Sinds een paar dagen geledenquote:Op woensdag 17 december 2008 09:08 schreef Mokus het volgende:
Sinds wanneer gaat het betalen voor hetin?
En hoe gaat dat precies in z'n werk?
0,20 cent is gewoon leuk bedrag net als vloeken 0,20 cent , je mag het wel doen alleen vanaf vrijdag de eerste stap in het huis tot ze het huis uit gaan gaat de teller lopenquote:Op woensdag 17 december 2008 09:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sinds een paar dagen geleden. Gewoon voor elke
die je post 1 euro over maken
. Als je dat niet wilt dan niet, maar zou wel ok zijn als je het wel doet
. Sommige zeggen trouwens dat een
20cent kost
.
Ach ja zo kun je voor elke smilie wel iets bedenken, maar dekomt elk jaar terug en als je er iets mee doet is alleen maar goed voor SR
.
20 cent of 0,20 euro. Anders is 't wel erg weinigquote:Op woensdag 17 december 2008 09:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
0,20 cent is gewoon leuk bedrag net als vloeken 0,20 cent , je mag het wel doen alleen vanaf vrijdag de eerste stap in het huis tot ze het huis uit gaan gaat de teller lopen
Er is een systeemquote:Op woensdag 17 december 2008 09:22 schreef Mokus het volgende:
Aha...
Dus ook het makkelijkste als ik voor mezelf bijhoud hoevaak ikgebruik.
Of is er een of ander systeem die kan bijhouden hoe vaakwordt gebruikt?
als piles terug is kunnen dequote:Op woensdag 17 december 2008 09:22 schreef Mokus het volgende:
Aha...
Dus ook het makkelijkste als ik voor mezelf bijhoud hoevaak ikgebruik.
Of is er een of ander systeem die kan bijhouden hoe vaakwordt gebruikt?
20 cent of 0,20 euroquote:Op woensdag 17 december 2008 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
20 cent of 0,20 euro. Anders is 't wel erg weinig.
Jij bent 8?quote:Op woensdag 17 december 2008 09:19 schreef 3FMaster het volgende:
Jonge jonge jonge, wat een niveau van die Popstarssukkels. Zelfs ik wist gewoon alle antwoorden, en ik ben misschien wel 10 jaar jonger. Ongelovelijk..
zelfs noem 3 queen nummers kwam er langzaam uitquote:Op woensdag 17 december 2008 09:19 schreef 3FMaster het volgende:
Jonge jonge jonge, wat een niveau van die Popstarssukkels. Zelfs ik wist gewoon alle antwoorden, en ik ben misschien wel 10 jaar jonger. Ongelovelijk..
Ach kijk wat een luxequote:
Ow dat scheelt me alweer een euro of 10quote:Op woensdag 17 december 2008 09:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
0,20 cent is gewoon leuk bedrag net als vloeken 0,20 cent , je mag het wel doen alleen vanaf vrijdag de eerste stap in het huis tot ze het huis uit gaan gaat de teller lopen
er komen 100 topics dus arm word je toch welquote:Op woensdag 17 december 2008 09:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow dat scheelt me alweer een euro of 10.
Er is wel wat uitloopquote:Op woensdag 17 december 2008 09:25 schreef Mokus het volgende:
[..]
Ach kijk wat een luxe
Maar als het tot het einde van SR duurt, is het nogal lastig om daarna nog geld over te maken toch?
Yo!quote:Op woensdag 17 december 2008 09:24 schreef Glacier het volgende:
lol
Goeiemorgen allemaal
Ik was gisteren het topic helemaal vergeten bij te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |