Elia zou je ook prima op rechts kunnen laten spelen.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies. Urby moet gewoon linksbuiten blijven. Daar is ie duidelijk op z'n best. Lekker laten staan.
Daarnaast heb je voor op links eigenlijk genoeg opties: Emanuelson, Sulejmani, Leonardo, Suarez evt. Allemaal potentionele basisspelers. Om dan veel geld op tafel te leggen voor Elia lijkt me erg onverstandig. Een speler voor rechts zou logischer zijn.
Maar daar staat momenteel Suarez gewoon. En dus is 6-7-8 miljoen gewoon erg duur voor een speler die je niet nodig hebt.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:32 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Elia zou je ook prima op rechts kunnen laten spelen.
Maar dat kan over een paar weken weer anders zijn door blessures of schorsingen. Elia is zeker met het oog op de toekomst een goede aankoop. Ik kijk er echt niet van op als Suarez en Emanuelson na dit seizoen gewoon vertrekken, en dan kan je een veelzijdige speler als Elia er maar beter bij hebben.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar daar staat momenteel Suarez gewoon. En dus is 6-7-8 miljoen gewoon erg duur voor een speler die je niet nodig hebt.
Ben het niet vaak met je oneens, maar elk bedrag boven de 7 mil is al teveel voor Pranjic. Dan toch liever Elia.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Optiefen met Elia. PRANJIC HALEN!!!
Panathinaikos biedt 7 miljoen.. Daar moeten wij toch wel overheen kunnen?
Dat laatste ben ik het met je eens ja, daar moeten we idd voor oppassen.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met je oneens, maar elk bedrag boven de 7 mil is al teveel voor Pranjic. Dan toch liever Elia.
We moeten trouwens ook niet te veel gaan verbuitenlandsen.
ff aanstampen de boelquote:Je ontvangt deze mail als lid van de Ajax.Hyves
De winterstop nadert en Ajax staat er zowel in de competitie als europees gezien goed voor. We hopen dat Ajax in 2009 zijn derde ster op het shirt kan toevoegen!
Om de winterstop te overbruggen hebben we voor leden van de ajax.hyves die 18 jaar of ouder zijn een super leuke actie. In samenwerking met Holland Poker organiseren we van 27 t/m 30 december 4 eindejaars toernooien. De winnaars van deze toernooien ontvangen mooie prijzen waaronder een toegangsticket voor het $250.000 toernooi.
BONUS
Alle nieuwe leden ontvangen nu een extra bonus van $20 naast de standaard bonus (200% tot maximaal $600). Hiervoor dien je tijdens de registratie het woord POKER in te vullen!
Dus wordt nu lid van Holland Poker en speel met ons mee tijdens de feestdagen.
IDEAL
Holland Poker maakt het voor Nederlandse spelers extra makkelijk om mee te doen aan het eindejaars toernooien. Holland Poker heeft namelijk iDEAL toegevoegd als één van de mogelijkheden om geld te storten.
Dus voor iedereen die nog geen account heeft op Holland Poker, of nog geen tegoed heeft. Download de software, maak een account aan en dankzij iDEAL kan je jezelf eenvoudig en snel inschrijven voor het toernooi. Laat deze kans dus niet lopen! Doe mee en maak kans op de prijzenpot!
Ja, dat wel. Ben ook voor een regeling om het aantal buitenlanders te beperken, maar zolang de concurrentie het doet zal Ajax ook moeten. En ik word dan toch liever kampioenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:00 schreef Doezelhaar het volgende:
Pluspunt van Elia is natuurlijk wel dat hij Nederlands is he....
mij wel.. ik heb liever lech poznan dan ac milanquote:Op woensdag 17 december 2008 14:16 schreef Doezelhaar het volgende:
30k aan mensen.. opzich best prima voor een wedstrijd die echt nergens meer over gaat. En of we nu groepswinnaar worden of niet.. boeit mij iig helemaal niks.
Dan zou een afkoopsom van 3 miljoen wel eens realistisch kunnen zijn.quote:"Ajax wil Wielaert nog steeds aantrekken"
Woensdag 17 december 14:07 - Omid Kahali
Voetbal - In de schaduw van de nakende interesse van Ajax in Eljero Elia, hebben de Amsterdammers nog een sterkhouder van FC Twente in het vizier. Volgens AD/Sportwereld heeft Ajax hernieuwde interesse in de 29-jarige Robbie Wielaert.
Eerder dit jaar was Ajax ook al geïnteresseerd in de oud-speler van onder meer PSV. Echter vonden de Amsterdammers hem destijds te duur. In de zomer vroeg FC Twente een afkoopsom van meer dan vijf miljoen voor de verdediger, waardoor Ajax dus afhaakte. Wielaert heeft ondertussen zijn contract verlengd in Enschede, maar in de verbintenis zit een clausule die het mogelijk maakt om voor drie miljoen euro te vertrekken, waardoor de speler weer een interessant object is geworden voor Ajax.
Met de naderende transferwindow heeft Marco van Basten kennelijk geconstateerd dat Ajax nog voldoende versterking kan gebruiken. Hoewel hij eerder aangaf tevreden te zijn over de huidige selectie, heeft de transfer van Klaas-Jan Huntelaar naar Real Madrid in financieel opzicht weer mogelijkheden tot aankopen gecreeërd. Het lijkt erop dat de oefenmeester die mogelijkheden ook optimaal wil benutten, gezien de interesse in beide Twentenaren.
Ik niet. Ik zie Ajax liever tegen een betere ploeg loten dan Poznan.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:19 schreef Svnn het volgende:
[..]
mij wel.. ik heb liever lech poznan dan ac milan
Eeeh...quote:Op woensdag 17 december 2008 14:26 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zie Ajax liever tegen een betere ploeg loten dan Poznan.
Ajax kan in principe die Uefa Cup best winnen. Nou en ik vind het leuker, en het motiveerd ook stukken meer, om tegen een ploeg als AC Milan te spelen of Tottenham H.
Alles kan natuurlijkquote:
Dat klopt inderdaad. Maar Suarez vond ik ook een te groot risico voor dat geld... en kijk nu.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:37 schreef Radegast het volgende:
Wielaert en Elia. Ze lijken me allebei te licht voor Ajax, ik vind het echt weer een ontzettend risico om weer spelers te gaan halen van een goed presterende Eredivisie-subtopper. En in tegenstelling tot Bakircioglu en Leonardo ga je voor deze twee wél de hoofdprijs betalen...
Absoluut, Oleguer tegen de spitsen van Milanquote:Op woensdag 17 december 2008 14:56 schreef Chadi het volgende:
Ajax kan met dit elftal absoluut geen UEFA cup winnen. Die achterhoede zal Ajax nekken!
Feyenoord won hem met Gyan, Van Wonderen, Paauwe en Rzasa. Dat is nou ook niet bepaald denderend. Dus het kan best. De mentaliteit zie ik als een groter struikelblok.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:56 schreef Chadi het volgende:
Ajax kan met dit elftal absoluut geen UEFA cup winnen. Die achterhoede zal Ajax nekken!
Een betere verdediger i.p.v. Oleguer en ik zou niet weten waarom we niet de UEFA Cup zouden winnen. Maar weinig clubs zullen een veel betere aanval hebben dan wij, helemaal als we Elia er nog bij hebben.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:56 schreef Chadi het volgende:
Ik neem de trein van 1855.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:55 schreef fathank het volgende:
Zo dalijk in de trein naar Amsterdam
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Yolanthe is inderdaad![]()
![]()
![]()
Feyenoord de beste supporters....Het Legioen is verleden tijd.
Met Elia op de tribune zal de kans dat Ajax de Uef Cup wint niet groter worden denk ik?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een betere verdediger i.p.v. Oleguer en ik zou niet weten waarom we niet de UEFA Cup zouden winnen. Maar weinig clubs zullen een veel betere aanval hebben dan wij, helemaal als we Elia er nog bij hebben.
Ja, en ik moet zelf voor kolen zorgenquote:
Toch opvallend. Zal wel door die vier jaar Oranje zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:52 schreef Silenus het volgende:
De grote profvoetballerenquete is uit, in de kersteditie van de VI van vandaag. Staan wel wat grappige dingen in. Ik beperk me even tot de Ajax-gerelateerde dingen. 440 van de 760 benaderde profvoetballers hebben 'm ingevuld.
Slechts 3% vindt Marco v. Basten de beste hoofdtrainer in de eredivisie. (van Gaal leidt met 48,9%)
Chantal Janzen en Nicolette van Dam of vijf en zes, zouden bij mij één en twee zijn.quote:19,8% van de profvoetballers vindt Yolanthe Cabau van Kasbergen de geilste bitch van het land.
(Op 2 Doutzen Kroes en op 3 Katja Schuurman. En op 4, 7,1%, hun eigen vrouw/vriendin.Lulkoek.)
Nog vrij hoog!quote:9,7% denkt dat Ajax het beste beleid van Nederland voert. (Heerenveen leidt met 26,5%)
Telstar is wel vaag. Had Ajax hoger verwacht. Genoeg spelers die proberen te scoren door te zeggen nooit voor Ajax te willen spelen. Denk aan Danny Buijs en Lex Immers.quote:5,3% zou absoluut nooit voor Ajax willen spelen. (Telstar leidt met 28,6%, Ajax is de enige grote club in dit lijstje, Feyenoord op plek tien met 2,3% die nooit voor de Rotterdammers wil spelen)
Mooi.quote:26,3% vindt dat Ajax het mooiste tenue heeft, en hier leiden we ruim.
Op zich logisch.quote:27,7% zou het liefst voor Ajax willen spelen, ook hier leiden we voor Feyenoord (23%) en PSV (20,3%)
Onzin, ArenA is kut.quote:13,9% vindt de Arena het mooiste stadion van Nederland. (66% De Kuip, Ajax 2e)
Overduidelijk achttien Ajax-supporters dan.quote:4,1% vindt dat Ajax de beste supporters heeft (18 stemmen), bovenaan staat Feyenoord met 40,6%.
(![]()
![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |