iemand??quote:Op donderdag 18 december 2008 20:51 schreef DurQ het volgende:
mn stream geeft t op....:( heeft iemand nog een goede met een wat lagere bitrate?
Open de stream in WMP. Als ie buffert open 'm dan opnieuw. Als 'ie dan nog niet goed werkt ligt 't aan je eigen computer/connectie.quote:
Daar is het nog steeds 0-0quote:Op donderdag 18 december 2008 21:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hier ook een prima stream.. Eens zien of NEC er een puntje uit weet te peuren, waar Tottenham haar sportieve plicht vervuld
Counter Udinese.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:07 schreef leonnekes het volgende:
Hoekschop NEC
Ja, inderdaad. Dat kind had het net over Spartak tegen Liverpool.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:16 schreef Digi-Djeff het volgende:
Ik hoor de hele tijd op de achtergrond een kind praten, schijtirritant >_<
Ja, ik ookquote:Op donderdag 18 december 2008 21:16 schreef Digi-Djeff het volgende:
Ik hoor de hele tijd op de achtergrond een kind praten, schijtirritant >_<
Ik haat ze al vanaf 71 toen ik voor Arsenal werdquote:Op donderdag 18 december 2008 21:28 schreef Trancelocator het volgende:
Ja leuk dat de Spurs ook hun sportieve plicht doen.
quote:Op donderdag 18 december 2008 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat ze al vanaf 71 toen ik voor Arsenal werd
Er zijn nog kaarten voor het zaterdagconcert van André Rieu!quote:
Jep en bij 0-3 ook, want dan is Tottenham het bokje.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kut keeper!
Als het in Londen 1-2 wordt hoeft NEC dan nog maar 1 keer te scoren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |