abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64082556
quote:
Ajax heeft van FC Twente toestemming gekregen om met de Eljero Elia te praten. Daarmee is de interesse van Ajax in een overname van de 21-jarige Elia officieel.

In de Spaanse media wordt gemeld dat de jeugdinternational al een 'nee' zou hebben verkocht tegenover Racing Santander, dat zeer concrete belangstelling heeft. Volgens berichten zou de president al op bezoek zijn geweest in Nederland bij de speler en zijn ouders.

De aanvaller in kwestie heeft echter tegenover de Spaanse media laten weten geen trek te hebben in een vertrek naar Racing. "Heel erg bedankt voor uw belangstelling, maar ik kan de kans om bij Ajax te spelen niet laten schieten," aldus de FC Twente-aanvaller tegenover het Spaanse medium El Mundo.
Ik zet mijn geld er nu wel op in dat Elia gewoon bij Ajax speelt na dit seizoen.
pi_64082686
Dat kan toch niet. Ze hebben de speler zelf gehaald. En wat nou als de trainer van het nieuwe seizoen helemaal lof over Van Der Vaart is. Hij moet weer terug naar Ajax, hehe. Hij zal wel terug naar Duitsland gaan
pi_64082719
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:31 schreef versteegrob het volgende:
En wat nou als de trainer van het nieuwe seizoen helemaal lof over Van Der Vaart is.
De nieuwbakken trainer Juande Ramos ziet het ook absoluut niet zitten in
Van der Vaart.
pi_64082725
Zucht. Haal nou verdedigers MvB.
pi_64082770
Rafael komt toch niet terug. Er zullen genoeg Europese topclubs zijn die het wel zien zitten in hem.
pi_64082778
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:15 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Lekker kortzichtig... hij is geen prioriteit, maar we kunnen hem zeker (in de toekomst) gebruiken.
Lekker kortzichtig. Versterk je nu gewoon met aankopen in de defensie zodat je in de zomerstop rustig kan gaan kijken naar aanvallende impulsen.

We hebben al een stel van die droeftoeters rondlopen a la Kennedy / Leo / Rommedahl, laten we er niet nog 1 bij halen svp.
pi_64082783
Raffie
pi_64083046
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:32 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

De nieuwbakken trainer Juande Ramos ziet het ook absoluut niet zitten in
Van der Vaart.
Dat is dikke onzin. Ramos heeft in de persconferentie richting de wedstrijd tegen Barcelona al te kennen gegeven dat goede voetballers altijd samen kunnen spelen (doelend op de twijfels die men heeft bij het samenspelen van VdV en Sneijder op het middenveld).
pi_64083048
vdVaart gaat eerder naar Juve dan terug naar Ajax.
  woensdag 17 december 2008 @ 11:49:04 #210
51286 w00h00
Digital man!
pi_64083235
Ik ga zo maar eens richting Leidse
pi_64083512
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:42 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dat is dikke onzin. Ramos heeft in de persconferentie richting de wedstrijd tegen Barcelona al te kennen gegeven dat goede voetballers altijd samen kunnen spelen (doelend op de twijfels die men heeft bij het samenspelen van VdV en Sneijder op het middenveld).
''In het Champions League-duel met Zenit haalde de coach
de Heemskerker na één helft spelen naar de kant. Tijdens de wedstrijd
met FC Barcelona werd echter nog meer duidelijk. Wesley Sneijder
verliet na ruim een half uur spelen geblesseerd het veld, maar Ramos
koos voor debutant Miguel Palance als invaller in plaats van Van der
Vaart.''
  woensdag 17 december 2008 @ 12:00:49 #212
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64083606
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Lekker kortzichtig. Versterk je nu gewoon met aankopen in de defensie zodat je in de zomerstop rustig kan gaan kijken naar aanvallende impulsen.

We hebben al een stel van die droeftoeters rondlopen a la Kennedy / Leo / Rommedahl, laten we er niet nog 1 bij halen svp.
Opzich wel eens, als je toch spelers wil hebben, haal ze nu maar en laat ze wennen aan Ajax. Misschien heb je er dan nu niet zoveel aan als je toch Suarez hebt, maar mocht die einde seizoen vertrekken heb je wel iemand staan die min of meer ingespeeld is.

Continuiteit, ze zullen bij Ajax toch anders moeten gaan denken als ze elke keer toch weer klakkeloos de topspeler de deur uit laten lopen. keer op keer....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_64083845
Ik vind het allemaal goede dingen die genoemd wordne maar waar wij nu behoefte aan hebben is godverdomme een verdediger. Die wil ik eerst zien... die wilde ik afgelopen zomer al zien.. en de zomer daarvoor.
pi_64083847
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Opzich wel eens, als je toch spelers wil hebben, haal ze nu maar en laat ze wennen aan Ajax. Misschien heb je er dan nu niet zoveel aan als je toch Suarez hebt, maar mocht die einde seizoen vertrekken heb je wel iemand staan die min of meer ingespeeld is.

Continuiteit, ze zullen bij Ajax toch anders moeten gaan denken als ze elke keer toch weer klakkeloos de topspeler de deur uit laten lopen. keer op keer....
Precies. Hetzelfde geldt voor het aankopen van nieuwe spelers. Je kunt wel stellen dat Elia misschien nu nog niet noodzakelijk is, maar als iemand opeens onverwachts weg gaat moet je snel op zoek naar iemand anders. Beter heb je die speler dan al in huis (zoals Huntelaar - Cvitanich). Daarnaast heeft zo'n speler dan ook genoeg tijd om te wennen. Niet te vergeten dat talenten ook nu al gekocht moeten worden om te voorkomen dat bijvoorbeeld Arsenal er deze zomer mee aan de haal gaat.

Haal maar:

Djiby Fall, Douglas, Wielaert, Elia. Van de zomer nog een aanvallende middenvelder en je selectie is compleet.
pi_64083857
Vertel eens wat Ajax eraan kan doen dat topspelers verkocht worden?
pi_64083867
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:07 schreef Chadi het volgende:
Ik vind het allemaal goede dingen die genoemd wordne maar waar wij nu behoefte aan hebben is godverdomme een verdediger. Die wil ik eerst zien... die wilde ik afgelopen zomer al zien.. en de zomer daarvoor.
Van de zomer heb je die gezien: Oleguer. Niemand verwachtte dat hij zo zou tegen vallen
pi_64083960
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het is juist prima dat die spelers verkocht worden (tegenhouden kun je het namelijk niet). Maar als je zelf talenten scout (zoals Douglas en Sulejmani), deze verhuurt aan subtoppers en later voor miljoenen verkoopt, kun je langzamerhand naar een hoger buget toewerken, waardoor de club er financieel op vooruit gaat en er dus duurdere en betere spelers aangetrokken kunnen worden, gecombineerd met eigen jeugd en buitenland talent (zoals Chivu, Maxwell, Zlatan).
pi_64084060
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:58 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

''In het Champions League-duel met Zenit haalde de coach
de Heemskerker na één helft spelen naar de kant. Tijdens de wedstrijd
met FC Barcelona werd echter nog meer duidelijk. Wesley Sneijder
verliet na ruim een half uur spelen geblesseerd het veld, maar Ramos
koos voor debutant Miguel Palance als invaller in plaats van Van der
Vaart.''
Tegen Zenit haalde hij hem natuurlijk van het veld omdat de wedstrijd tegen Barcelona voor de deur stond. Een begrijpelijke keuze want op dat moment was de inzetbaarheid van Sneijder voor die zaterdag nog twijfelachtig.

Tegen Barcelona had ik VdV wel in het veld verwacht toen Sneijder eraf moest ja maar goed om nu te roepen dat Ramos het niet in hem ziet is kortzichtig. Zoals gezegd sprak hij de dag voor de wedstrijd tegen Barcelona al vertrouwen in hem uit.
pi_64084125
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
vdVaart gaat eerder naar Juve dan terug naar Ajax.
Daar hebben ze die o zo geweldige Giovinco toch al?
pi_64084296
Giovinco is fantastisch maar een spits, vdVaart zou 10 worden
  woensdag 17 december 2008 @ 12:28:02 #221
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_64084516
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:07 schreef Dvm86 het volgende:

Haal maar:

Djiby Fall, Douglas, Wielaert, Elia. Van de zomer nog een aanvallende middenvelder en je selectie is compleet.
Ja joh, "haal maar", beroof Twente gewoon in één klap van z'n drie beste spelers zoals Groningen eerst.
Bord-op-schoot scouting.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 17 december 2008 @ 12:28:10 #222
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_64084521
Van der Vaart komt niet.

-over en uit-
pi_64084674
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:28 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Ja joh, "haal maar", beroof Twente gewoon in één klap van z'n drie beste spelers zoals Groningen eerst.
Bord-op-schoot scouting.
Een nummer 9 én een buitenspeler lijkt me haalbaar hoor.

pi_64084970
Allemaal leuk en aardig, maar stel we kopen een nu overbodige Elia, dan hebben we a) veel geld uitgegeven aan iemand die nog geen rendement oplevert en b) we hebben geen geld meer voor een verdediger.

Slechte zaak dus.
  woensdag 17 december 2008 @ 12:42:20 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64084971
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ze niet verkopen .

Nee, ik snap je punt. Maar ze doen het niet slim. Verkoop hem dan maar voor 40 in de zomer. Het is niet dat ze dit voor het eerst doen.

Goeie spelers zijn op een gegeven moment niet meer te houden, maar Ajax moet daar slimmer op anticiperen en juist handelen. Nu houden ze altijd stuk bij voet, en laten hem toch gaan en doen weer wat "paniek" aankopen.

Toegegeven, de vervanger van KJH hadden ze opzich al gehaald, maar waarom speelde hij er niet al een jaar? Voor zijn blessure was Cvita nooit een optie, en toen KJH geblesseerd was ook niet, pas toen hij weg ging was hij opeens de eerste keuze van MvB.

Wat gaan ze doen als er morgen iemand voor Suarez staat? Dus ja, dan denk ik dat Elia halen wel slim kan zijn op het moment. Maar dit is dan voor het eerst .

Maar de eerste noodzaak ligt achterin..
Get woke, go broke!
pi_64085140
Dat Ajax Huntelaar voor 40 mil kon verkopen was een hoax. Ik vind juist dat Ajax het slim speelt de laatste tijd met het verkopen van topspelers, eindelijk krijgen we er een beetje geld voor. Enige minpunt was dat Sneijder zo vlak voor de deadline verkocht werd en er geen goede vervanger in huis was, waardoor we vorig seizoen een ernstig gebrek aan creativiteit op het middenveld hadden.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64085154
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:28 schreef Doezelhaar het volgende:
Van der Vaart komt niet.

-over en uit-
Dat dus.
pi_64085172
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:42 schreef Scorpie het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar stel we kopen een nu overbodige Elia, dan hebben we a) veel geld uitgegeven aan iemand die nog geen rendement oplevert en b) we hebben geen geld meer voor een verdediger.

Slechte zaak dus.
Waarom is Elia overbodig? Je zou kunnen stellen dat je daarmee de opvolger voor Suarez in huis haalt (wanneer die ook vertrekt) en dat Urby blijft is ook nog lang niet zeker.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 17 december 2008 @ 12:50:12 #229
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64085197
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:48 schreef koningdavid het volgende:
Dat Ajax Huntelaar voor 40 mil kon verkopen was een hoax. Ik vind juist dat Ajax het slim speelt de laatste tijd met het verkopen van topspelers, eindelijk krijgen we er een beetje geld voor. Enige minpunt was dat Sneijder zo vlak voor de deadline verkocht werd en er geen goede vervanger in huis was, waardoor we vorig seizoen een ernstig gebrek aan creativiteit op het middenveld hadden.
Nou ja Hoax, niet 100% bevestigd. .
Get woke, go broke!
pi_64085258
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ze niet verkopen .

Nee, ik snap je punt. Maar ze doen het niet slim. Verkoop hem dan maar voor 40 in de zomer. Het is niet dat ze dit voor het eerst doen.

Goeie spelers zijn op een gegeven moment niet meer te houden, maar Ajax moet daar slimmer op anticiperen en juist handelen. Nu houden ze altijd stuk bij voet, en laten hem toch gaan en doen weer wat "paniek" aankopen.

Toegegeven, de vervanger van KJH hadden ze opzich al gehaald, maar waarom speelde hij er niet al een jaar? Voor zijn blessure was Cvita nooit een optie, en toen KJH geblesseerd was ook niet, pas toen hij weg ging was hij opeens de eerste keuze van MvB.
Wat een bullshit. Toen Klaas-Jan geblesseerd was, was Dario al een tijdje geblesseerd. Op het moment dat Dario fit raakte (tegen Volendam) was hij meteen eerste keus. MvB heeft meerdere keren gezegd dat Dario al het vertrouwen krijgt. Hij krijgt ook alle kans om zich te bewijzen net zoals alle andere spelers uit de selectie.
quote:
Wat gaan ze doen als er morgen iemand voor Suarez staat? Dus ja, dan denk ik dat Elia halen wel slim kan zijn op het moment. Maar dit is dan voor het eerst .

Maar de eerste noodzaak ligt achterin..
Suarez gaat nog niet weg, komende zomer ook niet tenzij er een gruwelijk hoog bod komt. Maar dan praat je over bedragen van 40 miljoen.
pi_64085297
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Voor zijn blessure was Cvita nooit een optie, en toen KJH geblesseerd was ook niet, pas toen hij weg ging was hij opeens de eerste keuze van MvB.
Toen KJH geblesseerd was, was Cvitanich ook geblesseerd. Remember?
pi_64085352
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:52 schreef toma het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Toen Klaas-Jan geblesseerd was, was Dario al een tijdje geblesseerd. Op het moment dat Dario fit raakte (tegen Volendam) was hij meteen eerste keus. MvB heeft meerdere keren gezegd dat Dario al het vertrouwen krijgt. Hij krijgt ook alle kans om zich te bewijzen net zoals alle andere spelers uit de selectie.
[..]
Sterker nog, een heleboel andere spelers die het maar een uurtje zouden volhouden, zoals voor Cvitanich gold, waren misschien niet eens in de selectie opgenomen. Laat staan in de basis gestart.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64085545
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:08 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Van de zomer heb je die gezien: Oleguer. Niemand verwachtte dat hij zo zou tegen vallen
Ik verwachtte dat niet maar er waren hier een hele hoop mensen die hem wel tegen vonden vallen.
pi_64085548
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:52 schreef toma het volgende:

[..]

Suarez gaat nog niet weg, komende zomer ook niet tenzij er een gruwelijk hoog bod komt. Maar dan praat je over bedragen van 40 miljoen.
En wat nou als Suarez zich dan net zo gaat opstellen als toen bij de mogelijke overgang van Groningen naar Ajax? Zeg niet dat het niet kan..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_64085617
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:01 schreef Breach het volgende:

[..]

En wat nou als Suarez zich dan net zo gaat opstellen als toen bij de mogelijke overgang van Groningen naar Ajax? Zeg niet dat het niet kan..
Dan sta je machteloos. Maar dat zal niet zomaar gebeuren, ik denk dat Ajax ook mee zal werken als een Europese topclub zich meld en flink wil betalen.
pi_64085640
Gunstig dat HSV en Villa tegen elkaar moeten, als Ajax met een enigszins ruime marge wint, zit groepswinst er dik in
pi_64085660
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:04 schreef Fiskus het volgende:
Gunstig dat HSV en Villa tegen elkaar moeten, als Ajax met een enigszins ruime marge wint, zit groepswinst er dik in
Denk dat het daar een gelijkspelletje word
pi_64085671
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:04 schreef Jasza het volgende:

[..]

Denk dat het daar een gelijkspelletje word
Zolang een van de twee maar niet met 3-0 wint.
pi_64085733
Voor de liefhebbers:

AjaxTV: Jong Utrecht - Jong Ajax
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_64085748
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou ja Hoax, niet 100% bevestigd. .
Blind zei zelf dat het een hoax was.
pi_64085785
1 Hamburger SV 3 2 0 1 6 4 - 2
2 Aston Villa 3 2 0 1 6 4 - 3
3 Ajax 3 2 0 1 6 3 - 2

Gelijkspel daar en winst Ajax is Ajax nr 1.
Hamburger 1-0 winst maakt 5-2, dan moeten wij met 2-0 winnen om nr 1 te worden.
Villa 1-0 winst maakt 5-3, onderling beter, dus moet Ajax met minimaal 2-0 winnen.

Zeg ik het goed?
pi_64085843
dus ajax moet gewoon met 2-0 winnen?
Wanneer is de loting voor de volgende ronde?
pi_64085898
Jammer dat Hamburg - Aston niet op TV te zien is.
pi_64085904
Ajax moet gewoon winnen al worden ze daardoor derde ( al kan het niet)
pi_64086014
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:49 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Waarom is Elia overbodig? Je zou kunnen stellen dat je daarmee de opvolger voor Suarez in huis haalt (wanneer die ook vertrekt) en dat Urby blijft is ook nog lang niet zeker.
Je kan hem nu toch niet opstellen, als Suarez en Urby gewoon blijven zoals eht er nu naar uitziet?
Kortom; dure bankzitter.
pi_64086165
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:07 schreef koningdavid het volgende:
Voor de liefhebbers:

dat passje op 6:30 van Danillo
  woensdag 17 december 2008 @ 13:24:00 #247
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64086268
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:10 schreef Svnn het volgende:
dus ajax moet gewoon met 2-0 winnen?
Wanneer is de loting voor de volgende ronde?
Nee, lees dan
Als HSV met X verschil wint, moet Ajax met X+2 verschil winnen.
Geldt ook voor Villa.
Gelijkspel is overwinning genoeg.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 17 december 2008 @ 13:25:15 #248
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_64086310
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:07 schreef koningdavid het volgende:
Voor de liefhebbers:

Knappe goals van Bodul.
pi_64086355
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je kan hem nu toch niet opstellen, als Suarez en Urby gewoon blijven zoals eht er nu naar uitziet?
Kortom; dure bankzitter.
Precies. Urby moet gewoon linksbuiten blijven. Daar is ie duidelijk op z'n best. Lekker laten staan.

Daarnaast heb je voor op links eigenlijk genoeg opties: Emanuelson, Sulejmani, Leonardo, Suarez evt. Allemaal potentionele basisspelers. Om dan veel geld op tafel te leggen voor Elia lijkt me erg onverstandig. Een speler voor rechts zou logischer zijn.
pi_64086529
Munsterman moet niet stoer doen, hij heeft Perez ook voor een prikkie gekregen.
lollig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')