quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:20 schreef koei het volgende:
weet je wat pas lekker is, van die kaas die gesmolten is en daarna aan het tostiijzer vastplakt en hard wordt. Die is lekker krokant!
Dat is gewoon ranzig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:20 schreef koei het volgende:
weet je wat pas lekker is, van die kaas die gesmolten is en daarna aan het tostiijzer vastplakt en hard wordt. Die is lekker krokant!
Ik maak tosti's altijd in de pan, zijn ze helemáál niet platgedruktquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:24 schreef koei het volgende:
brr, dat lijkt me niks lenny, slap broodDoe mij maar een krokante tosti. Ik heb zo'n mooi dubbel tostiijzer waar ik mijn brood altijd middenin leg zodat er meer diepe groeven in komen en hij dus lekkerder wordt!
Ja, die was tof idd! Maar ik had al een tosti-ijzerquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik maak tosti's altijd in de pan, zijn ze helemáál niet platgedrukt
En dat is de reden waarom niemand mijn geniale creatie wil proberen, iedereen lijkt dat slappe brood smerig, maar het is héérlijk! Al gaat je huis wel heel erg naar kaas stinken maar daar is niets mis mee
Ik had een tijdje terug een spongebob tostiijzer en dan kreeg je spongebob in je brood
Toen ik single was was ik veel minder geld kwijt, al dat koken enzo, vroeger was het gewoon knakworsten bapao's noodles en ovenpizza'squote:Op dinsdag 16 december 2008 23:29 schreef koei het volgende:
js, van knakworstjes eet ik ook altijd teveel. Wat dat betreft is single zijn maar erg duur!
Moeten we maar een keer samen knackwogssies etenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:29 schreef koei het volgende:
js, van knakworstjes eet ik ook altijd teveel. Wat dat betreft is single zijn maar erg duur!
Is die eerste foto trouwens lowlands camping 1?quote:Laatste voyeur Poit
Tenten in een 'dance stage'?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:38 schreef Poit het volgende:
Nope Sziget te dicht bij de Nokia dance stage...
En ik kijk graag naar mezelf, vandaag ook de spiegel op m'n plafond in de slaapkamer
Het is dat gerycelde pizza minder lekker is anders had ik hem wel uitgebarft voor je...quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:39 schreef peristilius het volgende:
Ik heb nu wel zin in koude pizza, maar heb natuurlijk niks te eten.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is dat gerycelde pizza minder lekker is anders had ik hem wel uitgebarft voor je...
Te dicht bij.. beetje opletten Lennyboy. Zo dichtbij dat je de bas nog kneiterhard door je heen voelt dreunen als je op je matje ligt... En dat dan tot op z'n vroegst 7 uur in de ochtend..quote:
Herkenbaar van de lowlands 24uurs tentquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Te dicht bij.. beetje opletten Lennyboy. Zo dichtbij dat je de bas nog kneiterhard door je heen voelt dreunen als je op je matje ligt... En dat dan tot op z'n vroegst 7 uur in de ochtend..
Vergelijkbaar.. Al nemen ze het in Hongarije iets minder nauw met de geluidsnorm..quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:45 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Herkenbaar van de lowlands 24uurs tent
In het begin wel maar na 7 dagen merk ik dat ik een oude lul begin te wordenquote:
Had het een keer na 4 dagen non-stop goa ook wel gezien.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:46 schreef Poit het volgende:
[..]
In het begin wel maar na 7 dagen merk ik dat ik een oude lul begin te worden
I'm enthralled!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Wel een sexy foto trouwens of wat???
Enquote:
Ja, prik eens een datum voor [REC], dan gaan we ook knakworstjes eten!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Moeten we maar een keer samen knackwogssies eten
Neee nooit Koeiquote:Op woensdag 17 december 2008 14:14 schreef koei het volgende:
in andere SCén? Kom jij ook in andere SCs? Overloper!
Gewoon Gezellige Awards!quote:
Props!!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 08:26 schreef SocialDisorder het volgende:
ZOMG ik kan Polly van Nirvana op Expert drummen
Daarom ben ik voor gezelige Awardsquote:Op woensdag 17 december 2008 16:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Props!!!!
Ik heb hem nog niet...
AQawardgeil. Ieder individu in deze ubergezellige SC reeks verdient een award..
Je zit ons gewoon een beetje lekker te maken om die game ook te kopen of wat??quote:Op woensdag 17 december 2008 17:18 schreef lennartb.nl het volgende:
Iets meer dan 20seconden op de time trial van OfficeHoogste qualifying time is 27sec dus ik ben AWESOME! (wel vet zitten spieken op youtube
)
Klopt, in de demo kan je een code invoeren die je krijgt bij een pre-order zodat je kan timetriallen, maar vanaf nu kan je een willekeurige code invoeren om hem te unlocken!quote:Op woensdag 17 december 2008 19:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Je zit ons gewoon een beetje lekker te maken om die game ook te kopen of wat??
Ben wel benieuwd.. Was niet super enthousiast over de demo ofzo... Ik las wel dat de demo geupdate was in vorm van een timetrial??
Doe hem in ieder geval 2 keer, kost niet zoveel tijdquote:Op woensdag 17 december 2008 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
Dude ik ga ME zeker nog een keer spelen enzo maar denk ff de SP 1 keer doorlopen en dat was het dan ook wel weer!
Eerst nu bijna Fable 2 en daarna FC 2 en moet ook Gow 2 nog en meer van zulks!quote:Op woensdag 17 december 2008 21:15 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Doe hem in ieder geval 2 keer, kost niet zoveel tijdMaar de 2e keer is zoveel vetter! en de 3e nog toffer! Als je alle routes weet en het gaat supersnel dan geniet je het hardst
wel aardig jaquote:Op woensdag 17 december 2008 21:27 schreef lennartb.nl het volgende:
Vanaf 6:35 ongeveeral klinkt ie als MP3 veeel beter
Ik snap deze zin nietquote:Op woensdag 17 december 2008 23:46 schreef Poit het volgende:
Maar daarvoor misschien je top om hem eerst uit te spelen?
quote:Op donderdag 18 december 2008 03:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Hier zijn mijn GAM SC awards!
Meest stijlvolle mod: RaymanNL
Meest positief over allochtonen: Poit
Dom kudedier-award: koei
Gezelligheid kent geen tijd: Aquila360
Kalim+ award: lennarb.nl
Pimpen met zn eigen blog-award: Notorious_Roy
"wtf heeft hij tegen Aquila"-award: Rkatier
":'( waarom SC't ze alleen als ze ziek is"-award: Summer_Breeze
"Waar de hell is ze heen?!?!"-award: Laniboekje
"wanneer neemt hij de plek van gunther in?'-award: SocialDisorder
Retteketet-award: Edwinuss
"Wie was dat ook alweer?"-award: Peristilius
"Was hij niet die jongen die hier nooit kwam?"-award: KeplerNL
Volgens mij ben ik vast wat mensen vergeten, waaronder mezelf (in de "meest sexy GAM-SC'er categorie), maar dat is vast wel ok aangezien ik dronken ben
Euh, top moet tip zijnquote:
Te grappig Spank!quote:Op donderdag 18 december 2008 03:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Volgens mij ben ik vast wat mensen vergeten, waaronder mezelf (in de "meest sexy GAM-SC'er categorie), maar dat is vast wel ok aangezien ik dronken ben
Ah okquote:
WTF is kalim+ ?quote:Op donderdag 18 december 2008 03:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Tweede hit google.. FockHeadquote:
Ik ben ook autoloos Poit!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:46 schreef Poit het volgende:
Mocht ik hem ergens cheap ass tegenkomen dan wil ik hem misschien wel aanschaffen. Zo de demo nog maar eens doen.
Net trouwens m'n auto naar de sloop gebracht
* Poit is autoloos....
Ik heb auto's overquote:Op donderdag 18 december 2008 10:46 schreef Poit het volgende:
Mocht ik hem ergens cheap ass tegenkomen dan wil ik hem misschien wel aanschaffen. Zo de demo nog maar eens doen.
Net trouwens m'n auto naar de sloop gebracht
* Poit is autoloos....
Dus mijn Award waar ik zo blij mee was moet ik ook met een korreltje zout nemen?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:30 schreef SpankmasterC het volgende:
lennart, ik heb geen idee wat ik bedoelde met kalim+
Ik zal vast wat anders hebben willen typen, maar wat?! Geen flauw idee![]()
Erm.... nee.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:01 schreef Poit het volgende:
Ik heb net 25 euro voor m'n oude auto gekregen, deal?
quote:
Aquila, zelfs als ik knetterdronken ben zou ik nog geen onwaarheden over jou kunnen verspreiden! Dus je moet het juist zonder zout nemen!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:30 schreef AQuila360 het volgende:
Dus mijn Award waar ik zo blij mee was moet ik ook met een korreltje zout nemen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:30 schreef SpankmasterC het volgende:
lennart, ik heb geen idee wat ik bedoelde met kalim+
Ik zal vast wat anders hebben willen typen, maar wat?! Geen flauw idee![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Aquila, zelfs als ik knetterdronken ben zou ik nog geen onwaarheden over jou kunnen verspreiden! Dus je moet het juist zonder zout nemen!
Haha dat ken ik niet eensquote:Op donderdag 18 december 2008 11:51 schreef Poit het volgende:
Mad Dog McCree!!!!
[ afbeelding ]
Eerste spel wat ik op CD had
Mijn vader was vet vroeg met een cdbrander (op z'n werk) en toen ging ik voor iedereen red alert branden en toen was ik vet de man!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:18 schreef Poit het volgende:
Ik had vroeger alles op 5,25 inch floppy's staan...
Én ik had Mortal Kombat 3 op 13!!!!!! diskettes staan
Ja, met m'n bijna 80 jarige leeftijd hadden wij inderdaad een x86 staan met een HD van zo'n 10 mb inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2008 12:21 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Mijn vader was vet vroeg met een cdbrander (op z'n werk) en toen ging ik voor iedereen red alert branden en toen was ik vet de man!
Mijn eerste eigen pc had een 22mb hardeschijf
Maar jij out-pimpt me natuurlijk altijd wel als het om retro gaat aangezien zo oud bent
Ik mis die oude warez-sites waar je 1000x moest doorklikken en dat soort shit en nooit de game te pakken kreegquote:Op donderdag 18 december 2008 12:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, met m'n bijna 80 jarige leeftijd hadden wij inderdaad een x86 staan met een HD van zo'n 10 mb inderdaad
Maar de cassetebandjes waren helemaal de shiznitz!!
Ohja, die klotesites inderdaad!!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:25 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik mis die oude warez-sites waar je 1000x moest doorklikken en dat soort shit en nooit de game te pakken kreeg
Ik heb ook nog in de tijd geleefd van casettebandjes, ik had er namelijk 1 met pé daalemmer en rooie rinus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Nooit met 3.11 gewerkt nee. Ook geen andere shell troep. Was een die hard DOS tikkert!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:40 schreef lennartb.nl het volgende:
Jumpers, daar heb ik nog een keer mee gekloot op videokaarten volgens mij, zoiets, ik heb niet zo'n goed geheugen
Maar je hebt 3.11 overgeslagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |