quote:Op woensdag 17 december 2008 10:01 schreef Mokus het volgende:
Haha, we hebben gisteren kerst gevierd met het werk waar ik afstudeer. En het is nogal laat geworden na een aantal biertjes. Maar vanochtend natuurlijk weer op tijd begonnen. Nu hoor ik net dat er 2 werknemers hier op het werk op een matras in slaap zijn gevallen.
Ik zal maar niet om details vragen, of om het waarom er bij jullie een matras aanwezig isquote:Op woensdag 17 december 2008 10:01 schreef Mokus het volgende:
Haha, we hebben gisteren kerst gevierd met het werk waar ik afstudeer. En het is nogal laat geworden na een aantal biertjes. Maar vanochtend natuurlijk weer op tijd begonnen. Nu hoor ik net dat er 2 werknemers hier op het werk op een matras in slaap zijn gevallen.
Goede vraag. Het kopieerhok volstaat toch voor kantoorgerelateerde "werkzaamheden".quote:Op woensdag 17 december 2008 10:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zal maar niet om details vragen, of om het waarom er bij jullie een matras aanwezig is
Ik ben aan het afstuderen in Zweden. Hier zijn de afstanden nogal groot, dus werknemers blijven vaak slapen. Nu heeft het bedrijf ook een huis in de stad, maar dat is nog niet zo lang. Dus vandaar dat er ook matrassen hier zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zal maar niet om details vragen, of om het waarom er bij jullie een matras aanwezig is
Topper. Beter dan onder je bureau gaan slapen.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:13 schreef Mokus het volgende:
[..]
Ik ben aan het afstuderen in Zweden. Hier zijn de afstanden nogal groot, dus werknemers blijven vaak slapen. Nu heeft het bedrijf ook een huis in de stad, maar dat is nog niet zo lang. Dus vandaar dat er ook matrassen hier zijn.
Briljante plaatquote:Op woensdag 17 december 2008 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Poison.
Doe je haar met een gitaar.
En Zweden en gratis drank, dat is niet zo'n strak planquote:Op woensdag 17 december 2008 10:13 schreef Mokus het volgende:
[..]
Ik ben aan het afstuderen in Zweden. Hier zijn de afstanden nogal groot, dus werknemers blijven vaak slapen. Nu heeft het bedrijf ook een huis in de stad, maar dat is nog niet zo lang. Dus vandaar dat er ook matrassen hier zijn.
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:23 schreef broer het volgende:
Zijn bij de smiley-statistieken soms ook de quotes meegenomen? Want anders heb ik verdomme zélf twaalf keer dat lelijke dansding () gepost.
(Dertien.)
Succes, Marc !quote:Op woensdag 17 december 2008 10:34 schreef Marc63 het volgende:
Ik moet nog een presentatie houden, maar nu al toeter!
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Krijg net te horen da'k maandag een vergadering in Groningen heb... Dat ga ik dan meteen maar even combineren met een bezoekje aan de surprisetruck
Was je ook zo blij om naar Groningen te moeten als de truck daar niet zou zijn?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Krijg net te horen da'k maandag een vergadering in Groningen heb... Dat ga ik dan meteen maar even combineren met een bezoekje aan de surprisetruck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |