En als je morgen nou beter bent, of zit dat er niet in?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:55 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zou gaan maar ik ben ziekjes dus heb mijn kaartje moeten verkopen
Ben grieperig en meet een verhuizing in het verschiet lijkt me dat niet verstandig.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:08 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
En als je morgen nou beter bent, of zit dat er niet in?
hopelijk is dit na morgenavond W2 D2 L3quote:• In their six European home games to date, NEC have won just once, beating FC Dinamo 1948 Bucureşti 1-0 in the first round of this season's UEFA Cup. Their overall UEFA club competition record at the De Goffert Stadion reads W1 D2 L3.
Mijn familie komt zelfs uit Udinese, maar ze zijn al geplaatst en NEC is gewoon een mooi team, geweldige trainer en een mooie speelstijl!quote:Op woensdag 17 december 2008 12:33 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Verrassend, gezien je username.
Mooi!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:47 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vermoedelijke opstelling Udinese:
Koprivec; Nef, Coda, Felipe, Lukovic; Motta, Isla, Obodo, Pasquale; Floro Flores, Sanchez
B-elftal dus. Geen Quagliarella, Di Natale, Pepe, Inler, D'Agostino..
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mijn familie komt zelfs uit Udinese, maar ze zijn al geplaatst en NEC is gewoon een mooi team, geweldige trainer en een mooie speelstijl!
Nog steeds een prima team hoor, hoewel de echte smaakmakers natuurlijk een wereld van verschil brengen. Neemt niet weg dat deze A/B mix nog altijd erg gevaarlijk is..quote:
Fail.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mijn familie komt zelfs uit Udinese
Logisch idd, maar als je al een tijdje NEC supporter bent een hele aparte gewaarwordingquote:
Dus datquote:
Heb altijd een zwak voor NEC gehad.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:29 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Logisch idd, maar als je al een tijdje NEC supporter bent een hele aparte gewaarwordingZo populair waren we nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |