Deze dan!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een kutnummer zeg, die van Novastar
Hit Me TV staat er van 16:00 - 16:30. Tot maandag @ GrunN !quote:Op woensdag 17 december 2008 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Krijg net te horen da'k maandag een vergadering in Groningen heb... Dat ga ik dan meteen maar even combineren met een bezoekje aan de surprisetruck
Ben er eigenlijk sowieso niet blij mee da'k die kant op moet, want ik ben driekwart dag onderweg. Maar goed, als het dan toch moet, kan ik maar beter het nuttige met het aangename verenigen.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was je ook zo blij om naar Groningen te moeten als de truck daar niet zou zijn?
Heart's A Mess is echt geweldig ! jammer dat alleen Eddy Zoey die plaat draaide..quote:Op woensdag 17 december 2008 10:50 schreef Glacier het volgende:
Jammer dat deze oude van Gotye nog zovaak gedraaid wordt...ik vind Heart's A Mess 1000x beter dan deze..en deze is al leuk, dus moet je nagaan hoe leuk de 'nieuwe' is
Bij Stenders heb ik hem geloof ik ook wel eens gehoord..quote:Op woensdag 17 december 2008 10:56 schreef -Hans- het volgende:
Heart's A Mess is echt geweldig ! jammer dat alleen Eddy Zoey die plaat draaide..
Hoe ging het?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:18 schreef borisz het volgende:
Zo dat was tentamen finance. Over een paar uurtjes nog informatiesystemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |