Christelijke plaat was 't dus ook..quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Wat is dit trouwens voor een herrie nu op 3FM.. een of ander suf kerkkoor.
Ik hoorde het Corton ook zeggen. Had het niet echt op 3FM verwacht, maar goed voor een keer moet kunnen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Christelijke plaat was 't dus ook..
* eens. Van super swingend naar heel relaxed (duister).quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat. Alleen 'n beetje vreemde overgang na die plaat van Franz.
Trusten !quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:31 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ga ook maar eens stoppen, batterij van mn psp is bijna op. Truste!
Slaap lekker!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:31 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ga ook maar eens stoppen, batterij van mn psp is bijna op. Truste!
Inderdaad. Dit noemde Corton vorige week volgens mij de Scandivavische Jeugd van Tegenwoordig..quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* eens. Van super swingend naar heel relaxed (duister).
wtf is dit nou weer?! 't is wel de avond van de extremen.
Met de JvT heb ik ook bar weinig dus dan begrijp ik waarom het nu ook niet klikt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit noemde Corton vorige week volgens mij de Scandivavische Jeugd van Tegenwoordig..
Zeg dat wel, vooral die van Zekur en Gouden Loeki...quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:02 schreef 3FMaster het volgende:
Reclames van de afgelopen tijd zijn verschrikkelijk.
Hansquote:
Ook goedemorgenquote:
Ik was 't nietquote:Op woensdag 17 december 2008 08:26 schreef Jannekje7 het volgende:
t Boeit mij ook echt geen reet....
Net was er een Roel op de radio, ik had eerst niet in de gaten waar om t ging, maar besloot dat die gast een te randstedelijk accent had om jou te zijn Roel
Klink jij limburgs?
Snap ik ook niet helemaal. Zo lastig hoeft dat toch niet te zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 08:32 schreef DaMook het volgende:
Waarom is er geen SR iphone programmatje ( of 3fm in het algemeen) 538 heeft wel een progje.
quote:Op woensdag 17 december 2008 08:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook goedemorgen. En weer 3 euro binnen voor SR
.
Als 538 het kan ...quote:Op woensdag 17 december 2008 08:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Snap ik ook niet helemaal. Zo lastig hoeft dat toch niet te zijn
quote:
Dur je nu geenquote:Op woensdag 17 december 2008 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Popstarcrap klinkt gewoon he-le-maal nergens naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |