quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:20 schreef koei het volgende:
weet je wat pas lekker is, van die kaas die gesmolten is en daarna aan het tostiijzer vastplakt en hard wordt. Die is lekker krokant!
Dat is gewoon ranzig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:20 schreef koei het volgende:
weet je wat pas lekker is, van die kaas die gesmolten is en daarna aan het tostiijzer vastplakt en hard wordt. Die is lekker krokant!
Ik maak tosti's altijd in de pan, zijn ze helemáál niet platgedruktquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:24 schreef koei het volgende:
brr, dat lijkt me niks lenny, slap broodDoe mij maar een krokante tosti. Ik heb zo'n mooi dubbel tostiijzer waar ik mijn brood altijd middenin leg zodat er meer diepe groeven in komen en hij dus lekkerder wordt!
Ja, die was tof idd! Maar ik had al een tosti-ijzerquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik maak tosti's altijd in de pan, zijn ze helemáál niet platgedrukt
En dat is de reden waarom niemand mijn geniale creatie wil proberen, iedereen lijkt dat slappe brood smerig, maar het is héérlijk! Al gaat je huis wel heel erg naar kaas stinken maar daar is niets mis mee
Ik had een tijdje terug een spongebob tostiijzer en dan kreeg je spongebob in je brood
Toen ik single was was ik veel minder geld kwijt, al dat koken enzo, vroeger was het gewoon knakworsten bapao's noodles en ovenpizza'squote:Op dinsdag 16 december 2008 23:29 schreef koei het volgende:
js, van knakworstjes eet ik ook altijd teveel. Wat dat betreft is single zijn maar erg duur!
Moeten we maar een keer samen knackwogssies etenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:29 schreef koei het volgende:
js, van knakworstjes eet ik ook altijd teveel. Wat dat betreft is single zijn maar erg duur!
Is die eerste foto trouwens lowlands camping 1?quote:Laatste voyeur Poit
Tenten in een 'dance stage'?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:38 schreef Poit het volgende:
Nope Sziget te dicht bij de Nokia dance stage...
En ik kijk graag naar mezelf, vandaag ook de spiegel op m'n plafond in de slaapkamer
Het is dat gerycelde pizza minder lekker is anders had ik hem wel uitgebarft voor je...quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:39 schreef peristilius het volgende:
Ik heb nu wel zin in koude pizza, maar heb natuurlijk niks te eten.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is dat gerycelde pizza minder lekker is anders had ik hem wel uitgebarft voor je...
Te dicht bij.. beetje opletten Lennyboy. Zo dichtbij dat je de bas nog kneiterhard door je heen voelt dreunen als je op je matje ligt... En dat dan tot op z'n vroegst 7 uur in de ochtend..quote:
Herkenbaar van de lowlands 24uurs tentquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Te dicht bij.. beetje opletten Lennyboy. Zo dichtbij dat je de bas nog kneiterhard door je heen voelt dreunen als je op je matje ligt... En dat dan tot op z'n vroegst 7 uur in de ochtend..
Vergelijkbaar.. Al nemen ze het in Hongarije iets minder nauw met de geluidsnorm..quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:45 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Herkenbaar van de lowlands 24uurs tent
In het begin wel maar na 7 dagen merk ik dat ik een oude lul begin te wordenquote:
Had het een keer na 4 dagen non-stop goa ook wel gezien.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:46 schreef Poit het volgende:
[..]
In het begin wel maar na 7 dagen merk ik dat ik een oude lul begin te worden
I'm enthralled!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Wel een sexy foto trouwens of wat???
Enquote:
Ja, prik eens een datum voor [REC], dan gaan we ook knakworstjes eten!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Moeten we maar een keer samen knackwogssies eten
Neee nooit Koeiquote:Op woensdag 17 december 2008 14:14 schreef koei het volgende:
in andere SCén? Kom jij ook in andere SCs? Overloper!
Gewoon Gezellige Awards!quote:
Props!!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 08:26 schreef SocialDisorder het volgende:
ZOMG ik kan Polly van Nirvana op Expert drummen
Daarom ben ik voor gezelige Awardsquote:Op woensdag 17 december 2008 16:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Props!!!!
Ik heb hem nog niet...
AQawardgeil. Ieder individu in deze ubergezellige SC reeks verdient een award..
Je zit ons gewoon een beetje lekker te maken om die game ook te kopen of wat??quote:Op woensdag 17 december 2008 17:18 schreef lennartb.nl het volgende:
Iets meer dan 20seconden op de time trial van OfficeHoogste qualifying time is 27sec dus ik ben AWESOME! (wel vet zitten spieken op youtube
)
Klopt, in de demo kan je een code invoeren die je krijgt bij een pre-order zodat je kan timetriallen, maar vanaf nu kan je een willekeurige code invoeren om hem te unlocken!quote:Op woensdag 17 december 2008 19:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Je zit ons gewoon een beetje lekker te maken om die game ook te kopen of wat??
Ben wel benieuwd.. Was niet super enthousiast over de demo ofzo... Ik las wel dat de demo geupdate was in vorm van een timetrial??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |