Ik ga daar helaas niet over! Ik ondersteun Roelof alleenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:21 schreef immortals het volgende:
AQuila360
antwoord je eff ?
wanneer beginnen we met de game?
Mail die kerels van de PU even die zien vast wel wat in dat idee. Op TMF hebben ze nog steeds die game-show meen ik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
Als er ooit een programma van ''So you wanna be a games developer'' zit ik in de Jury!
Van Roelof of Dinges?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:06 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Mail die kerels van de PU even die zien vast wel wat in dat idee. Op TMF hebben ze nog steeds die game-show meen ik.
Hoe zou je dit initiatief beoordelen dan
Van beide, of gaan ze nu niet samen iets oppakken?quote:
Ze zoeken maar moeilijk contact met elkaar dat is een feit! Emar zou bijvoorbeeld ook een special maken over dit gebeuren maar ook dat lijkt op een dood spoor te zijn beland!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:10 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Van beide, of gaan ze nu niet samen iets oppakken?
Van Roelof hebben we al tijden geen inhoudelijke update gehad. Die zal wel druk bezig zijn om de fansite in de lucht te krijgen.
Bron?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:00 schreef AQuila360 het volgende:
Er komt geen game meer.....
Nog even langs de koffietafel voor een plak cake en dat was het dan!
topic is dood omdat roelof stiekem al op het strand ligt in het verre zuiden... met onze donaties.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:55 schreef witte_fantasie het volgende:
Roelof, hoe zit het nu precies?
AQ.nlquote:
Zo spannend is het nu ook weer nietquote:Op donderdag 18 december 2008 23:04 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
topic is dood omdat roelof stiekem al op het strand ligt in het verre zuiden... met onze donaties.
Je Weet Het!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:25 schreef John.Milton het volgende:
BREAKING NEWS
OMG.. heb jij je frituurpan gedoneerd? roelof zei gelijk al dat het geen WoW killer moest worden...quote:Op donderdag 18 december 2008 23:57 schreef existenz het volgende:
Krijg ik mijn frituurpan en magnetron wel terug?
Ben ik met je eens maja wie kan dit overnemen? Dat kunnen maar een aantal mensen en die hebben daar geen zin in denk ik zo!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:42 schreef John.Milton het volgende:
Komt er ook nog een verklaring/persconferentie.
Volgens mij waren er in het topic al mensen die eventueel met 'n idee verder willen gaan. Dit mag niet zomaar doodbloeden.
Pardon dan is er sprake van een communicatie fout geweest!quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:25 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Mensen rustig.
Als het een mij ligt komt er een spel. Das wel zekers.
Ben de laatste week druk bezig geweest met school. Moest een paar dingen af hebben voor school vakantie. Heb ik nu meer tijd voor het spel.
Ik heb van de week een aantal afspraken staan. Zoals kvk bank en de marketing bureau. Met Nieuwjaar gaan de ondernemers nogmaals aan 1 tafel zitten om ff alles vast te zetten en te ondertekenen.
Zoals het financieel budget (lening). Wat we met het budget allemaal gaan doen. Wanneer de fan site en het spel zelf online gaan.
Het is dus nu nog ff afwachten.
Thanks.
RC
Hij gaaaaaat doooor!!!quote:
Januari gaat die LIVE dus nog even geduld!quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:01 schreef witte_fantasie het volgende:
Wanneer is die fansite nou af?
Nee!quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:06 schreef Niek. het volgende:
1 Januari?
Ik ben hem echt niet dat zweer ik je! Maar heb al lang niets meer van hem gehoord dus ik hoop wel dat ze op schema liggen met de fansite!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:45 schreef Scorpie het volgende:
AQuila360 - ik bedoel natuurlijk Roelof, wanneer is de game af?
Die "fansite" wordt al vanaf november gemaakt, zo lastig is het niet om een normale site in elkaar te zetten met daarbij wat previews. Ik ben benieuwd hoelang dit nog gaat duren.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben hem echt niet dat zweer ik je! Maar heb al lang niets meer van hem gehoord dus ik hoop wel dat ze op schema liggen met de fansite!
Zo te zien loopt het inderdaad niet volgens plan, gister heb ik geen update gezien.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:26 schreef AQuila360 het volgende:
Hijzou vanmiddag een update geven maar volgens mij liep het allemaal niet volgens plan!
Oke dat kan wel via mij! Dan geef ik het wel door aan Roeloefquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:39 schreef Dzy het volgende:
Wat is dit voor een grap, dit moet ik volgenPS Ik wil wel 20 doneren.
Dan kan hij er maar beter mee stoppen, zo krijg je natuurlijk nooit gebruikers die vertrouwen krijgen in je spel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke dat kan wel via mij! Dan geef ik het wel door aan Roeloef![]()
Maar hij zegt iedere keer dat die ff een update zal geven maar daarna doet die het niet
Zei ik ook al tegen hem!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dan kan hij er maar beter mee stoppen, zo krijg je natuurlijk nooit gebruikers die vertrouwen krijgen in je spel.
Wordt denk ik net zo'n verhaal als de nieuwe Doom. Die komt ergens in 2010 uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dan kan hij er maar beter mee stoppen, zo krijg je natuurlijk nooit gebruikers die vertrouwen krijgen in je spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |