Volgens mij hebben ze het een tijdje geleden eens geprobeerd, maar echt een succes was het niet dacht ik. Sowieso zitter nog niet echt heel erg veel mensen op Twitter, eigenlijk in NL vooral de marketingwereld, ICTers en een berg radiomensen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:55 schreef Marc63 het volgende:
Is het nog niet tijd om een *poing* Twitter! jingle te maken? Een of andere Venema beweert dat 2009 namelijk het jaar van Twitter wordt.
Het sportgala is vanavond. Stevie Ann doet de muziekquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ziet iemand van sport...*ofzo*
neeeeehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik post onder m'n nieuwe accountquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je het over de sr hebt
wat is je oude account danquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:02 schreef Seabiscuit het volgende:
[..]
Oh ik post onder m'n nieuwe account![]()
Was 't even vergeten.
Titel valt wel mee, maar die waslijst met uitvoerenden...quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Now playing: THE KILLERS FEAT ELTON JOHN AND NEIL TENNANT - JOSEPH, BETTER YOU THAN ME
lange titel
prima tochquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mn zusje heeft haar goede vriend en drukker zo ver gekregen om wat voor m te doen![]()
![]()
![]()
![]()
leest u allen:
C,
Is het formaat A5 ?Bij uitzondering wil ik het wel doen.Voorwaarde is wel dat ons logo en naam er op komen met de vermeldingbelangeloos geprint door:.
Groet, Hans
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat staat er opquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo test cdtje voor morgen is klaar
Wat is dat? Serious Request? Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:04 schreef gerbenp het volgende:
Ik ga zoiezo nog een keer naar Breda voor Serious Request te kijken, misschien ga ik naar de finale ook.
hoiquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat is je oude account dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in 't huis.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:10 schreef jmac het volgende:
[..]
hoi
Dit jaar trouwens eenstofzuiger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in 't huis.
![]()
geh, de vermelding maakt het belangeloos dan weer ongedaan, maar toch tof dat ie helptquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
vermelding belangeloos geprint door:.
Omg! De werkdruk van SR is je nu al naar het hoofd gestegen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:10 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wat is dat? Serious Request? Nooit van gehoord
Topictitels zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Stel maffe gasten zijn jullie !![]()
En die topictitel ook..![]()
Ik had het voor je geprobeerd, ik hoop voor je dat je wens uitkomt. M'n request, Queenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
begin metquote:
Haha, prachtigquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Topictitels zijn eigenlijk [ afbeelding ] meer zonder -Hans-...
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Held !quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:13 schreef gerbenp het volgende:
Ik had het voor je geprobeerd, ik hoop voor je dat je wens uitkomt. M'n request, Queen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:17 schreef gerbenp het volgende:
Ik ga, hopen dat die request nog voor je komt hans
Eejquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
Present.
Nee dank je, had heel erg behoefte aan iets hartigs!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Maricha chips aan het eten? Heb je nog ruimte voor een oliebol ?? Heb er nog 4 over..
Ik zeg ook altijd "iets hartigs" als ik gewoon zin heb om een zak chips weg te werken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee dank je, had heel erg behoefte aan iets hartigs!
* muisje-eliza ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd "iets hartigs" als ik gewoon zin heb om een zak chips weg te werken.
Net als een kinderboerderij zonder dieren. Zoiets.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, het voelt toch iets wat vreemd.
uuhhm okayquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee dank je, had heel erg behoefte aan iets hartigs!
hahaha maar iets anders kan ik hier niet krijgen he.... thuis had ik wel een crackertje met pindakaas gepaktquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd "iets hartigs" als ik gewoon zin heb om een zak chips weg te werken.
Jaja....quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahaha maar iets anders kan ik hier niet krijgen he.... thuis had ik wel een crackertje met pindakaas gepakt
Haha, ja zoietsquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net als een kinderboerderij zonder dieren. Zoiets.
kheb dr al 1 opgegeten voor jequote:Op dinsdag 16 december 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okayHet viel te proberen want na mijn 7e oliebol te hebben had kan ik eigenlijk geen oliebol meer zien..
Je mag ze hier wel heen brengen dan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okayHet viel te proberen want na mijn 7e oliebol te hebben had kan ik eigenlijk geen oliebol meer zien..
Warvoor dank!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb dr al 1 opgegeten voor je
Dan hoop ik wel dat je een beetje in de buurt woont want anders worden ze er niet lekkerder op.quote:
Groningen - Amsterdam is toch niet zo ver?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat je een beetje in de buurt woont want anders worden ze er niet lekkerder op.
Geweldige plaat dit van Live. Jammer dat we zo weinig van ze horen.
Dat is nog wel overbruggen, lijkt mij.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:30 schreef Marc63 het volgende:
Groningen - Amsterdam is toch niet zo ver?
Ik heb geen idee op welk album The stud up for love staat, maar die plaat vind ik echt heel mooi. Maar ze hebben inderdaad ook een hoop mindere platen gemaakt. Die 911 hoef ik niet vaak te horen en dat komt natuurlijk mede door de tragische gebeurtenis op 9/11.quote:Live heeft ook behoorlijk wat crap gemaakt, dus ik hoef ze niet teveel te horen. Met platen van Throwing Copper zit je trowens wel altijd goed.
Altijd fijn..quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:21 schreef -Hans- het volgende:
Je wordt welkom geheten met pistoolschoten
Sterkte ermee.. !quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ziggo is weer bagger. Wel, niet, wel, niet, wel verbonden..
Cool !quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
Thanks. Volgens mij heeft 't geholpen.
hekkesluiterquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Andrew stopt ermee bij 3v12 radio!
Helaas... maar de plaat van Madcon is ook super vet. Dan draai ik straks wel even iets van Queen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
Geen tijd meer voor Queen Hans
Al vind ik dit ook een hele leuke afsluiter![]()
Omdat er 95,7% aan chemische troep in zitquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:06 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza doet schokkende ontdekking
hoe kan het dat er in een rijstetoetje 4,3% rijst zit
nouw iddquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Omdat er 95,7% aan chemische troep in zit
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:16 schreef Mark336 het volgende:
Marc, weet je nog hoe laat ongeveer Gerard de dochter van Sjonnie aan de lijn had?
Idd, sinds zondag ofzo. Daarvoor checkte ik Fok! regelmatig heur, maar ik ben 3fm fan, dus dan maar een keertje aanmelden. Mijn naam is Jelte, en geen idee hoe ze me noemenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
hadden wij ons al voorgesteld trouwens? zolang loop je hier nog niet rond...kom je doen?![]()
* muisje-eliza geeft handje
Hallow ik ben Eliza, friends call me Muisje of Muizel![]()
ik zit hier bijna elke avond mn favo programma's te luisteren en te kletsen
nou aangenaamquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Idd, sinds zondag ofzo. Daarvoor checkte ik Fok! regelmatig heur, maar ik ben 3fm fan, dus dan maar een keertje aanmelden. Mijn naam is Jelte, en geen idee hoe ze me noemen.
Ik zit op school, dus ik zal meestal pas ná 1700 reageren (tenzij ik op school zit te FOK!ken
das nie ergquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:35 schreef Sirolf het volgende:
Eliza, jij gaat het nog druk krijgen met kennismaken komende week, aangezien dan half FOK! in dit topic komt posten.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
das nie ergdat zijn vast van die mensen die meteen weer gaan als SR is afgelopen
al weet ik natuurlijk niet of deze meneer blijft
Lekker !quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:41 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ben trouwens wel blij dat sr op vrijdag begint, slechts paar keer te werken. Voor de rest: vakantie.
Doei doei !quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
nouw peepz...ik gaat dr vandeur![]()
fijne aaf nog
Bye -geen idee wat zwaaismiley, zit op psp-quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
fijne aaf nog
Geloof het welquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ben ik nog op tijd voor Andrew's laatste woorden?
Bye muisje!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
fijne aaf nog
Volgens mij is hij na 23:00 ook nog even te horen maar kan me vergissen. Heb eigenlijk amper geluisterd dit uur.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
Toch niet op tijd dus..
Andrew is na 23u te horen op KX. Heb z'n laatste woorden helaas gemist dus..quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is hij na 23:00 ook nog even te horen maar kan me vergissen. Heb eigenlijk amper geluisterd dit uur.
Helemaal mee eens! die van de Gouden Loekie is ook al zo'n irritante schreeuw reclame.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:02 schreef 3FMaster het volgende:
Reclames van de afgelopen tijd zijn verschrikkelijk.
Wat moet die gast nou weer op KX?! Naja, maakt ook niet uit. Zal zijn klets in elk geval niet gaan missen..quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Andrew is na 23u te horen op KX. Heb z'n laatste woorden helaas gemist dus..
Tja. Ik ook niet naar z'n klets op KX. Geen idee dus.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat moet die gast nou weer op KX?! Naja, maakt ook niet uit. Zal zijn klets in elk geval niet gaan missen..
Oh okay.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Tja. Ik ook niet naar z'n klets op KX. Geen idee dus.
Domme doos.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:06 schreef muisje-eliza het volgende:
proest![]()
![]()
![]()
die neukpop die bij Giel was is gejat
http://www.telegraaf.nl/b(...)pop_verdwenen__.html
Briljant !quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:06 schreef muisje-eliza het volgende:
proest![]()
![]()
![]()
die neukpop die bij Giel was is gejat
http://www.telegraaf.nl/b(...)pop_verdwenen__.html
LOLquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:12 schreef 3FMaster het volgende:
Gejat door Melvin?
Christelijke plaat was 't dus ook..quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Wat is dit trouwens voor een herrie nu op 3FM.. een of ander suf kerkkoor.
Ik hoorde het Corton ook zeggen. Had het niet echt op 3FM verwacht, maar goed voor een keer moet kunnen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Christelijke plaat was 't dus ook..
* eens. Van super swingend naar heel relaxed (duister).quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat. Alleen 'n beetje vreemde overgang na die plaat van Franz.
Trusten !quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:31 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ga ook maar eens stoppen, batterij van mn psp is bijna op. Truste!
Slaap lekker!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:31 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ga ook maar eens stoppen, batterij van mn psp is bijna op. Truste!
Inderdaad. Dit noemde Corton vorige week volgens mij de Scandivavische Jeugd van Tegenwoordig..quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* eens. Van super swingend naar heel relaxed (duister).
wtf is dit nou weer?! 't is wel de avond van de extremen.
Met de JvT heb ik ook bar weinig dus dan begrijp ik waarom het nu ook niet klikt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit noemde Corton vorige week volgens mij de Scandivavische Jeugd van Tegenwoordig..
Zeg dat wel, vooral die van Zekur en Gouden Loeki...quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:02 schreef 3FMaster het volgende:
Reclames van de afgelopen tijd zijn verschrikkelijk.
Hansquote:
Ook goedemorgenquote:
Ik was 't nietquote:Op woensdag 17 december 2008 08:26 schreef Jannekje7 het volgende:
t Boeit mij ook echt geen reet....
Net was er een Roel op de radio, ik had eerst niet in de gaten waar om t ging, maar besloot dat die gast een te randstedelijk accent had om jou te zijn Roel
Klink jij limburgs?
Snap ik ook niet helemaal. Zo lastig hoeft dat toch niet te zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 08:32 schreef DaMook het volgende:
Waarom is er geen SR iphone programmatje ( of 3fm in het algemeen) 538 heeft wel een progje.
quote:Op woensdag 17 december 2008 08:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook goedemorgen. En weer 3 euro binnen voor SR
.
Als 538 het kan ...quote:Op woensdag 17 december 2008 08:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Snap ik ook niet helemaal. Zo lastig hoeft dat toch niet te zijn
quote:
Dur je nu geenquote:Op woensdag 17 december 2008 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Popstarcrap klinkt gewoon he-le-maal nergens naar.
Sinds een paar dagen geledenquote:Op woensdag 17 december 2008 09:08 schreef Mokus het volgende:
Sinds wanneer gaat het betalen voor hetin?
En hoe gaat dat precies in z'n werk?
0,20 cent is gewoon leuk bedrag net als vloeken 0,20 cent , je mag het wel doen alleen vanaf vrijdag de eerste stap in het huis tot ze het huis uit gaan gaat de teller lopenquote:Op woensdag 17 december 2008 09:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sinds een paar dagen geleden. Gewoon voor elke
die je post 1 euro over maken
. Als je dat niet wilt dan niet, maar zou wel ok zijn als je het wel doet
. Sommige zeggen trouwens dat een
20cent kost
.
Ach ja zo kun je voor elke smilie wel iets bedenken, maar dekomt elk jaar terug en als je er iets mee doet is alleen maar goed voor SR
.
20 cent of 0,20 euro. Anders is 't wel erg weinigquote:Op woensdag 17 december 2008 09:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
0,20 cent is gewoon leuk bedrag net als vloeken 0,20 cent , je mag het wel doen alleen vanaf vrijdag de eerste stap in het huis tot ze het huis uit gaan gaat de teller lopen
Er is een systeemquote:Op woensdag 17 december 2008 09:22 schreef Mokus het volgende:
Aha...
Dus ook het makkelijkste als ik voor mezelf bijhoud hoevaak ikgebruik.
Of is er een of ander systeem die kan bijhouden hoe vaakwordt gebruikt?
als piles terug is kunnen dequote:Op woensdag 17 december 2008 09:22 schreef Mokus het volgende:
Aha...
Dus ook het makkelijkste als ik voor mezelf bijhoud hoevaak ikgebruik.
Of is er een of ander systeem die kan bijhouden hoe vaakwordt gebruikt?
20 cent of 0,20 euroquote:Op woensdag 17 december 2008 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
20 cent of 0,20 euro. Anders is 't wel erg weinig.
Jij bent 8?quote:Op woensdag 17 december 2008 09:19 schreef 3FMaster het volgende:
Jonge jonge jonge, wat een niveau van die Popstarssukkels. Zelfs ik wist gewoon alle antwoorden, en ik ben misschien wel 10 jaar jonger. Ongelovelijk..
zelfs noem 3 queen nummers kwam er langzaam uitquote:Op woensdag 17 december 2008 09:19 schreef 3FMaster het volgende:
Jonge jonge jonge, wat een niveau van die Popstarssukkels. Zelfs ik wist gewoon alle antwoorden, en ik ben misschien wel 10 jaar jonger. Ongelovelijk..
Ach kijk wat een luxequote:
Ow dat scheelt me alweer een euro of 10quote:Op woensdag 17 december 2008 09:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
0,20 cent is gewoon leuk bedrag net als vloeken 0,20 cent , je mag het wel doen alleen vanaf vrijdag de eerste stap in het huis tot ze het huis uit gaan gaat de teller lopen
er komen 100 topics dus arm word je toch welquote:Op woensdag 17 december 2008 09:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow dat scheelt me alweer een euro of 10.
Er is wel wat uitloopquote:Op woensdag 17 december 2008 09:25 schreef Mokus het volgende:
[..]
Ach kijk wat een luxe
Maar als het tot het einde van SR duurt, is het nogal lastig om daarna nog geld over te maken toch?
Yo!quote:Op woensdag 17 december 2008 09:24 schreef Glacier het volgende:
lol
Goeiemorgen allemaal
Ik was gisteren het topic helemaal vergeten bij te houden
Niet normaalquote:Op woensdag 17 december 2008 09:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zelfs noem 3 queen nummers kwam er langzaam uit
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hou je spaarpot maar vast op zijn kop
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hou je spaarpot maar vast op zijn kop
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:29 schreef Glacier het volgende:
Hoi Hans
Kan ik ook zo'n mooi grafiekje over mijn smileygebruik ergens vandaan toveren?
Zie http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1 voor de stats en grafiekjesquote:Op woensdag 17 december 2008 09:29 schreef Glacier het volgende:
Hoi Hans
Kan ik ook zo'n mooi grafiekje over mijn smileygebruik ergens vandaan toveren?
Vraag is vooral waarom er voor de iPhone per sé een apart programma moet zijn. Is de losse stream soms niet voldoende...?quote:Op woensdag 17 december 2008 08:32 schreef DaMook het volgende:
Waarom is er geen SR iphone programmatje ( of 3fm in het algemeen) 538 heeft wel een progje.
virtuele euro had dit gekotst gekostquote:Op woensdag 17 december 2008 09:35 schreef Mokus het volgende:
worshippy - 22 keer
biggrin - 17 keer
bye - 17 keer
schater - 11 keer
heart - 9 keer
thumbsup - 9 keer
static - 5 keer
smile - 4 keer
pukey - 3 keer
frown - 3 keer
Overig - 14 keer![]()
![]()
![]()
![]()
Anders schiet het ook niet echt op.
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vraag is vooral waarom er voor de iPhone per sé een apart programma moet zijn. Is de losse stream soms niet voldoende...?
Ja, ik vind dat hele ding zwaar overrated...
Iddquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
538 heeft ook een app, is dat niet genoeg reden om ook een 3fm app te hebben
.
Nu echt weg.
Pics!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:01 schreef Mokus het volgende:
Haha, we hebben gisteren kerst gevierd met het werk waar ik afstudeer. En het is nogal laat geworden na een aantal biertjes. Maar vanochtend natuurlijk weer op tijd begonnen. Nu hoor ik net dat er 2 werknemers hier op het werk op een matras in slaap zijn gevallen.
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:01 schreef Mokus het volgende:
Haha, we hebben gisteren kerst gevierd met het werk waar ik afstudeer. En het is nogal laat geworden na een aantal biertjes. Maar vanochtend natuurlijk weer op tijd begonnen. Nu hoor ik net dat er 2 werknemers hier op het werk op een matras in slaap zijn gevallen.
Ik zal maar niet om details vragen, of om het waarom er bij jullie een matras aanwezig isquote:Op woensdag 17 december 2008 10:01 schreef Mokus het volgende:
Goede vraag. Het kopieerhok volstaat toch voor kantoorgerelateerde "werkzaamheden".quote:Op woensdag 17 december 2008 10:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zal maar niet om details vragen, of om het waarom er bij jullie een matras aanwezig is
Ik ben aan het afstuderen in Zweden. Hier zijn de afstanden nogal groot, dus werknemers blijven vaak slapen. Nu heeft het bedrijf ook een huis in de stad, maar dat is nog niet zo lang. Dus vandaar dat er ook matrassen hier zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zal maar niet om details vragen, of om het waarom er bij jullie een matras aanwezig is
Topper. Beter dan onder je bureau gaan slapen.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:13 schreef Mokus het volgende:
[..]
Ik ben aan het afstuderen in Zweden. Hier zijn de afstanden nogal groot, dus werknemers blijven vaak slapen. Nu heeft het bedrijf ook een huis in de stad, maar dat is nog niet zo lang. Dus vandaar dat er ook matrassen hier zijn.
Briljante plaatquote:Op woensdag 17 december 2008 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Poison.
Doe je haar met een gitaar.
En Zweden en gratis drank, dat is niet zo'n strak planquote:Op woensdag 17 december 2008 10:13 schreef Mokus het volgende:
[..]
Ik ben aan het afstuderen in Zweden. Hier zijn de afstanden nogal groot, dus werknemers blijven vaak slapen. Nu heeft het bedrijf ook een huis in de stad, maar dat is nog niet zo lang. Dus vandaar dat er ook matrassen hier zijn.
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:23 schreef broer het volgende:
Zijn bij de smiley-statistieken soms ook de quotes meegenomen? Want anders heb ik verdomme zélf twaalf keer dat lelijke dansding () gepost.
(Dertien.)
Succes, Marc !quote:Op woensdag 17 december 2008 10:34 schreef Marc63 het volgende:
Ik moet nog een presentatie houden, maar nu al toeter!
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Krijg net te horen da'k maandag een vergadering in Groningen heb... Dat ga ik dan meteen maar even combineren met een bezoekje aan de surprisetruck
Was je ook zo blij om naar Groningen te moeten als de truck daar niet zou zijn?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Krijg net te horen da'k maandag een vergadering in Groningen heb... Dat ga ik dan meteen maar even combineren met een bezoekje aan de surprisetruck
Deze dan!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een kutnummer zeg, die van Novastar
Hit Me TV staat er van 16:00 - 16:30. Tot maandag @ GrunN !quote:Op woensdag 17 december 2008 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Ben er eigenlijk sowieso niet blij mee da'k die kant op moet, want ik ben driekwart dag onderweg. Maar goed, als het dan toch moet, kan ik maar beter het nuttige met het aangename verenigen.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was je ook zo blij om naar Groningen te moeten als de truck daar niet zou zijn?
Heart's A Mess is echt geweldig ! jammer dat alleen Eddy Zoey die plaat draaide..quote:Op woensdag 17 december 2008 10:50 schreef Glacier het volgende:
Jammer dat deze oude van Gotye nog zovaak gedraaid wordt...ik vind Heart's A Mess 1000x beter dan deze..en deze is al leuk, dus moet je nagaan hoe leuk de 'nieuwe' is
Bij Stenders heb ik hem geloof ik ook wel eens gehoord..quote:Op woensdag 17 december 2008 10:56 schreef -Hans- het volgende:
Heart's A Mess is echt geweldig ! jammer dat alleen Eddy Zoey die plaat draaide..
Hoe ging het?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:18 schreef borisz het volgende:
Zo dat was tentamen finance. Over een paar uurtjes nog informatiesystemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |