abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64060983
vs.

Van tevoren had niemand er rekening mee gehouden. NEC die zich wist te plaatsen voor de poule fase van het UEFA cup toernooi. De 4 wedstrijden die hierop zouden volgen, zouden ongeacht de uitslag historisch zijn. Echter staan we nu voor de aftrap van het laatste duel, en nu blijkt dat NEC zich nog kan plaatsen voor de volgende ronde in het UEFA Cup toernooi. Echter moeten de mannen het dan eerst opnemen tegen Udinese.
Dat de mannen van Mario Been nog kans maken op Europese overwintering, hebben ze te danken aan een prachtige 1-2 uitoverwinning op Spartak Moskou. Deze Spartak Moskou is op dit moment ook de directe concurent om overwintering te voorkomen.

Datum: 18 december 2008
Tijd: 20:45 uur
TV live: TV Gelderland en Eredivisie live

quote:
Tsjech Radek Matejek leidt N.E.C. - Udinese
De UEFA heeft de Tsjech Radek Matejek (35) aangewezen als scheidsrechter van de wedstrijd N.E.C. - Udinese op donderdag 18 december.Matejek krijgt assistentie van zijn landgenoten Jan Filgas en Emil Ubias. Radek Kocian neemt de rol van vierde man op zich.
Bron: nec-nijmegen.nl
Even een plekkie op Fok om centraal over deze wedstrijd te praten
pi_64061708
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_64064244
quote:
De stand in de groep:
Udinese (6 - 2) 9
Tottenham (5 - 2) 6
NEC (4 - 5) 3
Spartak Moskva (3 - 4) 3
Dinamo Zagreb (4 - 9) 3
Heb begrepen dat het doelsaldo al eerst telt, als dat gelijk is het aantal gescoorde goals, en als dat ook gelijk is het onderling resultaat, iemand die dat kan bevestigen?
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_64064659
Uefa regulations:
quote:
If two or more teams are equal on points on completion of all the group
matches, the following criteria will be applied to determine the rankings:
a) superior goal difference from all group matches played;
b) higher number of goals scored;
c) higher number of goals scored away;
d) higher number of wins;
e) higher number of away wins;
f) higher number of coefficient points accumulated by the club in question,
as well as its association, over the previous five seasons (see paragraph
8.03)
Ergo, onderling resultaat speelt geen enkele rol.
  dinsdag 16 december 2008 @ 18:28:33 #5
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64064709
Hup NEC
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_64064728
GOOO NEC
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_64064761
Kan dus nog wel eens heel raar gaan lopen in deze poule.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_64064807
Nec echt een team, ik vind het geweldig wat ze doen, Been is gewoon top, ik hoop dat ze winnen tegen Udinese en gewoon doorgaan, ik hoop dat Udinese met een b elftal komt, want zij zijn al door. Nec gaat winnen denk ik 1-0..Topper Schone gaat scoren
mijn hobbys: toto spelen en voetballen -spamlink verwijderd door FA-
pi_64064810
Van www.detrouwehonden.nl heb ik deze uitleg van de scenario's gepikt:
quote:
De scenarios voor donderdag:

Overwinning NEC:

* Speelt Spartak gelijk of verliezen ze? NEC gaat door!

* Wint Spartak? Heeft Spartak een beter doelsaldo tegen Tottenham Hotspur, dan wij tegen Udinese, dan is Spartak door. Bij een gelijk totaal doelsaldo telt het aantal goals voor. Als dit gelijk is, telt het aantal gescoorde uitdoelpunten. Is dit ook gelijk, dan gaat Spartak door op basis van hun twee uitoverwinningen.

* Bij een overwinning met een verschil van 3 goals in het voordeel van NEC, maakt het niet uit wat de uitslag in Londen is, want dan is of Spartak of Tottenham het bokje.

Gelijkspel NEC:

* Spartak wint? NEC uitgeschakeld met een vierde plaats in de poule.

* Gelijkspel Spartak? NEC gaat door, mits het totaal aantal gescoorde goals van Spartak niet meer is dan totaal aantal gescoorde goals van NEC. Op dit moment heeft NEC 1 goal meer gescoord dan Spartak. In het uitzonderlijke geval van exact hetzelfde totale doelsaldo als ook hetzelfde aantal uitoverwinningen en uitgoals, dan is NEC alsnog uitgeschakeld.

* Nederlaag Spartak? NEC gaat door!

Verlies NEC:

* Winst of gelijkspel Spartak? NEC is uitgeschakeld. Bij een hele grote nederlaag zou NEC zelfs 5e kunnen worden.

* Een nederlaag van NEC van 5 goals of meer? NEC hoe dan ook uitgeschakeld, ongeacht een eventuele nederlaag van Spartak.

* Verlies Spartak? Heeft Spartak een beter doelsaldo tegen Tottenham Hotspur, dan wij tegen Udinese, dan is Spartak door. Bij een gelijk doelsaldo bij beide wedstrijden gaat NEC door, mits het totaal aantal gescoorde goals van Spartak niet meer is dan totaal aantal gescoorde goals van NEC. Op dit moment heeft NEC 1 goal meer gescoord dan Spartak. In het uitzonderlijke geval van exact hetzelfde totale doelsaldo als ook hetzelfde aantal uitoverwinningen en uitgoals, dan is NEC alsnog uitgeschakeld.
pi_64064845
-edit-
pi_64069525
TVP alvast voor donderdag. Kan helaas niet in het stadion zijn omdat ik een tentamen heb, echt jammerlijk . Raar trouwens dat de NOS de rechten voor deze wedstrijd niet heeft gekocht, ze kwamen met een of ander slecht excuus, gelukkig hebben we omroep gelderland nog!
pi_64069874
Udinese is al door, dus hup NEC
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_64074428
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[UEFA CUP] NEC - Udinese: Waar NEC nog kans maakt

één topic was niet genoeg?
Was een error bij die eerste. Was iets verkeerd gegaan met aanmelden. Vandaar dat ie ook dicht is

Ik heb echt zin in deze wedstrijd. Gelukkig heb ik een kaartje, dus ben er lekker bij.
Eerst in de stad wat biertjes drinken.

Zal spannend worden. Spurs komen waarschijnlijk met een B elftal in actie tegen spartak moskou. Kortom, hopelijk winnen de spurs van moskou. Ik heb er geen goed gevoel over. En ben bang dat NEC alles net mis gaat lopen. Maar nu is er nog hoop en mij hoor je zeker niet klagen als NEC toch wint en wanneer de spurs winnen. Go NEC!
pi_64074835
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:16 schreef Najir het volgende:
TVP alvast voor donderdag. Kan helaas niet in het stadion zijn omdat ik een tentamen heb, echt jammerlijk . Raar trouwens dat de NOS de rechten voor deze wedstrijd niet heeft gekocht, ze kwamen met een of ander slecht excuus, gelukkig hebben we omroep gelderland nog!
Tja.. Excuus was dat het potje voor de UEFA Cup bij de NOS leeg was. Dat geld was al opgegaan aan de vaste contracten met Ajax en Feyenoord, en de losse wedstrijden van H'veen en Twente, en ook NEC (Spurs).

Geloof het ook wel. Zo'n wedstrijd levert toch zo'n miljoen kijkers op (tegen Spurs bijv 900.000, om 19u), en is dus heus wel interessant wat betreft reclameinkomsten enzo.
Omroep Gelderland krijgt de rechten haast voor nop, door de 'samenwerking' die ze hebben met NEC. En het feit dat het hen toch niet heel veel oplevert, maar NEC wel wat exposure wil.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_64074916
Go NEC
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  Trouwste user 2022 woensdag 17 december 2008 @ 00:00:27 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_64075759
Hup NEC, Tigo en Mario

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_64076175
Hopelijk hebben de wisselspelers uit Udine niet zoveel zin, maar dat zal wel niet.
That's all folks!
pi_64077105
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:28 schreef Dos37 het volgende:
Hup NEC
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64077125
Iedereen is voor ons
  Trouwste user 2022 woensdag 17 december 2008 @ 01:31:10 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_64077266
quote:
Op woensdag 17 december 2008 01:18 schreef De_Hypotheker het volgende:
Iedereen is voor ons
Tuurlijk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 december 2008 @ 06:11:16 #21
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64078352
Hup NEC .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_64078770
quote:
NEC Nijmegen will look to seize upon the initiative they regained on Matchday 4 as they host already-qualified Udinese Calcio in their final Group D game, with a win giving them the best chance of earning a UEFA Cup Round of 32 place.

• NEC won 2-1 at FC Spartak Moskva on Matchday 4 to join NK Dinamo Zagreb and their Russian hosts on three points, while on the same night, Udinese clinched qualification with a 2-1 win against Dinamo.

• With much depending on the outcome of the night's other game between Tottenham Hotspur FC and Spartak, NEC know that if they win by a three-goal margin they are guaranteed to go through. Anything less and they could find themselves out of the competition.

• Should NEC win at Udinese they will have six points. If a NEC win coincides with a Spartak win then three sides will finish Group D with six points and one will not qualify. Only one side has ever picked up six points and still failed to progress from the group stage: Rangers FC missing out in 2004/05.

• If NEC and Spartak both lose, a side will qualify with three points for the first time in the five-season history of the UEFA Cup group stage. Even Dinamo, who finished their campaign on Matchday 4, could still go through if NEC and Spartak each go down by five-goal margins.

• Finishing positions in the section are important when it comes to the Round of 32 draw. Group winners will be paired with third-placed sides from other UEFA Cup sections, while runners-up will be drawn against one of the eight sides who finished third in the UEFA Champions League groups. The UEFA Cup group winners and runners-up will play the second leg at home.

• This is NEC and Udinese's first meeting in UEFA club competition. NEC have never met Italian opponents before.

• Udinese have played one two-legged fixture against a Dutch side, meeting AFC Ajax in the second round of the 1998/99 UEFA Cup. They lost on away goals, going down 1-0 away and winning the home leg 2-1.

• This is Udinese coach Pasquale Marino's first game against a Dutch side.

• NEC's Mario Been has never faced Italian opposition as a coach, but did so once as a midfielder, starting in FC Wacker Innsbruck's 1-0 defeat at AS Roma in the 1992/93 UEFA Cup. It was his last UEFA competition match as a player.

• In their six European home games to date, NEC have won just once, beating FC Dinamo 1948 Bucureşti 1-0 in the first round of this season's UEFA Cup. Their overall UEFA club competition record at the De Goffert Stadion reads W1 D2 L3.

• Udinese have won both of their UEFA Cup away games this season.

• NEC's Lorenzo Davids and Bas Sibum are within a booking of a one-match suspension.

• The draw for the UEFA Cup Round of 32 (when teams from the same association cannot be drawn against each other) and Round of 16 will be held at UEFA Headquarters in Nyon on Friday 19 December at 13.00CET.
Bron: uefa.com
  woensdag 17 december 2008 @ 10:34:37 #23
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_64081059
quote:
• If NEC and Spartak both lose, a side will qualify with three points for the first time in the five-season history of the UEFA Cup group stage. Even Dinamo, who finished their campaign on Matchday 4, could still go through if NEC and Spartak each go down by five-goal margins.
Laat ik dan origineel zijn door te hopen dat NEC zich plaatst met een 0-3 verlies en 3 punten.
pi_64083193
Vermoedelijke opstelling Udinese:

Koprivec; Nef, Coda, Felipe, Lukovic; Motta, Isla, Obodo, Pasquale; Floro Flores, Sanchez

B-elftal dus. Geen Quagliarella, Di Natale, Pepe, Inler, D'Agostino..
pi_64083269
quote:
Iedereen is voor ons
Uiteraard. Go NEC!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 17 december 2008 @ 11:53:33 #26
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  woensdag 17 december 2008 @ 11:55:04 #27
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_64083416
Ik zou gaan maar ik ben ziekjes dus heb mijn kaartje moeten verkopen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_64083798
Hup NEC, zou verdiend zijn !
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_64083862
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:55 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zou gaan maar ik ben ziekjes dus heb mijn kaartje moeten verkopen
En als je morgen nou beter bent, of zit dat er niet in?
Feyenoord!
  woensdag 17 december 2008 @ 12:11:01 #30
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_64083967
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:08 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

En als je morgen nou beter bent, of zit dat er niet in?
Ben grieperig en meet een verhuizing in het verschiet lijkt me dat niet verstandig.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_64084694
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hup NEC!!!!!
Verrassend, gezien je username.
pi_64085245
NEC
pi_64086060
quote:
• In their six European home games to date, NEC have won just once, beating FC Dinamo 1948 Bucureşti 1-0 in the first round of this season's UEFA Cup. Their overall UEFA club competition record at the De Goffert Stadion reads W1 D2 L3.
hopelijk is dit na morgenavond W2 D2 L3
pi_64086466
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:33 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Verrassend, gezien je username.
Mijn familie komt zelfs uit Udinese, maar ze zijn al geplaatst en NEC is gewoon een mooi team, geweldige trainer en een mooie speelstijl!
pi_64087104
Coda en Motta spelen nu dus wel in De Goffert, waar ze vorig jaar vanaf de bank toekeken.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_64087990
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:47 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vermoedelijke opstelling Udinese:

Koprivec; Nef, Coda, Felipe, Lukovic; Motta, Isla, Obodo, Pasquale; Floro Flores, Sanchez

B-elftal dus. Geen Quagliarella, Di Natale, Pepe, Inler, D'Agostino..

Mooi!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_64088072
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:29 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Mijn familie komt zelfs uit Udinese, maar ze zijn al geplaatst en NEC is gewoon een mooi team, geweldige trainer en een mooie speelstijl!
pi_64088297
quote:
Op woensdag 17 december 2008 14:14 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Mooi!
Nog steeds een prima team hoor, hoewel de echte smaakmakers natuurlijk een wereld van verschil brengen. Neemt niet weg dat deze A/B mix nog altijd erg gevaarlijk is..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 17 december 2008 @ 15:01:09 #40
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_64089483
tvp
pi_64090169
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:29 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Mijn familie komt zelfs uit Udinese
Fail.
Feyenoord!
pi_64090194
Uit Udine eerder
pi_64090285
quote:
Op woensdag 17 december 2008 01:31 schreef tong80 het volgende:

[..]

Tuurlijk

Logisch idd, maar als je al een tijdje NEC supporter bent een hele aparte gewaarwording Zo populair waren we nooit
pi_64090670
Go Spurs en NEC!
pi_64092023
quote:
Op woensdag 17 december 2008 15:26 schreef -J-D- het volgende:
Uit Udine eerder
Dus dat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64093424
Wauw een typo dat is beschamend zeg, zo maar open en bloot op internet!
pi_64094464
Udinese zal zeker met een b team komen, Nec is gewoon ijzersterk en dia zal zekker niet verliezen tegen Udinese, ik denk dat Nec nijmegen lekker gaat overwinteren, Schone en beukering scoren
mijn hobbys: toto spelen en voetballen -spamlink verwijderd door FA-
  woensdag 17 december 2008 @ 18:00:42 #48
11102 knep
Mountainfreak
pi_64094686
Hup NEC .
  Trouwste user 2022 woensdag 17 december 2008 @ 19:14:28 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_64096611
quote:
Op woensdag 17 december 2008 15:29 schreef De_Hypotheker het volgende:

[..]

Logisch idd, maar als je al een tijdje NEC supporter bent een hele aparte gewaarwording Zo populair waren we nooit
Heb altijd een zwak voor NEC gehad.

pi_64100458
ohhhh mario been, mario been
oohhhhh mario been, mario been
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_64100808
Oooooh mario been mario been mario beeeeeen!
Oooooh mario been mario been mario beeeeeen!

ik hoop dat deze door iedereen meegezingen wordt. Eigenlijk kent alleen het publiek dat vorige week bij Willem II zat dit liedje.
pi_64102573
De tekst moet toch te onthouden zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_64104113
quote:
Op woensdag 17 december 2008 21:58 schreef Tim86 het volgende:
De tekst moet toch te onthouden zijn
Het gaat dit keer om timing
  woensdag 17 december 2008 @ 22:49:10 #54
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_64104501
quote:
Op woensdag 17 december 2008 22:38 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Het gaat dit keer om timing
Zal lastig zijn om te leren .
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_64111375
We MOETEN winnen!!
pi_64111690
NEC gaat ook winnen
pi_64115733
Voor de mensen die het nieuwe liedje voor Mario Been nog niet onder de knie hebben: Veel oefen plezier!
Ik kan niet wachten toch vanavond.... forza NEC!
  donderdag 18 december 2008 @ 12:32:34 #58
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64115851
Hopelijk dat er vanavond wat meer sfeer is als tegen de Spurs, toen was het écht doodstil.
Nouja, TV Gelderland staat aan in ieder geval. Succes!
pi_64117719
Hier staat TV Gelderland ook aan, ik gun het ze van harte.
Je weet wel, dat spreekwoordelijke bos hout voor de deur.
  donderdag 18 december 2008 @ 16:47:43 #60
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_64124431
....tvp
Klap eens in je handjes.
  donderdag 18 december 2008 @ 18:02:48 #61
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_64126410
Gaan mensen nog de stad in als we winnen ?
Klap eens in je handjes.
pi_64126503
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:29 schreef Najir het volgende:
Voor de mensen die het nieuwe liedje voor Mario Been nog niet onder de knie hebben: Veel oefen plezier!
Ik kan niet wachten toch vanavond.... forza NEC!
Echt catchy is hij niet..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_64127401
Kutliedje inderdaad
  donderdag 18 december 2008 @ 19:04:49 #64
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_64127799
Hup NEC, omdat ik het vooral Mario Been gun.
pi_64128073
Ik probeer op Eredivisie Live de wedstrijd te vinden. Dit omdat ik beneden niet kan kijken gezien me familie voor de TV wil zitten . Maar ik kan die wedstrijd maar niet vinden, en ik moet die wedstrijd zien! Wie helpt me uit de brand
pi_64128152
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:32 schreef Kopbal het volgende:
Hopelijk dat er vanavond wat meer sfeer is als tegen de Spurs, toen was het écht doodstil.
Nouja, TV Gelderland staat aan in ieder geval. Succes!
Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek, als ik zeg dat toen een groot deel van de mensen te lam was om enthousiast te gaan doen. Maar opzich was die wedstrijd ook gewoon saai.

Ik ben nu trouwens niet lam, en ga fit richting het stadion. Dan is het wel weer jammer dat ik dan in vak X zit.

Ben echt benieuwd wat het wordt. Al;s we toch de volgende ronde halebn, hoe geniaal zou dat dan zijn, en hoeveel geld gaat dat me in februari dan weer kosten om weer mee te gaan naar een uitwedstrijd.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_64128226
Hup NEC!
  donderdag 18 december 2008 @ 19:25:25 #68
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64128337
quote:
Iedereen is voor ons
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 december 2008 @ 19:28:30 #69
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64128423
Hopelijk gaat het NEC lukken, dat zou zo mooi zijn!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_64128529
quote:
Iedereen is voor ons
Zeker weten
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64128658
Hupperdepup NEC, geef ze van jetje!

Geef mij maar Amsterdam
  donderdag 18 december 2008 @ 19:43:41 #72
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_64128855
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:15 schreef Digi-Djeff het volgende:
Ik probeer op Eredivisie Live de wedstrijd te vinden. Dit omdat ik beneden niet kan kijken gezien me familie voor de TV wil zitten . Maar ik kan die wedstrijd maar niet vinden, en ik moet die wedstrijd zien! Wie helpt me uit de brand
Ik hoop hier:

http://nl.justin.tv/livesoccer24

ff afwachten of ie t doet!
pi_64129361
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:43 schreef DurQ het volgende:

[..]

Ik hoop hier:

http://nl.justin.tv/livesoccer24

ff afwachten of ie t doet!
Bedankt man
  donderdag 18 december 2008 @ 20:07:16 #74
203638 DurQ
pi_64129419
geen garantie dat t werkt hoor:p

En mss ook wel roemeens commentaar erbij ofzo:P
pi_64129455
op welke zender wordt het uitgezonden?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  donderdag 18 december 2008 @ 20:11:10 #76
203638 DurQ
pi_64129503
tv gelderland en eredivisie live....
pi_64129523
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:11 schreef DurQ het volgende:
tv gelderland en eredivisie live....
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_64129547
Ga zeker kijken ! Hup NEC
pi_64129683
mms://81.173.117.102:80/tvgelderland?MSWMExt=.asf is van tv gelderland. Betere stream dan dat is er niet
pi_64129849
Omroep Gelderland heb ik niet, stream gaat hier te sloom. Lang leve Eredivisie Live dan maar .

Zal mij benieuwen vanavond .
  donderdag 18 december 2008 @ 20:27:17 #81
203638 DurQ
pi_64129922
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:18 schreef jmac het volgende:
mms://81.173.117.102:80/tvgelderland?MSWMExt=.asf is van tv gelderland. Betere stream dan dat is er niet
Wow wat een goed beeld!
pi_64129947
Goeie stream
pi_64129988
Hup NEC
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_64130000
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:27 schreef DurQ het volgende:

[..]

Wow wat een goed beeld!
Graag gedaan
pi_64130180
Hup NEC!

Gaan met die banaan!
It Never Hurts To Help!
pi_64130314
Frank Wielaert, mooi. Tenminste iemand met een redelijke stem om naar te luisteren. Ook op Langs de Lijn is hij te horen.

Nu het voetbal nog.
pi_64130332
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:29 schreef TLC het volgende:
Hup NEC

Ook op eredivisie live 1 overigens
pi_64130346
NEC: Babos; Dani Fernández, Wisgerhof, Zomer, El-Akchaoui; Sibum, Schöne, Davids; Ntibazonkiza, Van Beukering, Bouaouzan.

Udinese: Belardi; Nef, Coda, Felipe, Pasquale; Domizzi, Obodo, Mauricio Isla, Motta; Alexis Sanchéz en Floro Flores.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64130404
Udinese geeft gelukkig paar spelers rust vanwege de westrijd tegen AC Milan
pi_64130436
steam TV Gelderland loopt 1 minuut achter
pi_64130453
Geile stream jmac
pi_64130506
Mario Been ole ole
pi_64130543
Die stream ging een tijdje lekker, maar nu krijgt die problemen
pi_64130559
Jhon
pi_64130565
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:50 schreef Digi-Djeff het volgende:
Die stream ging een tijdje lekker, maar nu krijgt die problemen
Heb je TV Gelderland.nl al geprobeerd?
  donderdag 18 december 2008 @ 20:51:41 #96
203638 DurQ
pi_64130582
mn stream geeft t op....:( heeft iemand nog een goede met een wat lagere bitrate?
pi_64130583
Panna
pi_64130645
NEC gaat er iig vol tegenaan.
sig verwijderd door FA
pi_64130686
Ik proef dat NEC zodadelijk zal gaan scoren
  donderdag 18 december 2008 @ 20:55:46 #100
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_64130704
Tussenstand Tottenham - Spartak
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64130715
NEC
pi_64130721
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:27 schreef DurQ het volgende:

[..]

Wow wat een goed beeld!
Indd
Geef mij maar Amsterdam
  donderdag 18 december 2008 @ 20:57:13 #103
203638 DurQ
pi_64130750
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:51 schreef DurQ het volgende:
mn stream geeft t op....:( heeft iemand nog een goede met een wat lagere bitrate?
iemand??
  donderdag 18 december 2008 @ 20:58:34 #104
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_64130786
De scheids laat veel doorspelen.
pi_64130793
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:57 schreef DurQ het volgende:

[..]

iemand??
Open de stream in WMP. Als ie buffert open 'm dan opnieuw. Als 'ie dan nog niet goed werkt ligt 't aan je eigen computer/connectie.
  donderdag 18 december 2008 @ 20:59:52 #106
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_64130826
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:57 schreef DurQ het volgende:

[..]

iemand??
De stream werkt hier perfect.
  donderdag 18 december 2008 @ 21:00:59 #107
203638 DurQ
pi_64130849
hij doet het alleen de eerste minuut goed bij mij...dan kan mn verbinding het niet meer aan:P...dus de bitrate zal wat te hoog zijn
pi_64130862
Hier ook een prima stream.. Eens zien of NEC er een puntje uit weet te peuren, waar Tottenham haar sportieve plicht vervuld
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_64130886
quote:
Op donderdag 18 december 2008 21:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hier ook een prima stream.. Eens zien of NEC er een puntje uit weet te peuren, waar Tottenham haar sportieve plicht vervuld
Daar is het nog steeds 0-0
  donderdag 18 december 2008 @ 21:03:20 #110
203638 DurQ
pi_64130907
twente wel achter al
pi_64130936
Dat was toch een pingel voor Wisgerhof? Zijn shirt werd gewoon over zn hoofd getrokken
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_64130948
Oei!
  donderdag 18 december 2008 @ 21:04:51 #113
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_64130950
Wisgerhof met zijn shirt in de knoei
pi_64130952
Van Beukering
pi_64130977
Beukering
  donderdag 18 december 2008 @ 21:05:56 #116
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_64130980
Oeh de Beuk!
pi_64131034
Hoekschop NEC
pi_64131054
Moskou voor in Londen.
sig verwijderd door FA
pi_64131073
Van Beukering heeft andere schoenen aangetrokken
pi_64131076
Spartak 0-1 voor
pi_64131077
quote:
Op donderdag 18 december 2008 21:07 schreef leonnekes het volgende:
Hoekschop NEC
Counter Udinese.

"Obodo aan de bal... Hij wacht lang. Erg lang. En dan een schot. Gevaarlijk... maar niet heus."

pi_64131281
Ik hoor de hele tijd op de achtergrond een kind praten, schijtirritant >_<
pi_64131300
0-2 Spartak
  donderdag 18 december 2008 @ 21:18:23 #124
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_64131323
quote:
Op donderdag 18 december 2008 21:16 schreef Digi-Djeff het volgende:
Ja, inderdaad. Dat kind had het net over Spartak tegen Liverpool.
pi_64131326
Wat een lul.. Niet de eerste overtreding op Bouaouzan
Mixes onder de naam Khadber
pi_64131328
Dzyuba scoort gewoon 2x.
pi_64131329
quote:
Op donderdag 18 december 2008 21:16 schreef Digi-Djeff het volgende:
Ja, ik ook . Vooral irritant omdat hij overal nogal laat achterkomt .

Oei, oei, Spartak gaat iig wel winnen.
sig verwijderd door FA
  donderdag 18 december 2008 @ 21:19:01 #128
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_64131338
quote:
Op donderdag 18 december 2008 21:17 schreef TheArt het volgende:
0-2 Spartak
Schijt Tottenham.
pi_64131342
OEI
pi_64131357
Kutjoden
pi_64131390
NEC moet nu 2x scoren, tenzij in de andere wedstrijd nog een keer gescoord wordt (maakt niet uit door wie).
  donderdag 18 december 2008 @ 21:28:23 #132
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_64131602
Ja leuk dat de Spurs ook hun sportieve plicht doen.
pi_64131616
Wat een kans voor Schöne
pi_64131658
Zonde dat die bal van Schöne er niet in vloog.

Was een aardige aanval zo vlak voor rust, beter doet Tottenham ook nog een beetje z'n best voor eigen publiek.
Jack does it in real time...
  Trouwste user 2022 donderdag 18 december 2008 @ 21:31:44 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_64131691
quote:
Op donderdag 18 december 2008 21:28 schreef Trancelocator het volgende:
Ja leuk dat de Spurs ook hun sportieve plicht doen.
Ik haat ze al vanaf 71 toen ik voor Arsenal werd

pi_64131777
quote:
Op donderdag 18 december 2008 21:31 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik haat ze al vanaf 71 toen ik voor Arsenal werd

donderdag 18 december 2008 @ 21:35:22 #138
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64131797
Leo van Schaijik.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_64131845
Slecht zeg van Tottenham.
That's all folks!
pi_64131863
quote:
Op donderdag 18 december 2008 21:35 schreef M0NTANA het volgende:
Leo van Schaijik.
Er zijn nog kaarten voor het zaterdagconcert van André Rieu!
pi_64131930
Kom op, gewoon 3-0 winnen. Dan maakt die andere uitslag ook niet meer uit
pi_64132347
Scheidsrechter toch .
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_64132361
DIe scheids kan de wedstrijd niet echt aan.
  Trouwste user 2022 donderdag 18 december 2008 @ 21:56:05 #144
7889 tong80
Spleenheup
pi_64132376
Kut Sperz

donderdag 18 december 2008 @ 21:57:02 #145
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_64132404
fuck you spursss
pi_64132473
Die Belardi kan echt niet uittrappen
pi_64132586
Wtf, die keeper zit toch gewoon mis

Scheids
  Trouwste user 2022 donderdag 18 december 2008 @ 22:03:06 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_64132591
Zo jammer als NEC het niet redt.

pi_64132612
Kut keeper!

Als het in Londen 1-2 wordt hoeft NEC dan nog maar 1 keer te scoren?
pi_64132648
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kut keeper!

Als het in Londen 1-2 wordt hoeft NEC dan nog maar 1 keer te scoren?
Jep en bij 0-3 ook, want dan is Tottenham het bokje.
  donderdag 18 december 2008 @ 22:06:02 #151
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_64132686
Wat een baggerscheids, dit is zuiver een pingel
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_64132689
Die scheids
  Trouwste user 2022 donderdag 18 december 2008 @ 22:06:32 #153
7889 tong80
Spleenheup
pi_64132701
Dus scoren jongens in Londen

pi_64132713
Scheids scheids scheids toch.... Echt dramatisch
pi_64132734
Waar kijken jullie NEC?
  Trouwste user 2022 donderdag 18 december 2008 @ 22:07:58 #156
7889 tong80
Spleenheup
pi_64132744
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Waar kijken jullie NEC?
Omroep Gelderland

pi_64132747
Die scheids valt toch wel mee, commentator overdrijft. Voetbal is een mannensport, er is echt weinig aan de hand.
pi_64132754
quote:
Waar kijken jullie NEC?
http://www.garnierstreami(...)witch.asp?stream=247
----&gt; Schumacher, je was een groot sportman! &lt;----
pi_64132769
Hands.
pi_64132770
Tottenham scoort.
Money won is twice as sweet as money earned.
  donderdag 18 december 2008 @ 22:08:39 #161
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_64132772
en de 0-1 afgekeurd vanwege hands
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_64132773
HANDS
pi_64132779
De eerste goede actie van de scheids!
pi_64132780
1-2 in Londen
pi_64132781
1-2 Spurs.
sig verwijderd door FA
pi_64132784
Spurs scoort, dus NEC leeft..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Trouwste user 2022 donderdag 18 december 2008 @ 22:08:55 #167
7889 tong80
Spleenheup
pi_64132787
Buitenspel

Nee hands...wat een mazzel

pi_64132788
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:08 schreef neilpad het volgende:
Tottenham scoort.
Echt?
pi_64132790
Tottenham op 1-2.
  donderdag 18 december 2008 @ 22:09:16 #170
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_64132802
quote:
Waar kijken jullie NEC?
TV Gelderland.

Heerlijk zappend vanavond tussen Gelderland en RTV Oost.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_64132803
OEI!
  Trouwste user 2022 donderdag 18 december 2008 @ 22:09:23 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_64132806
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:08 schreef neilpad het volgende:
Tottenham scoort.
Mooi

Kom op jongens

pi_64132807
GO ENISEEEEEEEEE
pi_64132809
WAT EEN KEEPER MAN
pi_64132814
Op het randje!
pi_64132816
Nette kopbal...come on NEC!
  donderdag 18 december 2008 @ 22:09:50 #177
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_64132818
-edit-
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 18 december 2008 @ 22:09:57 #178
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64132821
Dit wordt legendarisch. Voor NEC dan.
  donderdag 18 december 2008 @ 22:10:11 #180
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_64132824
Tottenham gescoord.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_64132834
Of het nou gunstig is dat tottenham scoort... als die 0-4 zouden verliezen heb je als NEC zijnde aan 1-0 ook genoeg
pi_64132837
Maak es aan NEC!
pi_64132841
Tottenham heeft ook een goaltje gemaakt gelukkig
Ik support gevallen topclubs!
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2008 @ 22:11:57 #184
135486 Manu82
How you doin'?
pi_64132871
Wat een tyfushond die scheids
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_64132877
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:10 schreef Espabilado het volgende:
Of het nou gunstig is dat tottenham scoort... als die 0-4 zouden verliezen heb je als NEC zijnde aan 1-0 ook genoeg
Ja en als het 2-2 wordt het NEC aan een puntje genoeg.
pi_64132897
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Joh nee toch?
Ik support gevallen topclubs!
pi_64132909
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

VOlgens mij niet hoor.
pi_64132941
Als Tottenham nog ff 3-2 wint dan.
pi_64132956
2-2!!!!

Dan is NEC er!!
pi_64132964
NEC
pi_64132965
  donderdag 18 december 2008 @ 22:15:14 #192
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_64132967
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_64132970
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_64132971
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_64132977
2-2

en 1-0
pi_64132979
2-2 Tottenham.

1-0 NEC.

pi_64132982
NEC staat voor en Tottenham gelijk!
Wat een ommekeer
  donderdag 18 december 2008 @ 22:15:36 #198
3185 Adelante
To let it go now
pi_64132984
SHIRT UIT
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_64132988
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.....

mooi is dit man!!
pi_64132994
shirt uit
pi_64132996
pi_64132997
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:15 schreef venomsnake het volgende:
2-2

en 1-0
Ineens draait alles flink om .
sig verwijderd door FA
pi_64133000
DIT IS TOCH NIET NORMAAL????? :D 0-1 voor en 2-2 in Londen :D:D

IK WORD GEK!!!!!!!!!!!! :D:D
pi_64133007
JAAAA

haha dat je als ajax fan hier zo blij om kan zijn
pi_64133010
Wahahahha
pi_64133015
Haha

Ik zeg hier 'die goal gaat zo vallen, ik voel het...' 20 sec later ligt ie er in
pi_64133016
Kijk hem dat jesus shirt dragen
pi_64133021
pi_64133023
jezus wat een idioot die Colins John dat shirt van hem ook
pi_64133026
zul je zien dat die russen in de laatste minuut 2-3 maken.
  donderdag 18 december 2008 @ 22:16:23 #211
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_64133029

Volhouden NEC!! En Tottenham ook!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_64133031
Geel John
pi_64133034
Wat een prestatie van NEC
pi_64133039
Herlijke wedstrijd dit
pi_64133042
Wie dit leest is gek
pi_64133043
Geweldig!
2-2 en 1-0 voor !
pi_64133046
NEC en shirtjes
pi_64133049
NEC
pi_64133054
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:16 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Zolang NEC dan al de 2-0 heeft gemaakt vind ik het niet erg.
pi_64133058
pi_64133059
Wat een ontknoping.
pi_64133060
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:16 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik zit nu naar Tottenham te kijken, die gaan er zo overheen!
pi_64133064
Jaaaaa!!!
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2008 @ 22:17:03 #224
135486 Manu82
How you doin'?
pi_64133065
jalalalalalalalalalalalalalalalala
Room 23
pi_64133066
Niks voor NEC'ers...shirt uitdoen met juichen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_64133068
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
NEC SCOORT + shirt uit :D:D:D:D
  donderdag 18 december 2008 @ 22:17:08 #227
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_64133069
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_64133071
hahaha, wazig eerst dat gejuich en toen gelijk die goal
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_64133075
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!
pi_64133089
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:17 schreef Digi-Djeff het volgende:
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!
Spuit 11 .
sig verwijderd door FA
pi_64133094
Zo maar ff de stad in!
pi_64133096
NEC
pi_64133098
10 10 10 10
pi_64133101
Wat gaat die stream bij mij nu kut zeg Ik heb de goal (nog) niet eens gezien, zwaar frustrerend.
pi_64133103
1-1 is ook goed genoeg...
Tja, dan ben je wel afhankelijk. Gewoon winnen, klaar!
pi_64133106
Lucky NEC.
pi_64133115
Tenenkrommend commentaar
pi_64133121
NEC en shirtjes.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 18 december 2008 @ 22:18:52 #239
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64133122
netjes
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_64133130
Kom op. !
That's all folks!
pi_64133134
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_64133136
JAAAAAAAAAAAAAAA
pi_64133137
haha 2-0
pi_64133140
pi_64133141
Wie is die Buffon wannabe?
pi_64133142
Burger King
pi_64133143
Beukering .
sig verwijderd door FA
pi_64133144
BEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_64133145
2-0.
  donderdag 18 december 2008 @ 22:19:28 #250
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_64133148
2-0 .
2000 light years from home
pi_64133149
hahaha johny van de burger king
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2008 @ 22:19:35 #252
135486 Manu82
How you doin'?
pi_64133154
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Room 23
pi_64133155
Vreugdedansje
pi_64133158
hahaha

NEC DOOR!@@
pi_64133160
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zolang NEC dan al de 2-0 heeft gemaakt vind ik het niet erg.
  donderdag 18 december 2008 @ 22:19:42 #256
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_64133161
En binnen.

Ik had er bij kunnen zijn
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 donderdag 18 december 2008 @ 22:19:42 #257
7889 tong80
Spleenheup
pi_64133162
JAAAAAAAAAAAAA

pi_64133163
Sjonnie
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_64133169
pi_64133174
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_64133175
Hij wilde zijn shirtje uittrekken
pi_64133176
Binnen
That's all folks!
pi_64133179
Zo dan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 18 december 2008 @ 22:20:07 #264
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_64133180
Mooi hoor, ik gun NEC dit.
pi_64133182
JAAAAAA!
pi_64133183
NEC is wel de ploeg van de laatste 20 minuten in Europa .
sig verwijderd door FA
pi_64133184
JKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
pi_64133186
hehe ook van Beukering wilde zijn shirt uit trekken in de slomotion
  donderdag 18 december 2008 @ 22:20:16 #269
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64133188
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:09 schreef M0NTANA het volgende:
Dit wordt legendarisch. Voor NEC dan.
pi_64133191
pi_64133193
Jaallalalah
pi_64133197
NECCCCCCCCCCCCCCCCCCC!!!!!!!
pi_64133198
Ik ga me vast ff douchen om zo de stad in te gaan
pi_64133199
GOAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FUCKING HELL YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_64133201
HEUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
pi_64133202
Hij houd zen shirt aan
----&gt; Schumacher, je was een groot sportman! &lt;----
pi_64133203
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:19 schreef Espabilado het volgende:
Vreugdedansje
Met m'n vitesse clubcard in mn portemonnee
pi_64133207
pi_64133208
Haha die commentator met "schiet er maar één bij voor de zekerheid".

Heerlijk dit voor het Nederlands voetbal en NEC.
pi_64133214
Prachtig opnieuw.. en zn shirt aan gehouden!

Zal een mooi feestje worden vanavond
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_64133219
AC Milan - NEC
pi_64133228
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ga me vast ff douchen om zo de stad in te gaan
Jorien?
pi_64133231
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:20 schreef Wooldoor het volgende:
hehe ook van Beukering wilde zijn shirt uit trekken in de slomotion
Live ook al .
sig verwijderd door FA
pi_64133238
Fantastisch dit NEC
pi_64133241
JAHAHAHAHAHAAAA
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_64133243
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:21 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Jorien?
?
pi_64133255
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:21 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
AC Milan - NEC
Kan niet.
AC Milan is 2e in de groep geworden.
  donderdag 18 december 2008 @ 22:22:03 #288
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_64133256
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_64133257
Feyenoord, Ajax, PSV.. Al die miljoenenteams lopen te stuntelen en NEC kan lekker doorgaan in de UEFA-Cup .

Nijmegen
pi_64133269
Het uitvak in de hens .
sig verwijderd door FA
  donderdag 18 december 2008 @ 22:22:24 #291
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_64133270
Wow, compleet omgeslagen.
  donderdag 18 december 2008 @ 22:22:35 #292
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_64133275
Super Mario
pi_64133276
WEheh gewoon een fakkel.
pi_64133283
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:22 schreef RemcoW85 het volgende:
Feyenoord, Ajax, PSV.. Al die miljoenenteams lopen te stuntelen en NEC kan lekker doorgaan in de UEFA-Cup .

Nijmegen
Ajax is ook gewoon door hoor pannekoek
pi_64133284
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:21 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Live ook al .
Te slecht .
pi_64133290
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Kan niet.
AC Milan is 2e in de groep geworden.
In de finale toch wel?;)
pi_64133292
quote:

Nijmegen
Ajax simpel door hoor
pi_64133294
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:22 schreef Trancelocator het volgende:
Wow, compleet omgeslagen.
En niet voor het eerst dit jaar in de UEFA Cup bij NEC.
  donderdag 18 december 2008 @ 22:23:07 #299
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_64133299
quote:

Nijmegen
Euhm...Ajax is ook door hoor.
  donderdag 18 december 2008 @ 22:23:14 #300
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_64133301
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WEheh gewoon een fakkel.
Toch bizar dat ze die het uitvak hebben weten binnen te smokkelen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_64133302
opnieuw het uitvak in nijmegen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')