Sinds een paar dagen geledenquote:Op woensdag 17 december 2008 09:08 schreef Mokus het volgende:
Sinds wanneer gaat het betalen voor hetin?
En hoe gaat dat precies in z'n werk?
0,20 cent is gewoon leuk bedrag net als vloeken 0,20 cent , je mag het wel doen alleen vanaf vrijdag de eerste stap in het huis tot ze het huis uit gaan gaat de teller lopenquote:Op woensdag 17 december 2008 09:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sinds een paar dagen geleden. Gewoon voor elke
die je post 1 euro over maken
. Als je dat niet wilt dan niet, maar zou wel ok zijn als je het wel doet
. Sommige zeggen trouwens dat een
20cent kost
.
Ach ja zo kun je voor elke smilie wel iets bedenken, maar dekomt elk jaar terug en als je er iets mee doet is alleen maar goed voor SR
.
20 cent of 0,20 euro. Anders is 't wel erg weinigquote:Op woensdag 17 december 2008 09:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
0,20 cent is gewoon leuk bedrag net als vloeken 0,20 cent , je mag het wel doen alleen vanaf vrijdag de eerste stap in het huis tot ze het huis uit gaan gaat de teller lopen
Er is een systeemquote:Op woensdag 17 december 2008 09:22 schreef Mokus het volgende:
Aha...
Dus ook het makkelijkste als ik voor mezelf bijhoud hoevaak ikgebruik.
Of is er een of ander systeem die kan bijhouden hoe vaakwordt gebruikt?
als piles terug is kunnen dequote:Op woensdag 17 december 2008 09:22 schreef Mokus het volgende:
Aha...
Dus ook het makkelijkste als ik voor mezelf bijhoud hoevaak ikgebruik.
Of is er een of ander systeem die kan bijhouden hoe vaakwordt gebruikt?
20 cent of 0,20 euroquote:Op woensdag 17 december 2008 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
20 cent of 0,20 euro. Anders is 't wel erg weinig.
Jij bent 8?quote:Op woensdag 17 december 2008 09:19 schreef 3FMaster het volgende:
Jonge jonge jonge, wat een niveau van die Popstarssukkels. Zelfs ik wist gewoon alle antwoorden, en ik ben misschien wel 10 jaar jonger. Ongelovelijk..
zelfs noem 3 queen nummers kwam er langzaam uitquote:Op woensdag 17 december 2008 09:19 schreef 3FMaster het volgende:
Jonge jonge jonge, wat een niveau van die Popstarssukkels. Zelfs ik wist gewoon alle antwoorden, en ik ben misschien wel 10 jaar jonger. Ongelovelijk..
Ach kijk wat een luxequote:
Ow dat scheelt me alweer een euro of 10quote:Op woensdag 17 december 2008 09:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
0,20 cent is gewoon leuk bedrag net als vloeken 0,20 cent , je mag het wel doen alleen vanaf vrijdag de eerste stap in het huis tot ze het huis uit gaan gaat de teller lopen
er komen 100 topics dus arm word je toch welquote:Op woensdag 17 december 2008 09:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow dat scheelt me alweer een euro of 10.
Er is wel wat uitloopquote:Op woensdag 17 december 2008 09:25 schreef Mokus het volgende:
[..]
Ach kijk wat een luxe
Maar als het tot het einde van SR duurt, is het nogal lastig om daarna nog geld over te maken toch?
Yo!quote:Op woensdag 17 december 2008 09:24 schreef Glacier het volgende:
lol
Goeiemorgen allemaal
Ik was gisteren het topic helemaal vergeten bij te houden
Niet normaalquote:Op woensdag 17 december 2008 09:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zelfs noem 3 queen nummers kwam er langzaam uit
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hou je spaarpot maar vast op zijn kop
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hou je spaarpot maar vast op zijn kop
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:29 schreef Glacier het volgende:
Hoi Hans
Kan ik ook zo'n mooi grafiekje over mijn smileygebruik ergens vandaan toveren?
Zie http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1 voor de stats en grafiekjesquote:Op woensdag 17 december 2008 09:29 schreef Glacier het volgende:
Hoi Hans
Kan ik ook zo'n mooi grafiekje over mijn smileygebruik ergens vandaan toveren?
Vraag is vooral waarom er voor de iPhone per sé een apart programma moet zijn. Is de losse stream soms niet voldoende...?quote:Op woensdag 17 december 2008 08:32 schreef DaMook het volgende:
Waarom is er geen SR iphone programmatje ( of 3fm in het algemeen) 538 heeft wel een progje.
virtuele euro had dit gekotst gekostquote:Op woensdag 17 december 2008 09:35 schreef Mokus het volgende:
worshippy - 22 keer
biggrin - 17 keer
bye - 17 keer
schater - 11 keer
heart - 9 keer
thumbsup - 9 keer
static - 5 keer
smile - 4 keer
pukey - 3 keer
frown - 3 keer
Overig - 14 keer![]()
![]()
![]()
![]()
Anders schiet het ook niet echt op.
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vraag is vooral waarom er voor de iPhone per sé een apart programma moet zijn. Is de losse stream soms niet voldoende...?
Ja, ik vind dat hele ding zwaar overrated...
Iddquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
538 heeft ook een app, is dat niet genoeg reden om ook een 3fm app te hebben
.
Nu echt weg.
Pics!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:01 schreef Mokus het volgende:
Haha, we hebben gisteren kerst gevierd met het werk waar ik afstudeer. En het is nogal laat geworden na een aantal biertjes. Maar vanochtend natuurlijk weer op tijd begonnen. Nu hoor ik net dat er 2 werknemers hier op het werk op een matras in slaap zijn gevallen.
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:01 schreef Mokus het volgende:
Haha, we hebben gisteren kerst gevierd met het werk waar ik afstudeer. En het is nogal laat geworden na een aantal biertjes. Maar vanochtend natuurlijk weer op tijd begonnen. Nu hoor ik net dat er 2 werknemers hier op het werk op een matras in slaap zijn gevallen.
Ik zal maar niet om details vragen, of om het waarom er bij jullie een matras aanwezig isquote:Op woensdag 17 december 2008 10:01 schreef Mokus het volgende:
Goede vraag. Het kopieerhok volstaat toch voor kantoorgerelateerde "werkzaamheden".quote:Op woensdag 17 december 2008 10:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zal maar niet om details vragen, of om het waarom er bij jullie een matras aanwezig is
Ik ben aan het afstuderen in Zweden. Hier zijn de afstanden nogal groot, dus werknemers blijven vaak slapen. Nu heeft het bedrijf ook een huis in de stad, maar dat is nog niet zo lang. Dus vandaar dat er ook matrassen hier zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zal maar niet om details vragen, of om het waarom er bij jullie een matras aanwezig is
Topper. Beter dan onder je bureau gaan slapen.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:13 schreef Mokus het volgende:
[..]
Ik ben aan het afstuderen in Zweden. Hier zijn de afstanden nogal groot, dus werknemers blijven vaak slapen. Nu heeft het bedrijf ook een huis in de stad, maar dat is nog niet zo lang. Dus vandaar dat er ook matrassen hier zijn.
Briljante plaatquote:Op woensdag 17 december 2008 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Poison.
Doe je haar met een gitaar.
En Zweden en gratis drank, dat is niet zo'n strak planquote:Op woensdag 17 december 2008 10:13 schreef Mokus het volgende:
[..]
Ik ben aan het afstuderen in Zweden. Hier zijn de afstanden nogal groot, dus werknemers blijven vaak slapen. Nu heeft het bedrijf ook een huis in de stad, maar dat is nog niet zo lang. Dus vandaar dat er ook matrassen hier zijn.
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:23 schreef broer het volgende:
Zijn bij de smiley-statistieken soms ook de quotes meegenomen? Want anders heb ik verdomme zélf twaalf keer dat lelijke dansding () gepost.
(Dertien.)
Succes, Marc !quote:Op woensdag 17 december 2008 10:34 schreef Marc63 het volgende:
Ik moet nog een presentatie houden, maar nu al toeter!
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Krijg net te horen da'k maandag een vergadering in Groningen heb... Dat ga ik dan meteen maar even combineren met een bezoekje aan de surprisetruck
Was je ook zo blij om naar Groningen te moeten als de truck daar niet zou zijn?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Krijg net te horen da'k maandag een vergadering in Groningen heb... Dat ga ik dan meteen maar even combineren met een bezoekje aan de surprisetruck
Deze dan!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een kutnummer zeg, die van Novastar
Hit Me TV staat er van 16:00 - 16:30. Tot maandag @ GrunN !quote:Op woensdag 17 december 2008 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Ben er eigenlijk sowieso niet blij mee da'k die kant op moet, want ik ben driekwart dag onderweg. Maar goed, als het dan toch moet, kan ik maar beter het nuttige met het aangename verenigen.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was je ook zo blij om naar Groningen te moeten als de truck daar niet zou zijn?
Heart's A Mess is echt geweldig ! jammer dat alleen Eddy Zoey die plaat draaide..quote:Op woensdag 17 december 2008 10:50 schreef Glacier het volgende:
Jammer dat deze oude van Gotye nog zovaak gedraaid wordt...ik vind Heart's A Mess 1000x beter dan deze..en deze is al leuk, dus moet je nagaan hoe leuk de 'nieuwe' is
Bij Stenders heb ik hem geloof ik ook wel eens gehoord..quote:Op woensdag 17 december 2008 10:56 schreef -Hans- het volgende:
Heart's A Mess is echt geweldig ! jammer dat alleen Eddy Zoey die plaat draaide..
Hoe ging het?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:18 schreef borisz het volgende:
Zo dat was tentamen finance. Over een paar uurtjes nog informatiesystemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |