Zal lastig zijn om te lerenquote:
Echt catchy is hij niet..quote:Op donderdag 18 december 2008 12:29 schreef Najir het volgende:
Voor de mensen die het nieuwe liedje voor Mario Been nog niet onder de knie hebben: Veel oefen plezier!
Ik kan niet wachten toch vanavond.... forza NEC!
Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek, als ik zeg dat toen een groot deel van de mensen te lam was om enthousiast te gaan doen.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:32 schreef Kopbal het volgende:
Hopelijk dat er vanavond wat meer sfeer is als tegen de Spurs, toen was het écht doodstil.
Nouja, TV Gelderland staat aan in ieder geval. Succes!
quote:
Zeker wetenquote:
Ik hoop hier:quote:Op donderdag 18 december 2008 19:15 schreef Digi-Djeff het volgende:
Ik probeer op Eredivisie Live de wedstrijd te vinden. Dit omdat ik beneden niet kan kijken gezien me familie voor de TV wil zitten. Maar ik kan die wedstrijd maar niet vinden, en ik moet die wedstrijd zien! Wie helpt me uit de brand
Bedankt manquote:Op donderdag 18 december 2008 19:43 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ik hoop hier:
http://nl.justin.tv/livesoccer24
ff afwachten of ie t doet!
quote:
Wow wat een goed beeld!quote:Op donderdag 18 december 2008 20:18 schreef jmac het volgende:
mms://81.173.117.102:80/tvgelderland?MSWMExt=.asf is van tv gelderland. Betere stream dan dat is er niet
Heb je TV Gelderland.nl al geprobeerd?quote:Op donderdag 18 december 2008 20:50 schreef Digi-Djeff het volgende:
Die stream ging een tijdje lekker, maar nu krijgt die problemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |