu Buzz!, Spyro en MotorStorm 2 van mij liggen), terwijl hij eigenlijk geen spellen speelt. Hij had dus blijkbaar op TV iets gezien over Fallout 3 en Tristans 2 en die wilde hij gaan kopen. Ik heb hem aangeraden om Resistance 2 nog maar even te laten liggen en deel 1 voor een tientje te halen aangezien hij dat waarschijnlijk toch niet leuk gaat vinden. En Fallout gaat hij ook niks vinden denk ik, maar die wil ik op zich nog wel een keer spelen, dus dat komt dan mooi uit
RE4 heb ik het begin van gespeeld, maar daar werd ik gestresst vanquote:Op maandag 22 december 2008 00:33 schreef Poit het volgende:
Nice!
Mijn pa die vind het mooi om te zien wat ze tegenwoordig kunnen maar ziet er verder nooit het nut van in
Trouwens koei, RE4 was echt een van de beste games die ik een jaren gespeeld heb. De setting van deel 5 spreekt me tot op heden nog niet echt aan.. En ik vind de graphics nou ook nog niet echt denderend ofzo.. Vond de stijl in RE4 leuker.
quote:Op maandag 22 december 2008 09:55 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, het externe, gewonnen, kerstpakket is binnen.Inhoud: twee flessen wijn, twee wijnglazen, DRIE!! kerstkaarten van mensen van een bedrijf dat ik toch niet ken, een zak chips, bananenchips, bruschetta, pesto, olijven, een worst, een hardhouten dienblad en een fotolijst :-)
En dat allemaal fairtrade
Nu is het wachten op het pakket van mijn eigen werkgever
Nietus!!quote:Op maandag 22 december 2008 10:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
klinkt iig beter dan die koude pizza!!!!!!!!
Om gewoon even te zeggen vind ik dat je een PS3 moet kopen!!quote:Op maandag 22 december 2008 14:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Hai! Ik was even weg, maar nu weer van de party!
BLu-Ray, mja... Nee, ga er toch nog niet voorIk weet dat het beeld er fantastisch uitziet (heb Batman Begins gezien in 1080P), maar ik heb toch nog geen HD-tv dus dan schiet het niet zo op.... ALs ik wel een mooi scherm zou hebben zou ik het wel overwegen, maar dan moet ik ook weer zo'n speler hebben en pfffttt.. tis zo duur allemaal man! Ik kijk al amper films meer tegenwoordig omdat ik altijd in slaap val, dan zou ik weer films moeten kopen omdat mn internet te butt is om lekkere 1080P films te downloaden en vliegt mn geld weer de deur uit aan dingen die ik toch niet gebruik want dan heb ik van dat fantastische beeld en lig ik na een kwartier erover te dromen!
Om een lang verhaal kort te maken: Nee, ik ga het toch maa rniet doen denk ik
Nee!quote:Op maandag 22 december 2008 16:40 schreef Poit het volgende:
Stiekem wil je er ook 1!!
Ga koekjes van je schouder eten rotzakquote:Op maandag 22 december 2008 16:47 schreef disjfa het volgende:
iedereen op xbox stemmen voor pollvervuiling
Omdat het om de PS3-XBOX360 vete gaat, en als je alleen de wii er al bij zet krijg je meteen zoveel keuzes!quote:Op maandag 22 december 2008 16:59 schreef SummerBreeze het volgende:
En waarom dan niet?
(ik heb bewust zelfs alle handhelds buiten beschouwing gelaten...)
Er is geen vete, echte gamers hebben een ps3. Da's gewoon een feit.. Luister nou maar eens naar deze verstokte oude man!quote:Op maandag 22 december 2008 17:08 schreef lennartb.nl het volgende:
Omdat het om de PS3-XBOX360 vete gaat, en als je alleen de wii er al bij zet krijg je meteen zoveel keuzes!
QFT!quote:Op maandag 22 december 2008 17:13 schreef disjfa het volgende:
GEKKEHUIS OUWE
GEWOON BIER UIT DE KOELKAST HALEN EN OPDRINKEN! HATS
idd, zou veel te ingewikkeld worden voor AQari2600. je moet het simpel houden vooor die jongen, niet meer consoles in de poll opnemen dan z'n IQ-score.quote:Op maandag 22 december 2008 17:08 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Omdat het om de PS3-XBOX360 vete gaat, en als je alleen de wii er al bij zet krijg je meteen zoveel keuzes!
360
ps3
wii
360 & ps3
360 & wii
360 & ps3 & wii
ps3 & wii
En dan nog 1 erbij en dan wordt het helemaal een gekkenhuis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die tellen niet mee SB!quote:Op maandag 22 december 2008 16:56 schreef SummerBreeze het volgende:
En waarom is er geen optie PS3 + Xbox 360 + Wii + oude meuk als PS2, PS1, N64 etc...?
YaY een nieuw iemandquote:Op maandag 22 december 2008 17:04 schreef D1ngus het volgende:
Tostie kaas, boursin en ham. Das pas lekker!
Oh wacht, of hebben we het niet meer over kaas
Je weet het!quote:Op maandag 22 december 2008 20:24 schreef Poit het volgende:
IQ score van 363?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |